Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä mainitsi ohimennen käyneensä huoltoliikkeessä vaihdattamassa talvirenkaat

Vierailija
12.11.2022 |

Sori vaan mutta toi on jotenkin turn off. Miehen pitäisi osata itse vaihtaa renkaat.. Olin itse asiassa ajatellut kysyväni josko hän vaihtaisi minunkin renkaat niin ei tarvisi viedä liikkeeseen.😐
Pahinta on ettei hän tajunnut edes nolostella asiaa kuten voisi odottaa vaan sanoi sen ohimennen täysin neutraalisti, kun kysyin mitä oli tehnyt viikolla. Iso red flag.

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan turn off ja red flag vieköön.

Vierailija
62/71 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka nyt ei haluaisi nähdä omaa miestä kädet öljyssä oikeissa miesten töissä??

Ehta nainen vääntää ite piparkakkutaikinan. Vieraita varten ollaan varauduttu kymmenellä eri sortilla - käsitehtynä.

Tietysti, vähintään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeastiko näin moni nainen vaihtaa itse renkaansa? Pelottaisi mennä kyytiin, ainakaan motarille en uskaltaisi sellasessa autossa!😲😬

Mies

Joo.

Aika moni nainen on kyllästynyt miehiin ja tekee monet asiat itse. Itse tyydyttely mukkaan lukien.

Tuskin sulle kyytiä tarjotaankaan, kun ei noin aroilta kummoisia saa.🤣🤣

Vierailija
64/71 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on hienoa, että voin mennä rengasliikkeeseen, jossa renkaani jo odottavatkin minua rengashotellissa. Jätän avaimet herralle tiskin takana, otan laitteesta kaakaota ja katselen televisiota. Kun renkaat on vaihdettu, tulee hymyilevä asentaja tuomaan avaimet ja auto odottaa minua oven edessä. Kyllä tästä palvelusta kannattaa maksaa.

Vierailija
65/71 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies osaa kyllä ja vaihtaakin osaan meidän autoista. Hän on myös opettanut minut vaihtamaan, jos joskus täytyy.

Mutta mutta, minä pidän renkaani rengaslikkeen hoteissa ja vaihdatan ne siellä ja maksan siitä ihan mielelläni.

Käytän mieluiten mieheni tai minun aikaani aivan johonkin muuhun..

Ompa sulla aika kortilla, mutta silti aikaa seisoskella odottamassa rengasliikkeessä vaihtoa. Mulla menee noin tunti, kun vaihdan kahteen autoon renkaat, eikä maksa mitään.

Varaan ajan.

Menen kotimatkalla.

Maksan.

Lähden kotiin.

N. 15 min kestää.

Rahaa on ja käyn töissä juurikin hankkiakseni palveluja.

Miksi muuten?

He myös säilyttävät renkaani.

Kuten sanoin, meillä on useita autoja ja osaan mieheni tai minä vaihdammekin renkaat ihan itse, mutta ns. arkiautoon vaihdatan liikkeessä.

Ihan mielenkiinnosta paljonko tuo lysti maksaa?

Paljonko saa maksaa 15 min renkaan vaihdosta? Epäilen kyllä että oikeasti toimenpiteeseen matkoineen ja jonottamisineen menee se sama puoli tuntia, mitä renkaan vaihtamiseen kotona.

Se taas on toinen asia jos ei vaan osaa, halua tai jaksa vaihtaa, ihan ymmärrettävää, mutta ajan säästöllä turha perustella.

Varaan ajan, en jonota.

On kotimatkan varrella.

Vaikee ymmärtää??

Osaan ja voin jne.

Perustelinko ajan säästöllä?

En.

Kerroin käyttäväni senkin ajan vaikka johonkin muuhun.

Vaikka kahvin juontiin tms.

Maksaa 80€, joka sisältää renkaiden säilytyksen, pesun, jne.

Taitojen puute tai hinta ei ole minulle ongelma.

Ja esim. kesäautoon vaihdan ja huollan renkaat ihan itse.

Onneks on vielä jäljellä miehiä jolla on jotain periaatteita. Kuten jokakeväinen ja -syksyinen renkaanvaihtorituaali. Vai olitko nainen?

Nainen olen.

Naimisissa.

Mies ja minä osaamme kyllä vaihtaa renkaita, siitä ei ole kyse.

Vierailija
66/71 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavaa.

Ehkä sillä ei ollut aikaa ruveta vääntelemään sen kanssa.

Kestää hyvän tovin käsipelillä.

Ehkä se vaihdatti samalla uudet kumit niille vanteille.

On lähes mahdotonta ilman läjää työkaluja ja kompressoria ja aikaa.

Ehkä se osaa priorisoida ajankäyttöään ostamalla palvelun.

Ehkä sillä on vanha selkävaiva.

Kysymyshän siis kuuluukin, montako palvelua mimmit ostaa, mitä voisivat tehdä itse?

Jos tuolla tavalla ruvetaan katsomaan, käänteissukupuolisesti jokainen mimmi on silloin automaattisesti kävelevä turn off.

Sori vaan, mutta nyt ammuit itseäsi jalkaan oikein huolella.

Se on kuitenkin hyvä, että mimmit päästelee noita suustaan.

Jostain pitää tietää, keitä kannattaa vältellä.

Vierailija
67/71 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kyllä turn off jos mies on ihan kädetön tai saamaton. Itse en kyllä naisena ikinä sotkeentuis miehen reviirille alkamalla vaihtaan jotain renkaita, joku roti.

Vierailija
68/71 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuo ois virkistävää, myös hieman hauskaa. Mies vie liikkeeseen ja mä vaihdan itse omaan.

Vierailija
69/71 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista, miksi kesäautoon pitää vaihtaa renkaat, eikö se mene kesärenkailla koko kesän ajan?

Vierailija
70/71 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista, miksi kesäautoon pitää vaihtaa renkaat, eikö se mene kesärenkailla koko kesän ajan?

Niimpä. Osaa vaihtaa renkaat kesäautoon, riittää kun katselee tunkkia ja renkaita ja taas on sopivat kesärenkaat kesäksi alla.

Vierailija
71/71 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin tilanne auton kanssa ollut kun jarrut petti risteyksessä. Silloinen puolisoni oli ammatiltaan autonasentaja. Arvostan sitä, että teettää ulkopuolisillahommat, joita ei itse osaa. Renkaanvaihto rengasliikkeessä ok. Samoin housujen lahkeidenlyhennys ompelijalla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme