Mistä keski-ikäinen mies löytää ystävän?
En ole tinderissä enkä somessa. Työkavereista ei seuraa saa. En käy baareissa. Yksin vaan kotona istun. Joskus kahvilassa ehkä kirpputorilla ja kirjastossa.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
SEURAkuntien pienryhmissä ja solutoiminnassa on seuraa.
Ap kirjoitti jo, että ei ole uskis. Enpä usko, että hän on siis kovin innostunut jostain virrenveisaajasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä kriteerit sinulla on ystävälle?
Samanhenkinen nainen. Taka-ajatuksena ystävyyden syventyminen rakkaudeksi.
No tuolla systeemillä et kyllä naista löydä. Ja varmaan ihan hyvä niin.
Ei varmaankaan täältä, mutta siksihän hän kysyikin mistä muualta sellaisen voisi löytää. Täällä vapaana olevat naiset ovat sinitukkaisia, ylipainoisia ja sonnin rengas nenässä savu sieraimista syökseviä suohirviöitä.
Jonkun harrastuksen parista varmasti on suurimmat tsäänssit löytää uusi ystävä tuossa iässä. Harrastuksia löytyy jokaiselle kiinnostuksen mukaan, jos on rohkeutta lähteä mukaan johonkin, niin porukassa väkisinkin kavereita jos ei nyt ystäviä löytyy.
Onkohan monella tuon ikäisellä parisuhteessa olevalla miehellä enää aktiivisia ystäviä elämässään? Itsellä ei ole, vaimon ja lasten kanssa menee se vähäinenkin aika mitä arkitoimilta ja työnteosta vapaata jää. Monella ikäiselläni miehellä lienee sama tilanne. Kyllä sinullekin jostain parisuhdekumppani löytyy jos aktiivisesti haet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä kriteerit sinulla on ystävälle?
Samanhenkinen nainen. Taka-ajatuksena ystävyyden syventyminen rakkaudeksi.
No tuolla systeemillä et kyllä naista löydä. Ja varmaan ihan hyvä niin.
Jep ja veikkaan, että kriteereitä tulee kymmeniä lisää, kunhan alkaa hieman kaivelemaan.
Esim.
-sukupuoli oli jo
-ikä
-ulkonäkö ja sen todella monet eri asiat
-koko
-ei taida yh kelvata, eikä äiti-ihminenkään
-asuinpaikka
-koulutus
-työ
-rikkaus
-oma asunto
-harrastukset
-taidot erilaisissa asioissa
-tupakointi, alkoholin käyttöJa muita asioita, joiden sisältä löytyykin paljon juttuja, joita ap haluaa määrittää mieleiseksi.
Antaisit nyt miehelle armoa. Tuskin hän juuri sinusta on kiinnostunut, koska:
-et ole varma sukupuolestasi
-henkinen ikäsi on kysymysmerkki
-näytät vähemmän viehättävältä
-olet mursu
-kakaroita löytyy jo
-asut sossun laskuun
-olet apukoulun käynyt
-työtön
-köyhä
-vuokrapierukuutio
-ei harrastuksia
-ei mitään taitoja
-tupakoit ja vedät viinaa kuin sieni
Kävellän ja hymyillään.. kirjoitti:
Hommaa koira, tai jos olet allerginen, lainaa kaverin tms koiraa, jo alkaa ystäviä löytymään.. Suosittelen ulkoilua muutenkin, muista heijastimet!
Koirat näyttää lihottavan naiset aivan muodottomiksi. En suosittele.
Minä haluaisin löytää keski-ikäisen, yksinäisen miesystävän
Mutta en sellaista, joka vain istuu kotona, ja ehkä joskus käy kahvilassa, kirppiksellä ja kirjastossa.
Minun ystäväni tulee myös olla samanhenkinen kuin itse olen: luonnossakulkija, kotitarveremontoija, henkisesti aktiivinen ajattelija, päihteetön ja hyväkuntoinen.
-Keskinainen
keski-ikäinen mies kirjoitti:
Jonkun harrastuksen parista varmasti on suurimmat tsäänssit löytää uusi ystävä tuossa iässä. Harrastuksia löytyy jokaiselle kiinnostuksen mukaan, jos on rohkeutta lähteä mukaan johonkin, niin porukassa väkisinkin kavereita jos ei nyt ystäviä löytyy.
Onkohan monella tuon ikäisellä parisuhteessa olevalla miehellä enää aktiivisia ystäviä elämässään? Itsellä ei ole, vaimon ja lasten kanssa menee se vähäinenkin aika mitä arkitoimilta ja työnteosta vapaata jää. Monella ikäiselläni miehellä lienee sama tilanne. Kyllä sinullekin jostain parisuhdekumppani löytyy jos aktiivisesti haet.
Jos kunniallisen naisen haluaa löytää, niin en sulkisi pois jotain uskonnollisia tapahtumia. Olen itsekin kirkosta eronnut, mutta käyn vaimon kanssa kerran kuukaudessa kirkossa, koska hän uskoo Jumalaan, mutta eipä se meidän arjessa mitenkään erityisesti tule esiin.
Vierailija kirjoitti:
Mutta en sellaista, joka vain istuu kotona, ja ehkä joskus käy kahvilassa, kirppiksellä ja kirjastossa.
Minun ystäväni tulee myös olla samanhenkinen kuin itse olen: luonnossakulkija, kotitarveremontoija, henkisesti aktiivinen ajattelija, päihteetön ja hyväkuntoinen.
-Keskinainen
Ja heti alettiin esittää vaatimuksia. Juuri on ollut kymmenien sivujen ketju, missä miesten esittämät toiveet ja vaatimukset tuomitaan, eikä KUKAAN nainen sellaisesta miehestä kiinnostu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-KeskinainenJa heti alettiin esittää vaatimuksia. Juuri on ollut kymmenien sivujen ketju, missä miesten esittämät toiveet ja vaatimukset tuomitaan, eikä KUKAAN nainen sellaisesta miehestä kiinnostu.
Öö.. tarkoitatko minua? Enhän minä esitä vaatimuksia,vaan kerron, että minäkin haluaisin löytää samanhenkisen ystävän kuin itse olen. Ap sanoi samaa. Hän vain on erihenkinen kuin minä. Ei kuka tahansa voi olla kenen tahansa ystävä, pitemmäk päälle. Yhteistä kosketuspintaa pitää olla.
Miesten vaatimukset keskittyvät usein naisen ulkonäköön. Niitä voi todella kutsua vaateiksi, ja hämmentävintä on, ettei niitä usein tuoda heti alussa. Hämmentäviä ne ovat siksi, ettei luulisi ystävän ulkonäöllä olevan suurta väliä.
Vierailija kirjoitti:
keski-ikäinen mies kirjoitti:
Jos kunniallisen naisen haluaa löytää, niin en sulkisi pois jotain uskonnollisia tapahtumia. Olen itsekin kirkosta eronnut, mutta käyn vaimon kanssa kerran kuukaudessa kirkossa, koska hän uskoo Jumalaan, mutta eipä se meidän arjessa mitenkään erityisesti tule esiin.
Aika törkeää olisi pakanan/ateistin mennä seurakuntaan vain etsimään naista itselleen. Ellei sitten heti kättelyssä kerro, että on pakana/ateisti, ja paikalla vain bongaamassa naista itselleen. Näin ei tarvi uskovan sisaren joutua harhaanjohdetuksi.
Muuten, kirkkoon kuuluminen ja uskossaolo eivät liity toisiinsa mitenkään. Ev lut valtion kirkko on täysin luopunut Jumalasta mielistellessään maailmallisia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-KeskinainenJa heti alettiin esittää vaatimuksia. Juuri on ollut kymmenien sivujen ketju, missä miesten esittämät toiveet ja vaatimukset tuomitaan, eikä KUKAAN nainen sellaisesta miehestä kiinnostu.
Öö.. tarkoitatko minua? Enhän minä esitä vaatimuksia,vaan kerron, että minäkin haluaisin löytää samanhenkisen ystävän kuin itse olen. Ap sanoi samaa. Hän vain on erihenkinen kuin minä. Ei kuka tahansa voi olla kenen tahansa ystävä, pitemmäk päälle. Yhteistä kosketuspintaa pitää olla.
Miesten vaatimukset keskittyvät usein naisen ulkonäköön. Niitä voi todella kutsua vaateiksi, ja hämmentävintä on, ettei niitä usein tuoda heti alussa. Hämmentäviä ne ovat siksi, ettei luulisi ystävän ulkonäöllä olevan suurta väliä.
Miehelle naispuolisen ystävän ulkonäkö ON pääasia, koska hänen taka-ajatuksensa on saada naisesta petikumppani. Jos naisen näkö ei miellytä miestä, ei naista kelpuuteta kaveriksi/ystäväksikään.
Tämän olen kokenut käytännössä todeksi.
Kuinka keski-ikäinen ? 43 vai 64? Hiukka eroa.