Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itse olisin mennyt väliin, huutanut täysiä kuskille ja

Vierailija
12.11.2022 |

käskenyt lukita ovet. Kuka kehtaa katsoa vierestä, kun lapsia ryöstetään? Tarvitaan koko kylä kasvattamaan lapset.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaa on esittää "olisi pitänyt" sankaria. Et olisi tehnyt yhtään mitään.

Vierailija
2/4 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitit asiaa, noin se olisi mennyt.

Kiva esittää sankaria vauvalla🙄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kuule, etpä minua tunne, ei kaikki ole kaltaisiasi vellihousuja. Sankarin viittaa en hamua, mutta olen aina puolustanut pienempiä, koska se on luontoni, enkä olisi voinut vain kuunnella sivusta. Sen tietää jokainen minut tunteva. Eri asia sitten, jos olisi aseita näkynyt, silloin olisi ollut varmastikin viisaampaa pysyä etäällä tai ainakin kiskoa niitä ryöstön kohteena olevia lapsia etäämmäs, mutta silloinkin huutaa ja lujaa. Mutta tuo oli sanallista uhkailua tappamisella, vaatteiden ryöstöstä jopa neuvoteltiin, ja tilanteen olisi (mahdollisesti) voinut katkaista ja ryöstäjät säikäyttää aikuisen auktoriteetilla ja rivakalla ja voimallisella asiaan puuttumisella.

-ap 

Vierailija
4/4 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitit asiaa, noin se olisi mennyt.

Kiva esittää sankaria vauvalla🙄

Niinhän se on, että on helppo sanoa mitä olisi pitänyt tehdä ja kuinka minä ainakin olisin sitä ja tätä..

Jokainen joka on itse ollut sivustakatsojana, tietää ettei se puuttuminen ole yksinkertaista.

Siinä tulee epäusko ja hämmennys. Ei välttämättä edes ymmärrä mitä tapahtuu, ja yhtäkkiä tilanne on ohi.

Jälkeenpäin hoksaa, että olisi pitänyt tehdä ja toimia ja alkaa syyttelemään itseään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän