Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonkohan kiinteistövälittäjänä tienaa?

Vierailija
06.11.2006 |

On tietysti eri asia jos on vuosien kokemus ko. myyntityöstä mutta entäs tämmönen alotteleva ressukka?



Työnhakuilmoituksessa oli vaan että tulospalkka = ?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lopetti huhtikuussa. Kun palkkiot eivät riittäneet autoedun maksamiseen. Kilpailu toimeksiannoista oli ollut aika " veristä" puuhaa.



Toinen tuttavamma vuosia alalla ollut tienaa ihan hyvin noin 40000 vuodessa, lapset ovat jo aikuisia eli tekee pitkää päivää.

Vierailija
2/4 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin riippuu kaupankäynnistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkinmoinen kaava palkkaukseen olisi näin:



Asunnon myyntihinnasta firmalle 5% ja tästä summasta välittäjälle, firmasta riippuen, 20-35%, eli jos asunnon hinta on 100000, firmalle 5000 ja välittäjälle tonnista ylöspäin...



Meneekö se oikeasti näin? Montako kauppaa te ko. työtä tehneet olette saaneet kuukaudessa? Ja onko paljon ilta- ja viikonloppuesittelyjä?



kiitollinen ap

Vierailija
4/4 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ne parhaimmat asunnot menee vanhojen konkarivälittäjien myytäviksi ja hankalat tai muuten surkeat kohteet sitten uusien keltanokkien myytäväksi.



Ainakin joissain välitysliikkeissä olen tällaista ollut huomaavinani.. SKV:ssä ainakin..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi