Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi 55+ naiset sekoaa hömppään, jumppaan, rohdoksiin, puutarhaan tai puiden halaamiseen

Vierailija
03.11.2023 |

Mun työkaveri osti tiukat farkut, farkkutakin, lenkkarit, peruukin, sheivasi sääret ja pimpulan. Lähti sitten baanalle katsomaan uroksia ja nauttimaan heistä. Ottakaa mallia!

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole lähelläkään viittäviittä, mutta kun tulee aika, jolloin sa vihdoin keskittyä itsensä toteuttamiseen, siitä kannatta nauttia haluamallaan tavalla. Joillain se on vasta 55+.

Vierailija
2/19 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole lähelläkään viittäviittä, mutta kun tulee aika, jolloin sa vihdoin keskittyä itsensä toteuttamiseen, siitä kannatta nauttia haluamallaan tavalla. Joillain se on vasta 55+.

Ne on omia valintoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne on omia valintoja.

Tottakai ovat. Itsepä kysyit.

Vierailija
4/19 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruukin?

Vierailija
5/19 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää ottaa mallia?

Vierailija
6/19 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumppa ja puutarha on sama kuin hömppä ja rohdokset? Jonne on vähän rajoittunut.

Vierailija
7/19 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-iässä moni alkaa löytää oman tiensä. Toisilla se on tuo sinun mielestäsi hömppä, toisille uusi biletyskausi. Mutta idea on siis löytää OMA mieleinen tekeminen ja oma tie, ei taas etsiä jotain ihannetta ulkopuolelta ja alkaa suorittaa sitä. Useimmat meistä on sitä jo nuorempana ihan liikaakin tehnyt.

Vierailija
8/19 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi nyt on vielä aika harmittomia ja ok.juttuja, mutta sitten kun käydään läähättämässä Mika Aaltolaa viinipäissään messuilla ja aletaan hokea tiettyjä turposanoja ja äänestetään, niin siinä vaiheessa pitää huolestua.

Vierailija
9/19 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä siksi, että moni siinä iässä pääsee eroon hektisestä lapsi/teiniperhe-elämästä ja osin sen aiheuttamasta muiden mieliksi elämisestä ja yhteiskunnan joillekin naisille aiheuttamista paineista, ei tarvitse enää ajatella tekevänsä asioita vain muiden miellyttämiseksi (kuten joku pimperon ajaminen kynityn kanan näköiseksi), jos ei itsestä siltä tunnu? 

Peruukki on muuten pääsääntöisesti todella ikävän tuntuinen kapistus vaikka olisi kuinka laadukas.

Vierailija
10/19 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi viddu. Mä käytän kutakuinkin samanlaisia vaatteita kuin ennenkin. Ikääntyminen ei paljo ole muuttanut mun pukeutumistyyliä. Mä harrastin jumppaa jo parikymppisenä. Myös kuntosalilla käymistä. Puutarhan möyrimistä harrastetaan nuorenakin.

Vierailija
11/19 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä niiden sitten pitäs tehdä jos noi on kerta jotenki outoja juttuja mielestäsi ap?

Miksi nuoret pyllistelee trikoot per...vaossa ja pumppaa jotain täyteaineita huulet täyteen? Miks hurahtaa tommosen?

Miks keski-ikäistyvät pullukat miehet hurahtaa padeliin, Miks ne ei vois alottaa vaikka kuviokelluntaa, se on paljo turvallisempaa nivelille?

Vastaa ap!

Vierailija
12/19 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vaan mutta mulla on mies.

On myös farkut, tennarit ja farkutakki. (On aina ollut.)

53v.

Vierailija
13/19 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otatteko kakkoseen?

Otatko suihin?

Vierailija
14/19 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä ap:lle on? Haittaako jotenkin sun elämää, eikö löydy kitiseviä juorukavereita ryhmärunkkaukseen?

Vierailija
15/19 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mä muka taas oon tehny? N55+

Vierailija
16/19 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa, en tunnista. Itse hommasin uuden, edellistä ja itseäni nuoremman miehen ja uuden työn turvallisuusalalta.

N 58

Vierailija
17/19 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otatteko kakkoseen?

Otatko suihin?

Vain jos on brasilialainen ladypenis kyseessä.

Vierailija
18/19 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratkeavatko presidentinvaalit jo marraskuussa?

https://www.paavovayrynen.fi/2023/11/03/marraskuussa-on-ehdokkuus-varmi…;

Vierailija
19/19 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kyylää äitiään ja tämän ystäviä. Ketä muutakaan kun ikätoverit tunnistavat pervoksi ja oudoksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi