Onko muut säilyttäneet vanhoja farkkujaan, jos joku päivä niihin vielä mahtuisi?
Itellä on koon 36 farkut vielä tallella, joita pidin 14-vuotiaana. Toivottavasti pääsen niitä vielä pitämään, jos laihdun niin paljon. Nyt koko 42/44. Harmittaa, kun en ole pitänyt itsestäni parempaa huolta ja liikkunut jo yläasteaikana :( Nyt laihdutus alussa ja lähtenyt 3 kiloa. Vielä 20 niin ole ihannepainossani. Psykologi väitti kerran, ettei muka mahdollista mahtua noihin farkkuihin, kun oli eri ruumiinrakennekin silloin, mutta miksei muka, kun on muitakin tuon kokoisia aikuisia ja pituuskasvunikin oli loppunut silloin?
Kommentit (53)
Löysinullakolta 90-luvulla hankitut bootcut-farkut, jotka jäivät jo silloin pieniksi.
Sovitin ja olivat just hyvät ja hyvän näköiset päällä.
Kangas ihan eri luokkaa kuin nykyräteissä.
Ahkeralla hulavanteen pyörityksellä vyötärö ja peppu kaventunut🤗
Joo, yhdet on tallella silleen, että "toivottavasti en ikinä mahdu" 😅
Vierailija kirjoitti:
Olen käyttänyt samoja vaatteita jostain 10-14-vuotiaasta asti.
Oletko 16 v.
Itsekin käytin samaa vaatekokoa ja jopa samoja vaatteita 16-60v, sitten sairastuin rintasyöpään ja hormonihoito lihotti niin paljon, että 7 kg lisää tuli painoa ja vyötärö 57cm-82cm.
Jos mystisesti saavutatte sen unelmakehonne, niin ihanko tosiaan puette sen sitten ikivanhoihin retkuihin? Minä ainakin ostan sinä päivänä kaikki uutta!
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo joku naisten juttu? Mulla ollut sama farkkukoko 20 vuotta ja olen 183cm/78kg mies.
M36
Samat farkut mahtuvat kuin parikymppisenä. Hiukan vyötäröltä kiristää raskauksien jälkeen. Ikää yli 50 ja ammattina liikunnanopettaja ja liikun myös vapaa-ajalla. Puolisoni sen sijaan on lihonut noin 30 kiloa 25 yhteisen vuoden aikana. Onko se jokin miesten juttu?
Vierailija kirjoitti:
On, mutta tarkoitus aniitä pois tai myydä.
Hyvin epätodennäköistä että tulen niihin enää mahtumaan koska ruumiinrakenne oli minulla ihan erilainen.
Olin säilyttänyt vanhoja Leviksiä. Tytär otti riemuissaan käyttöön miltei kaikki vanhat farkkuni.
Nyt on raskauden myötä taas peffa ja vyötärö levinneet varmaan ainakin 2 kokoa, mutta tavoitteena on laihtua vauvavuodden aikana tai sitä seuraavana vuonna takaisin 36-38 koon farkkuihin. Tämä jo ihsn siitäkin syystä, ettei menisi kaikki vanhat farkut vaihtoon.
Mullakin on yhdet kalliit farkut, joista en raaski luopua, mutta ne eivät ole kuin ehkä seitsemän vuoden takaa. Korona-aikana olen lihonut ehkä noin kuusi kiloa, jotka olisi mahdollista saada pois, mikäli laihduttaisin. Teini-iän farkkukoko olisi 15 kilon päässä, mutten näin keski-ikäisenä halua sellaista tavoitella.
Vierailija kirjoitti:
Löysinullakolta 90-luvulla hankitut bootcut-farkut, jotka jäivät jo silloin pieniksi.
Sovitin ja olivat just hyvät ja hyvän näköiset päällä.
Kangas ihan eri luokkaa kuin nykyräteissä.
Ahkeralla hulavanteen pyörityksellä vyötärö ja peppu kaventunut🤗
Kiitos vinkistä!
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo joku naisten juttu? Mulla ollut sama farkkukoko 20 vuotta ja olen 183cm/78kg mies.
M36
Mulla on satunnaisessa käytössä samat nahkaiset prätkähousut jotka ostin 40 v sitten. 35 v sitten neulomani villapusero on vatsan kohdalta liian iso, muuten mahtuu kyllä.
M
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole mitenkään erityisen muodokas nainen, mutta epäilen että en saisi nykyistä muodokkaampaa peppuani farkuihin joita pidin 14 vuotiaana. Vaikka laihtuisi samaan painoon kuin teininä kroppa on kuitenkin erimallinen mitä se on joskus aikoinaan ollut.
Eikö auttaisi, vaikka tekisin takamusta litistäviä liikkeitä? Luulisi, että ylimääräinen on rasvaa?
"Takamusta litistäviä liikkeitä" :D :D Mitä ne sellaiset on? Ensinnäkin ei ole olemassa kohdistettua rasvanpolttoa. Eli vatsalihasten tekeminen ei polta rasvaa vyötäröltä, eikä kyykkääminen poista rasvaa pakaroista. Sen sijaan lihakset näillä alueilla kasvavat ja voivat tulla paremmin esiin jos rasvaprosentti laskee dieetin avulla.
14-vuotiaan teinin kroppaa on oikeasti ihan turha haikailla. Murrosikä muuttaa paljon kroppaa ja on ihan hyvä asia, että reisissä on vähän rasvaa. Paaaljon terveellisempää kuin se, että aikuinen nainen laihduttaa itsensä todennäköisesti alipainoiseksi.
Minun mielestäni ei mahdoton juttu laihduttaa itsensä kokoon 36, jos halua tähän on.
Mulla on yhdet tosi matalavyötäröiset farkut, joita edelleen käytän... ostettu vuosituhannen vaihteen aikoihin. Oiskohan tuumakoko 26 tai 27. Ei mulla paino ole aikuisiällä heitellyt paria kiloa enempää puoleen eikä toiseen, joten en oo koskaan joutunut vaatteita heittämään pois siksi kun ne ei enää mahdu.
Myönnän, etteivät ihan niin kivan näköiset kuin alussa, jos alapeukuttaja tätä tarkoitti.
Ap