Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

S-ryhmän tiedote: Äitejä joutuu ABC:lle syömään yli tuplasti isiin verrattuna

Vierailija
13.11.2022 |

Isänpäivänä syödään ABC:lla 18000 noutopöytälounasta, äitienpäivänä 40000.

Miksi miehiä tässäkin arvostetaan enemmän eikä kovin monia isiä viedä bensa-aseman arkiseen hälinään "juhlimaan".

Kommentit (99)

Vierailija
21/99 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksette mene ravintolaan? En minä ainakaan haluaisi mukamas juhla-aterialle ABC: lle. Se on huoltoasema! Hintalaatusuhde ei ole edes hyvä.

Vierailija
22/99 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulisi sellainen olo että en ole perheelle yksilönä tärkeä vaan yksi tuhansista nobodyistä jossain hälisevässä hallissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/99 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi iloinen jos perhe muiluttaisi minut ABC:lle.

Vierailija
24/99 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ilmeisesti haluaa syödä juhlavasti absilla, senhän tuosta voi päätellä.

Vierailija
25/99 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksette mene ravintolaan? En minä ainakaan haluaisi mukamas juhla-aterialle ABC: lle. Se on huoltoasema! Hintalaatusuhde ei ole edes hyvä.

Mies haluaa buffettiin eikä ruoka-annosta. Eipä siinä sitten ole vaihtoehtoja ellei lähde jonnekin kesken työpäivän arkena.

Vierailija
26/99 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tulisi sellainen olo että en ole perheelle yksilönä tärkeä vaan yksi tuhansista nobodyistä jossain hälisevässä hallissa.

Kumpi teillä laittaa ruuan? Mitä teillä syödään, kun on puolisosi kokkausvuoro?

Vierailija
27/99 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä taas ei biologiset "isät" juhlivat isänpäivää, ABC:n notkuvista herkkupöydissä. :D

Vierailija
28/99 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä harhaanjohtava tuo huoltoasema-nimitys. Abc tarjoaa käytännössä tankkauksen tai latauksen, jossain ehkä pesun. Paljon enemmän niitä palveluita on syömiseen.

Vierailija
29/99 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin referoitu otsikko.

Vierailija
30/99 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti isät ovat arvokkaampia, kun on noin selvä ero.

Vierailija
31/99 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole viety minua ikinä minnekään. Joskus olen joutunut leipomaan kakun. Jos joku vie ABC:lle niin älä valita, saat edes jotain huomiota. Jos joku vieläpä maksaa ruokasi niin wau!

Vierailija
32/99 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se johtuu ennemminkin siitä , että lapset vievät puolta vähemmän isiänsä minnekään syömään ja isät eivät maksata ruokiaan lapsillaan kuten äidit tekevät.

Vierailija
33/99 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kuvittelet että lapsilla olisi varaa viedä yhtään ketään mihinkään kalliimpaan paikkaan?

Vierailija
34/99 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka en mikään elitisti olekaan, niin olisi kyllä aikamoinen loukkaus jos perhe veisi minut juhlapäivänä syömään huoltoaseman ruokalaan.

Vierailija
35/99 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä heitä ei viedä mihinkään vaan joutuvat tyytymään syömään kotona.

Ai ei kelpaa vai? Tehkööt sitten omat safkansa.

Vierailija
36/99 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpi teillä laittaa ruuan? Mitä teillä syödään, kun on puolisosi kokkausvuoro?

Outo oletus että kaikissa perheissä kumpikin laittaa ruokaa. Olin exän kanssa yli 10 vuotta ja on kolme lasta ja ainuttakaan ateriaa ei laittanut koko aikana. 

Vierailija
37/99 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äiti tekee aviomiehelleen ruuan, siitä ero.

Tarkoittanet että vaimo tekee aviomiehelleen ruuan, äiti tekee ruuan lapsilleen.

Vierailija
38/99 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten kuvittelet että lapsilla olisi varaa viedä yhtään ketään mihinkään kalliimpaan paikkaan?

Lapset voivat siinä tapauksessa laittaa äidille aterian kotona. Kotiruoka ei tule kalliiksi ja äiti pääsee valmiiseen pöytään. Lopuksi vielä lapset siivoavat jäljet ja tiskaavat astiat.

Vierailija
39/99 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen usein nähnyt perheen isänpäivä lounaalla jonka isä maksaa koko perheelle ja äityliini lokkeilee siipeilemässä mukana.

Sellaisia ne naiset ovat. Eihän he miehiä rakasta jos miehet eivät maksa siitä.

Vierailija
40/99 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loukkaantuisin, jos vietäisiin huoltamolle.