Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskomatonta, että joku on vielä tänä päivänä niin välinpitämätön, että

Vierailija
23.10.2006 |

kuljettaa lapsiaan autossa ilman turvavöitä! Kauppareissulla nähtyä, isä ajoi autolla ja kaksi n. 3-6 vuotiasta lasta autossa keikkuivat ilman vöitä!

Miksi?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kylillä kävellen vaunujen kanssa ja näin siellä ystäväni. Höpöttelin hänen kanssaan kotvasen, kun yhtäkkiä alkoi migreeni. En sitten kehdannut seilata kotiin kaikkine näköharhoineni, joten ystis otti kyytiin minut ja 7kk poikani. Pakkorako istua poika sylissä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä