Tykkäisitkö jos miehesi kuvailisi sinua sanalla runsas?
Mun mies lähtis kyllä samantien ulkoruokintaan....
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
En, jos hän (tämä kuvitteellinen mies) sanoisi sen positiiviseen sävyyn ja tietäisin hänen pitävän runsaista muodoista. Hoikkaa minusta ei saa ilmeisesti tekemälläkään, joten enemmän loukkaantuisin, jos hän valheellisesti kehuisi kehoani sorjaksi.
Siis en loukkaantuisi, jos hän kutsuisi runsaaksi. Toisaalta miksi kommentoida kehoa painoon tai kokoon liittyvillä määreillä? Jos tykkää niin voi kertoa pitävänsä seksikkäänä, kauniina tai kiihottavana. silloin, kun ei innostu, niin parempi jättää kehonkuvailut mainitsematta.
No ehkä kahden kesken voisi sanoa, mutta että ihan lehteen painettuna? Oisko sen voinut vaikka jättää ihan vallan mainitsematta?
Vierailija kirjoitti:
No minä olen runsas. En loukkaantuisi. Tiedän ihan hyvin, että kumppani rakastaa ja haluaa.
Minulle mies sanoi, ettei tarvi käydä museossa katsomassa Rubensin maalauksia ja hän sanoi sen mitä ilmeisimmin hyvällä kun toi minulle aamukahvinkin sänkyyn. Olin nukkunut alasti niin, että täkki oli pudonnut puolittain lattialle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, jos hän (tämä kuvitteellinen mies) sanoisi sen positiiviseen sävyyn ja tietäisin hänen pitävän runsaista muodoista. Hoikkaa minusta ei saa ilmeisesti tekemälläkään, joten enemmän loukkaantuisin, jos hän valheellisesti kehuisi kehoani sorjaksi.
Siis en loukkaantuisi, jos hän kutsuisi runsaaksi. Toisaalta miksi kommentoida kehoa painoon tai kokoon liittyvillä määreillä? Jos tykkää niin voi kertoa pitävänsä seksikkäänä, kauniina tai kiihottavana. silloin, kun ei innostu, niin parempi jättää kehonkuvailut mainitsematta.
No mieti ny kuin vaikeaa olis pitää naama peruslukemilla ja sanoa jotain tommosia vähän runsaammanpuoleisesta tytöstä.
Johan siinä toimittajakin pidättelis naurua sanavalinnoista.
"Miten kuvailisit vaimoasi?"
"No hän on runs... no tuota hän on on kaunis, seksikäs ja oikein kiihottava!"
Mieluummin runsasmuotoinen kun niukkamuotoinen. Itse loukkaantuisin enemmän jos joku sanoisi niukkamuotoiseksi kun runsasmuotoiseksi 😁mut mun ihanne ei ookkaan mikään tikkulaiha.
Olen ylipainoinen ja se ahdistaa mua, aihe on mulle todella arka. Jos mulla ois mies ja se sanois noin isolevikkisessä naistenlehdessä vois olla että haluaisin vajota maan uumeniin :(
Vierailija kirjoitti:
Olen ylipainoinen ja se ahdistaa mua, aihe on mulle todella arka. Jos mulla ois mies ja se sanois noin isolevikkisessä naistenlehdessä vois olla että haluaisin vajota maan uumeniin :(
Mitä väliä tuommosella oikeasti on?
Pitääkö meidän kaikkien siis teeskennellä, että te jotkut naiset ette ole läskejä?
Mies sanoi mulle tyytyväisenä seurustelun alkuaikoina että "sulla on iso pylly" kun taputteli sitä siinä intiimin hetken jälkeen. Olin vähän että wtf ja kysyin että oliko tuo tarkoitettu niinkuin kehuksi ja kuulemma oli. :D Ja tottahan se on että olen tämmöinen persevä ja rintava, ihan normaalipainoinen mutta muodokas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mieti ny kuin vaikeaa olis pitää naama peruslukemilla ja sanoa jotain tommosia vähän runsaammanpuoleisesta tytöstä.
Johan siinä toimittajakin pidättelis naurua sanavalinnoista.
Unohdat, että vaikket sinä pidäkään tietystä vartalotyypistä, niin makuja on monia.
ÄÄÄäääääääääääää.
Itse tykkään kaikenkokoisista naisista olkaa naiset ylpeitä siitä mitä teillä on <3
Tosin mä oon pervo runkkari mutta silti hahahah
Ei se kuvaile. Ollaan kumppaneita ja ystäviä ilman fyysistä kontaktia. Oltu jo yli 15 vuotta.
Jokainen mahdollisuus on mahdollisuus kummallekin. Ehkä kuolen lähiaikoina
Asiayhteys jossa sanaa käytetään? Runsas taitoinen vai mitä runsas? Runsashan viittaa yleensä "ulkoisiin avuihin" ulkonäöstä puhuttaessa eli runsaalla on muodokas povi ja peppu. Tai en ainakaan muussa yhteydessä ole siihen ulkonäön yhteydessä törmännyt, lihavaan sillä ei viitata.
Miehestä taas voi käyttää sanaa vähäinen.
Vierailija kirjoitti:
Asiayhteys jossa sanaa käytetään? Runsas taitoinen vai mitä runsas? Runsashan viittaa yleensä "ulkoisiin avuihin" ulkonäöstä puhuttaessa eli runsaalla on muodokas povi ja peppu. Tai en ainakaan muussa yhteydessä ole siihen ulkonäön yhteydessä törmännyt, lihavaan sillä ei viitata.
No Saarikko ei nyt varsinaisesti laihakaan ole.
Ihan totta mun mieheni silloin puhuisi. Toki tuo runsas sanana aiheuttaisi huvittuneisuutta. Ehkä kuitenkin tykkäisin siitä, että sanoisi suoraan minusta läski. Jos siis jotain kuvailua tarvitsisi tehdä.
Ei se mua haittaisi. Olen runsas jos rehellisiä ollaan. Jos mieheni tykkäisi runsaudestani, aina parempi. Minä en pidä sitä negatiivisena vertauksena. Runsas voi olla monella tapaa, renessanssi-ihminen 🙂
Eipä yllätä että vauva-mammat täällä iloisesti rakastaa lihavuutta
Jutusta huomaa että mies on huolehtiva ja politiikan asiantuntijana työskennellyt, nainen taas esiintyvä poliitikko. Nainen lupasi, että kertoo huolensa miehelle ja mies etsii raskausoireista tietoa.
https://seura.fi/viihde/julkkikset/anna-lehti-annika-saarikko-ja-erkki-…;
En tiedä mihin viittaisi, luonteeseen tai hiuksiin? Muuten oon kyllä lähinnä niukka ja kitukasvuinen.