Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä mainitsi ohimennen käyneensä huoltoliikkeessä vaihdattamassa talvirenkaat

Vierailija
12.11.2022 |

Sori vaan mutta toi on jotenkin turn off. Miehen pitäisi osata itse vaihtaa renkaat.. Olin itse asiassa ajatellut kysyväni josko hän vaihtaisi minunkin renkaat niin ei tarvisi viedä liikkeeseen.😐
Pahinta on ettei hän tajunnut edes nolostella asiaa kuten voisi odottaa vaan sanoi sen ohimennen täysin neutraalisti, kun kysyin mitä oli tehnyt viikolla. Iso red flag.

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on niin, että se ei oo mies eikä mikään jos ei omin käsin edes renkaita autoonsa vaihda.

Löytyykö sieltä päästä pullalta tuoksuva kotirouva?

Vierailija
22/71 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla miehellä ei mee ku joku 30min siihen hommaan, miksi viedä liikkeeseen muka ajan säästämiseksi, johan se ajaminen sinne ja takaisin vie saman verran tai enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kaksi autoa. Emme ole itse vaihtaneet renkaita sitten 2015. Eka kirjoittaja on typerä!

Vierailija
24/71 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on niin, että se ei oo mies eikä mikään jos ei omin käsin edes renkaita autoonsa vaihda.

Löytyykö sieltä päästä pullalta tuoksuva kotirouva?

Tietysti.

Vierailija
25/71 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä. Yhden miesystävän kanssa oltiin ajamassa, kun autosta hajos rengas. Hän sanoi, että soitetaan hinausauto. Joo soitettiin, koskaan ei sen jälkeen tavattu. Eikä tavata.

Vierailija
26/71 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me on jo vuosia viety renkaat säilytykseen, siellä vaihdetaan samaan hintaan.

Ei tarvi itse könytä.

Vierailija
27/71 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vyötärölläs on renkaat!

Vierailija
28/71 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies osaa kyllä ja vaihtaakin osaan meidän autoista. Hän on myös opettanut minut vaihtamaan, jos joskus täytyy.

Mutta mutta, minä pidän renkaani rengaslikkeen hoteissa ja vaihdatan ne siellä ja maksan siitä ihan mielelläni.

Käytän mieluiten mieheni tai minun aikaani aivan johonkin muuhun..

Ompa sulla aika kortilla, mutta silti aikaa seisoskella odottamassa rengasliikkeessä vaihtoa. Mulla menee noin tunti, kun vaihdan kahteen autoon renkaat, eikä maksa mitään.

Vierailija
29/71 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuullostaa helsinkiläiseltä punavihreältä kasvissyöjä soijapojalta😂Vaihda se runoilija poika oikeaan mieheen.😎

M41

Vierailija
30/71 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä se ole nainen eikä mikään jos ei osaa pullaa leipoa...

Vierailija
31/71 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa tällainen provo tällä kertaa. 

Vierailija
32/71 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokavuotinen provo. Mies vai nainen kirjoittanut?

Renkaidenvaihto on viimeinen klassinen miesten työ nyky-yhteiskunnassa ja sillä miehet revittelee.. Itse olen olen naisena vastannut ja huolehtinut itse autoni renkaiden vaihdosta jo yli 30 vuotta. Välillä ihan itsekin vaihdoin, nykyisin käytän palveluja.

Vierailija
33/71 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisystävä mainitsi ohimennen käyneensä ravintolassa syömässä lounaalla.

Sori vaan mutta toi on jotenkin turn off. Naisen pitäisi osata itse tehdä ruokansa.. Olin itse asiassa ajatellut kysyväni josko hän kokkaisi minullekin eväät, niin ei tarvisi käydä työpaikkaruokalassa.😐

Pahinta on ettei hän tajunnut edes nolostella asiaa kuten voisi odottaa vaan sanoi sen ohimennen täysin neutraalisti, kun kysyin mitä oli tehnyt viikolla. Iso red flag.

Vierailija
34/71 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuullostaa helsinkiläiseltä punavihreältä kasvissyöjä soijapojalta😂Vaihda se runoilija poika oikeaan mieheen.😎

M41

Opettele yhdyssanat. Palaa sitten asiaan uudestaan.

Vierailija
35/71 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies osaa kyllä ja vaihtaakin osaan meidän autoista. Hän on myös opettanut minut vaihtamaan, jos joskus täytyy.

Mutta mutta, minä pidän renkaani rengaslikkeen hoteissa ja vaihdatan ne siellä ja maksan siitä ihan mielelläni.

Ompa sulla aika kortilla, mutta silti aikaa seisoskella odottamassa rengasliikkeessä vaihtoa. Mulla menee noin tunti, kun vaihdan kahteen autoon renkaat, eikä maksa mitään.

Varaan ajan.

Menen kotimatkalla.

Maksan.

Lähden kotiin.

N. 15 min kestää.

Rahaa on ja käyn töissä juurikin hankkiakseni palveluja.

Miksi muuten?

He myös säilyttävät renkaani.

Kuten sanoin, meillä on useita autoja ja osaan mieheni tai minä vaihdammekin renkaat ihan itse, mutta ns. arkiautoon vaihdatan liikkeessä.

Vierailija
36/71 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä se ole nainen eikä mikään jos ei osaa pullaa leipoa...

No on kyllä yhtä kumma jos joku nainen ei osaa muka pullaa leipoa.

Itsellänihän on

Lauantai-illan ratoksi kakkupohja uunissa ja karjalanpaistilihat odottamassa huomista isänpäivää varten. Mies tekee puuhommia vielä liiterissä.

Vierailija
37/71 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän varmasti Vaihdat itse renkaat ja tasapainottaa ne .

Osaat vaihtaa myös öljyt,

Vaihtaa auton takalasinb Ihan omin hyppysis jos se sattuu jakoi.

Vaihtaa auton lampun Ihan itse jos sattuu palamaan.

Osaat vaihtaa myös kytkimen jos se sattuu , lähtee paikaltaan kärähtää.

Jos autoon tulee , sähkö vika Sinä kai sen näppärästi korjaat .

Vai mitä!?

Osaat vaihtaa startti moottorin uuden.

Jarrupalat jos menee jarrut.

Huoltaa Automaatti vaihteiston vaihteet ja vaihtaa siihen öljyt.

Käyttää itse katsastuksessa.

Samuttaa auto Oikea oppisesti Panikoimatta jos se syttyy palamaan.

Siis Osaatkos Tehdä nämä Kaikki Naisena sitten itse?

Luuletko olevasi joku Automekaanikko vai?

Niin vaihda sitten Itse renkaat!

Vierailija
38/71 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni kertoi käyttäneensä minun autoni liikkeessä renkaidenvaihdossa sillä aikaa kun olin lenkillä. Ihanaa!

Osaa tarvittaessa vaihtaa itsekin ja niin osaan minäkin.

Vierailija
39/71 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olla myös liitterissä puuhomissa osaat käyttää moottorisahaa kaataa Turvallisesti kin puun.

Ajaa Turverekkaa, metsäkonettakin ihan itse , vaihtaa Traktooriikin renkaat , öljyt.

Vierailija
40/71 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varaan ajan.

Menen kotimatkalla.

Maksan.

Lähden kotiin.

N. 15 min kestää.

Rahaa on ja käyn töissä juurikin hankkiakseni palveluja.

Miksi muuten?

He myös säilyttävät renkaani.

Kuten sanoin, meillä on useita autoja ja osaan mieheni tai minä vaihdammekin renkaat ihan itse, mutta ns. arkiautoon vaihdatan liikkeessä.

Ihan mielenkiinnosta paljonko tuo lysti maksaa?

Paljonko saa maksaa 15 min renkaan vaihdosta? Epäilen kyllä että oikeasti toimenpiteeseen matkoineen ja jonottamisineen menee se sama puoli tuntia, mitä renkaan vaihtamiseen kotona.

Se taas on toinen asia jos ei vaan osaa, halua tai jaksa vaihtaa, ihan ymmärrettävää, mutta ajan säästöllä turha perustella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi