Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muut säilyttäneet vanhoja farkkujaan, jos joku päivä niihin vielä mahtuisi?

Vierailija
12.11.2022 |

Itellä on koon 36 farkut vielä tallella, joita pidin 14-vuotiaana. Toivottavasti pääsen niitä vielä pitämään, jos laihdun niin paljon. Nyt koko 42/44. Harmittaa, kun en ole pitänyt itsestäni parempaa huolta ja liikkunut jo yläasteaikana :( Nyt laihdutus alussa ja lähtenyt 3 kiloa. Vielä 20 niin ole ihannepainossani. Psykologi väitti kerran, ettei muka mahdollista mahtua noihin farkkuihin, kun oli eri ruumiinrakennekin silloin, mutta miksei muka, kun on muitakin tuon kokoisia aikuisia ja pituuskasvunikin oli loppunut silloin?

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo joku naisten juttu? Mulla ollut sama farkkukoko 20 vuotta ja olen 183cm/78kg mies.

M36

Vierailija
2/53 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tosiaan jo 25 vuotta ollut tavoitteena tuohon vaatekokoon laihtuminen. Toivottavasti toteutuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruus on mennyt. Laihduin kokoon 40. Se riittää mulle.

Vierailija
4/53 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tuo joku naisten juttu? Mulla ollut sama farkkukoko 20 vuotta ja olen 183cm/78kg mies.

M36

Joko sinulla hyvät geenit tai muuten liikunnallinen.

Vierailija
5/53 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoruus on mennyt. Laihduin kokoon 40. Se riittää mulle.

Sekin olisi hyvä.

Vierailija
6/53 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Taidan pistää pois kun n. 7 vuotta hautonut niitä joihin pitäisi laihtua 20kg. Kymmenen vielä lähtee jotenkuten mutta pamahtaa hetkenpäästä ylöspäin.

Aina kun olen jostain luopunut niin sille on tullut käyttöä. Toisin sanoen taitaa olla helpointa laihtua luopumalla housuista.

Vierailija
7/53 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko  vaihtui 12 vuodessa 36:sta 42:een, mutta lähes kaksi vuotta sitten muutti eräs tapahtuma minua ja nyt kokoa 38. Vielä on matkaa kokoon 36. Ja farkut on tallella, iso talo.

Vierailija
8/53 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppisenä olin kokoa 38/29 ja tallessa on parit farkut ja muutama muu vaate yli 20 vuoden takaa. Nykyään olen kuitenkin kokoa 36/27-28 joten ei ole nuoruuteni farkkuja enää tullut käytettyä.

Vierailija
9/53 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mitenkään erityisen muodokas nainen, mutta epäilen että en saisi nykyistä muodokkaampaa peppuani farkuihin joita pidin 14 vuotiaana. Vaikka laihtuisi samaan painoon kuin teininä kroppa on kuitenkin erimallinen mitä se on joskus aikoinaan ollut.

Vierailija
10/53 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt samoja vaatteita jostain 10-14-vuotiaasta asti.

Vierailija
11/53 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M36

On, naiset lihoo kaikenlaisilla syillä,paitti ruualla.

Vierailija
12/53 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo pari erää näitä säilytettyjä vanhoja farkkuja heittänyt pois. Nyt on säilytyksessä ne edeltävät koot, jotka oli pakko ostaa kun oli lihonut noista aiemmista ulos. Historiasta viisastuneena ostin tänä vuonna enää yhdet uudet farkut, ja ne ovat ainoat, joihin tällä hetkellä mahdun.

Näissä on aina ollut kyse vain 2-3 kg lihomisesta. Tahti sen kuin kiihtyy, mitä enemmän on vuosia yli 40, näköjään en saisi syödä enää juuri mitään etten lihoisi. Ei ole varmaan kovin kaukana totuudesta, että 1200 kcal loppuiän dieetillä paino pysyisi suunnilleen ennallaan.

Vierailija
13/53 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En säilytä vateita joihin en mahdu tai jostain systä aha ostos ja en sitten vaatesta pidäkkään loppu pelissä.Vien  kierrätyskeskus.Luonolinen syykin:Pieni Hekan vuokra asunto itä-Helsinki..Ei kaappi tilaa vaatteille,ei astioille,kattiloille useamalle edes.

Vierailija
14/53 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jo pari erää näitä säilytettyjä vanhoja farkkuja heittänyt pois. Nyt on säilytyksessä ne edeltävät koot, jotka oli pakko ostaa kun oli lihonut noista aiemmista ulos. Historiasta viisastuneena ostin tänä vuonna enää yhdet uudet farkut, ja ne ovat ainoat, joihin tällä hetkellä mahdun.

Näissä on aina ollut kyse vain 2-3 kg lihomisesta. Tahti sen kuin kiihtyy, mitä enemmän on vuosia yli 40, näköjään en saisi syödä enää juuri mitään etten lihoisi. Ei ole varmaan kovin kaukana totuudesta, että 1200 kcal loppuiän dieetillä paino pysyisi suunnilleen ennallaan.

Kuljetko töihin pyörällä vai yksityissaastuttimella?

Vierailija
15/53 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkut kokoa 36 ovat ISOT. Itse käytin nuorena kokoa 30 Beaverseissa yms ja sama koko menee nytkin.

N 60+

Vierailija
16/53 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Taidan pistää pois kun n. 7 vuotta hautonut niitä joihin pitäisi laihtua 20kg. Kymmenen vielä lähtee jotenkuten mutta pamahtaa hetkenpäästä ylöspäin.

Aina kun olen jostain luopunut niin sille on tullut käyttöä. Toisin sanoen taitaa olla helpointa laihtua luopumalla housuista.

Ihan kuin itse olisin kirjoittanut. Pitäis laihtua 20kg ja jos luovun jostakin vaatteesta, niin heti seuraavalla viikolla sille tulisi käyttöä. Olen myös ajatellut että laihtuisin varmasti, jos luovun housuista 😁

Vierailija
17/53 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne kilot itsestään pamahda. 

Vierailija
18/53 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edes sääreni ei mahtuisi enää farkkuun johon nuorena meni koko alakeho.

Vierailija
19/53 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuljetko töihin pyörällä vai yksityissaastuttimella?

Silloin kun en tee etätöitä, menen töihin julkisilla. En ihan viitsi alkaa sitä 2x30 km matkaa pyöräilemään.

Vierailija
20/53 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kaikkia ei ole tullut säästettyä, mutta muutamat farkut on odottamassa sitä päivää kun paino on siinä seitsemässkymmenessä kilossa. Yhdet niistä on sellaiset, jotka olivat jalassani, ensimmäisellä keikalla, jossa olin soittajana, enkä ainoastaan yleisönä. 😎👍