Lue keskustelun säännöt.
Uskomatonta, että joku on vielä tänä päivänä niin välinpitämätön, että
23.10.2006 |
kuljettaa lapsiaan autossa ilman turvavöitä! Kauppareissulla nähtyä, isä ajoi autolla ja kaksi n. 3-6 vuotiasta lasta autossa keikkuivat ilman vöitä!
Miksi?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Olin kylillä kävellen vaunujen kanssa ja näin siellä ystäväni. Höpöttelin hänen kanssaan kotvasen, kun yhtäkkiä alkoi migreeni. En sitten kehdannut seilata kotiin kaikkine näköharhoineni, joten ystis otti kyytiin minut ja 7kk poikani. Pakkorako istua poika sylissä...