Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä mainitsi ohimennen käyneensä huoltoliikkeessä vaihdattamassa talvirenkaat

Vierailija
12.11.2022 |

Sori vaan mutta toi on jotenkin turn off. Miehen pitäisi osata itse vaihtaa renkaat.. Olin itse asiassa ajatellut kysyväni josko hän vaihtaisi minunkin renkaat niin ei tarvisi viedä liikkeeseen.😐
Pahinta on ettei hän tajunnut edes nolostella asiaa kuten voisi odottaa vaan sanoi sen ohimennen täysin neutraalisti, kun kysyin mitä oli tehnyt viikolla. Iso red flag.

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että vaihdattaa auton renkaat liikkeessä, ei tarkoita, etteikö osaisi itse vaihtaa. Jos esim. tarvitsee uudet renkaat, ne on kätevintä vaihdattaa samassa liikkeessä, missä uudet renkaat laitetaan vanteille.

Vierailija
42/71 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mieheni kertoi käyttäneensä minun autoni liikkeessä renkaidenvaihdossa sillä aikaa kun olin lenkillä. Ihanaa!

Osaa tarvittaessa vaihtaa itsekin ja niin osaan minäkin.

Rakkauden voi osoittaa niin monin tavoin ja tuo on yksi niistä 😊

Mulla samanlainen puoliso 💘

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuullostaa helsinkiläiseltä punavihreältä kasvissyöjä soijapojalta😂Vaihda se runoilija poika oikeaan mieheen.😎

M41

Opettele yhdyssanat. Palaa sitten asiaan uudestaan.

Menikö löysäranteisella taikina pojalla tunteisiin?😂Tuliko pissat pamppersseihin?😂

Jos susta ei ole miestä vaihtaa auton renkaita itse, niin varmaan joku toinen mies käy myös hoitelemassa sun naisen kun et itse osaa🤣🤣

M41

Vierailija
44/71 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei palvelun käyttö liity omaan osaamiseen, osaan vaihtaa renkaat muttei huvila sitä hommaa ulkona jollain parkkiksella tehä. Tää on järjenkäyttöö.

45/71 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Renkaat kannattaa tasapainottaa jos ei halua koko talvea ajella tärisevällä autolla.

Irronneet nastat saa renkaat epätasapainoon.

Älä vittii puhua pa__aa

Vierailija
46/71 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

JS87 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Renkaat kannattaa tasapainottaa jos ei halua koko talvea ajella tärisevällä autolla.

Älä vittii puhua pa__aa

Totta toinen puoli. Kyllähän niiden renkaiden tasapainotuksia kannattaa välillä tsekkailla.

Vierailija
47/71 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies osaa kyllä ja vaihtaakin osaan meidän autoista. Hän on myös opettanut minut vaihtamaan, jos joskus täytyy.

Mutta mutta, minä pidän renkaani rengaslikkeen hoteissa ja vaihdatan ne siellä ja maksan siitä ihan mielelläni.

Käytän mieluiten mieheni tai minun aikaani aivan johonkin muuhun..

Ompa sulla aika kortilla, mutta silti aikaa seisoskella odottamassa rengasliikkeessä vaihtoa. Mulla menee noin tunti, kun vaihdan kahteen autoon renkaat, eikä maksa mitään.

Kaikki ei oo köyhiä 🤷

Vierailija
48/71 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastiko näin moni nainen vaihtaa itse renkaansa? Pelottaisi mennä kyytiin, ainakaan motarille en uskaltaisi sellasessa autossa!😲😬

Mies

Vierailija
49/71 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeastiko näin moni nainen vaihtaa itse renkaansa? Pelottaisi mennä kyytiin, ainakaan motarille en uskaltaisi sellasessa autossa!😲😬

Mies

Samanlaisia tunareita miehistä löytyy. Ei se renkaanvaihto mitään ydinfysiikkaa ole ja silti ne putkiaivo torvelot pystyvät siinä ryssimään.

Vierailija
50/71 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nyt ei haluaisi nähdä omaa miestä kädet öljyssä oikeissa miesten töissä??

Vierailija
51/71 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mihen kuin naisenkin on osattava vaihtaa renkaat. Mutta eihän se maailmanloppu ole jos käyttää vaihtopalvelua ja mussuttaa pullakahvia samalla. Sähköautopojilla tämä pullan mussutus on arkea - osaavat sen.

Vierailija
52/71 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies osaa kyllä ja vaihtaakin osaan meidän autoista. Hän on myös opettanut minut vaihtamaan, jos joskus täytyy.

Mutta mutta, minä pidän renkaani rengaslikkeen hoteissa ja vaihdatan ne siellä ja maksan siitä ihan mielelläni.

Ompa sulla aika kortilla, mutta silti aikaa seisoskella odottamassa rengasliikkeessä vaihtoa. Mulla menee noin tunti, kun vaihdan kahteen autoon renkaat, eikä maksa mitään.

Varaan ajan.

Menen kotimatkalla.

Maksan.

Lähden kotiin.

N. 15 min kestää.

Rahaa on ja käyn töissä juurikin hankkiakseni palveluja.

Miksi muuten?

He myös säilyttävät renkaani.

Kuten sanoin, meillä on useita autoja ja osaan mieheni tai minä vaihdammekin renkaat ihan itse, mutta ns. arkiautoon vaihdatan liikkeessä.

Ihan mielenkiinnosta paljonko tuo lysti maksaa?

Paljonko saa maksaa 15 min renkaan vaihdosta? Epäilen kyllä että oikeasti toimenpiteeseen matkoineen ja jonottamisineen menee se sama puoli tuntia, mitä renkaan vaihtamiseen kotona.

Se taas on toinen asia jos ei vaan osaa, halua tai jaksa vaihtaa, ihan ymmärrettävää, mutta ajan säästöllä turha perustella.

Varaan ajan, en jonota.

On kotimatkan varrella.

Vaikee ymmärtää??

Osaan ja voin jne.

Perustelinko ajan säästöllä?

En.

Kerroin käyttäväni senkin ajan vaikka johonkin muuhun.

Vaikka kahvin juontiin tms.

Maksaa 80€, joka sisältää renkaiden säilytyksen, pesun, jne.

Taitojen puute tai hinta ei ole minulle ongelma.

Ja esim. kesäautoon vaihdan ja huollan renkaat ihan itse.

Vierailija
53/71 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on niin rikas, ettei paskalle taivu?!! Sen ei vaan tarvi vaihtaa niitä ite.

Vierailija
54/71 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuullostaa helsinkiläiseltä punavihreältä kasvissyöjä soijapojalta😂Vaihda se runoilija poika oikeaan mieheen.😎

M41

Opettele yhdyssanat. Palaa sitten asiaan uudestaan.

Miksi ihmeessä pitäisi opetella yhdyssanat ja sitten palata asiaan uudestaan? Sulla on ilmeisesti joku olen-ankara-opettaja-fantasia jota toteutat av-palstalla. Todellisessa elämässä hei, osaat yhdyssanat, vau.

Vierailija
55/71 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostan myös leivänkin, vaikka osaan kyllä sen itsekin tehdä. Ei voi ajansäästöllä selittää, kun siinähän se paistuu samalla kun temppareita kyttää 🙄

Vierailija
56/71 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ostan myös leivänkin, vaikka osaan kyllä sen itsekin tehdä. Ei voi ajansäästöllä selittää, kun siinähän se paistuu samalla kun temppareita kyttää 🙄

Tosinainen tekee leivät.

Vierailija
57/71 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varaan ajan.

Menen kotimatkalla.

Maksan.

Lähden kotiin.

N. 15 min kestää.

Rahaa on ja käyn töissä juurikin hankkiakseni palveluja.

Miksi muuten?

He myös säilyttävät renkaani.

Kuten sanoin, meillä on useita autoja ja osaan mieheni tai minä vaihdammekin renkaat ihan itse, mutta ns. arkiautoon vaihdatan liikkeessä.

Ihan mielenkiinnosta paljonko tuo lysti maksaa?

Paljonko saa maksaa 15 min renkaan vaihdosta? Epäilen kyllä että oikeasti toimenpiteeseen matkoineen ja jonottamisineen menee se sama puoli tuntia, mitä renkaan vaihtamiseen kotona.

Se taas on toinen asia jos ei vaan osaa, halua tai jaksa vaihtaa, ihan ymmärrettävää, mutta ajan säästöllä turha perustella.

Varaan ajan, en jonota.

On kotimatkan varrella.

Vaikee ymmärtää??

Osaan ja voin jne.

Perustelinko ajan säästöllä?

En.

Kerroin käyttäväni senkin ajan vaikka johonkin muuhun.

Vaikka kahvin juontiin tms.

Maksaa 80€, joka sisältää renkaiden säilytyksen, pesun, jne.

Taitojen puute tai hinta ei ole minulle ongelma.

Ja esim. kesäautoon vaihdan ja huollan renkaat ihan itse.

Onneks on vielä jäljellä miehiä jolla on jotain periaatteita. Kuten jokakeväinen ja -syksyinen renkaanvaihtorituaali. Vai olitko nainen?

Vierailija
58/71 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka nyt ei haluaisi nähdä omaa miestä kädet öljyssä oikeissa miesten töissä??

Ehta nainen vääntää ite piparkakkutaikinan. Vieraita varten ollaan varauduttu kymmenellä eri sortilla - käsitehtynä.

Vierailija
59/71 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies

Vaikuttaa vähän siltä että renkaiden vaihtaminen on sinulle vaikea tehtävä. Oletko koskaan käyttänyt kunnon työkaluja?

T. Nainen

Vierailija
60/71 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö. Älä usko kaikkea mitä rengaskaupassa sanotaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme