Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tahdikkaita laihdutusvinkkejä? Vaimon koronakilot jäänet pysyvästi

Vierailija
12.11.2022 |

Miten saisin tahdikkaasti ohjattua vaimoketta laihduttamaan? Olen koittanut vai'vihkaa esim. huomauttaa kaupassa, että "hei, tästähän on tää sokeriton versiokin" tai välillä ääneen ihmetelly, että "onpa halpa salijäsenyys tuolla tarjouksessa, ja ensimmäinen viikko vielä ilmaiseksi" jne mutta ei ole tuottanut tulsota. Onko neuvoja?

M34

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on paha. Ihmisen pitää itse haluta laihtua, ei onnistu muuten.

Vierailija
2/17 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pah, oot nolo. Aluksikaan sinulla ei ole naista ja toisekseen hittoako se muille kuuluu toisten kilot. Ei ihme että olet naiseton kun olet noin tyhmä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa koronakilot?

Itse stressasin kun korona tuli niin, etten pystynyt syömään ja laihduin 12 kg helmikuusta 2020 kesään 2020 siis noin neljässä kuukaudessa .

Vierailija
4/17 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, ku et oo niitä miehiä, jotka kiihottuu ylipainoisista.

Tiedän sellaisiakin.

Vierailija
5/17 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vattu on vaimoKE? Ei ihme ettei TULSOTA ole tapahtunut. Tollanen hiiren vikinä vihjailu on niin syvältä.

Vierailija
6/17 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

TYönnä hanuriis salikortit. Mene itse sinne treenaamaan ja hankkimaan lihasta. Aika plösö oot itekin.

Vierailija
7/17 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan syömällä vähemmän kuin kuluttaa.

Esim vihannespainotteisesti.

Itse syön 3 kertaa päivässä koska siitä vatsani tykkää. Se vissiin tykkää levätä välillä.

Vierailija
8/17 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Otat vastuun ruokaostoksista ja ruuanlaitosta ja rupeat tekemään kevyttä terveellistä ruokaa.

2. Pyydät hänet mukaasi lenkille, uimaan, salille tai mikä nyt olisikaan teille mieluinen laji

Vierailija
9/17 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi pois. Se on suomalaisten suurin ongelma.

Vierailija
10/17 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihtoon se valas, paljon helpompaa ja mukavakin silleen kun uutta pesää

Vierailija
11/17 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoa askelmittaria  tms joululahjaksi, jos se inspiroisi, mutta älä tuputa väkisin.

Vierailija
12/17 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän paha.

Houkuttele puoliso mukaan johonkin yhteiseen liikuntaharrastukseen. Ala puhua omista todellisista tai keksityistä koronakiloistasi ja osta ja laita sen varjolla sopivaa ruokaa molemmille.

Ala puhua yhteisestä lomasta, jolle olisi kiva päästä, johon pitää vähän säästää (vaikka herkuista tai juomista) ja jossa olisi kivoja vaellusreittejä, joille pitäisi ehkä vähän etukäteen kohottaa kuntoa.

Puhu puolisolle siitä, kuinka olisi kiva olla vanhanakin terve ja hyvässä kunnossa ja että olet itse ajatellut aloittaa pienen ryhyiliikkeen nyt hyvissä ajoin; tulisiko hän mukaan?

(AV-mammojen mielestä naisen läski on pyhää, joten tästäkin jo joutuu ristiinnaulituksi.)

Vierailija
13/17 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasa- vai vaihtotahti onko väliä?

Vierailija
14/17 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarjoa askelmittaria  tms joululahjaksi, jos se inspiroisi, mutta älä tuputa väkisin.

Aivan järkkyjä tällaiset vihjailevat lahjat!

Vierailija
15/17 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin pysyvästi? Eihän koronakaan ole ohi vielä.

Vierailija
16/17 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo tuommoinen vaivihkaa vihjailu saa todennäköisesti vaimon vaan uhallakin pitämään kiloistaan kiinni.

Kerro ihan rehellisesti, että sinua häiritsee vaimon lihominen. Ehdota yhteistä kuntokuuria ja terveellistä ruokavaliota.

Toki tässä sinun pitää olla itsesi samassa, hoikassa kunnossa kuin tavatessamme, homma menee reisille jos olet itsekin pulskistunut.

Toki, jos molemmilla on koronakiloja, niin voit todeta, että molemmille niitä on tullut ja tehdäänkö yhdessä asialle jotain.

Vierailija
17/17 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon ne kilot häiritsevät? Etkö pysty vain antaa olla? Jos kumppanisi on ollut aiemmin hoikka ja liikunnallinen, niin eiköhän hän palaudu takaisin vanhaan rytmiin, varsinkin jos olet itsekin urheilullinen. Tietty voit auttaa asiassa kutsumalla hänet mukaan salille/lenkille sillä verukkeella, että haluaisit viettää yhdessä aikaa.

Jos teillä on lapsia, niin huolehdi, että sinä teet myös osuutesi kotitaloudessa ja kumppanillasi on mahdollisuus lähteä liikkumaan.

Minä pitäisin vaan mölyt mahassa. Jos kumppani esim. ihmettelee miksei peitto heilu entiseen malliin, niin sanoisin rehellisesti, mutta kunnioittavasti, että rakastan kumppania, mutta koen entisen vartalon vetävämmäksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä