Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Äärimmäisen turhauttavaa

Turhautunut
11.11.2022 |

Tää ilmiö alkoi vajaa vuosi sitten jo mut tuntuu et yltyy vaan, siis synnytysten jälkeen kun ei aloittanut ensinnäkään hormonaalista ehkäisyä mut nyt tosiaan vajaa vuosi sitten on iskenyt joku ihme kestopanetus joka on etenkin ovulaation aikaan ihan järkkyä! Siis himoitsen miestäni, mut huomaan myös etenkin ovulaation aikaan katsastavani suunnilleen kaikki tietyn ikähaarukan miehet kaikkialla sillä silmällä että panisinko ja millaista olisi. Ja tähän väliin en siis ikinä menisi ajatuksen tasoa pidemmälle koska en missään nimessä tekisi miehelleni mitään sellaista, kas rakkaus, enkä meidän perhettä rikkoisi! Ja tosiaan miestäni himoitsen myös. Oon sen tehnyt selväksi ja ilmaissut myös toiveen miten tykkäisin että se esim. ilman takaa-ajatuksiakin tulisi välillä vaikka selän takaa vaelluttamaan käsiään etenkin vyötärön, vatsan ja lantion alueella koska pidän siitä. Välillä huomaan sit fantasioivani et joku mies jonka bongaan vaikka töissä tekisi niin. Välillä huomaan ajattelevani että haluaisin baariin ja flirttailla miesten kanssa ja vaikka tanssia, lantiolta saisi pitää kiinni mut ei muuta koskemista. Siis joku ihme kyltymättömyys joka tekee hulluksi. Noh, mitään en vieraiden kanssa tekisi, mutta on tää vaan rasittavaa. Kunhan avauduin.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan samaa. Mutta se tekee asiasta erityisen pahan ku mun mies ei pidä seksistä. Se ei panosta siihen yhtään, sitä on nopeasti ja harvoin. Tuun hulluksi tän järjettömän kiiman kanssa. Kyllä mies mua pitää kiihottavan sillon harvoin ku seksiä haluaa. Mutta se ei oo sille tärkeää nii tapahtuu liian vähän. Kamalat viikot taas menossa.

Vierailija
2/16 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää kirjoitti taas väärin. Siis pitää seksistä mutta ei pidä sitä tärkeänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teidän puutteessa elävien miehet ainoat maailmassa? Vaihtakaa parempaan. Tässä on taas yksi näistä valitusketjuista, joissa osalliset ovat vaan ajopuita.

Vierailija
4/16 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaa, että joskus nainenkin saa tuntea sen "kaksi kertaa kuukaudessa" seksin ihanuuden.

Vierailija
5/16 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biologia saa aikaan tarpeita, jotka voi hoitaa muutenkin kuin paneskelemalla. Ei ihme, että nuoret äidit ovat usein valmiita ilman lämmittelyjäkin. Itsetyydytys on monen tyydyttämätöntä perhearkea elävän äidin pelastus. Alapas katsastaa lelutarjontaa panetuksen poistamiseen.

Vierailija
6/16 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ihan samaa. Mutta se tekee asiasta erityisen pahan ku mun mies ei pidä seksistä. Se ei panosta siihen yhtään, sitä on nopeasti ja harvoin. Tuun hulluksi tän järjettömän kiiman kanssa. Kyllä mies mua pitää kiihottavan sillon harvoin ku seksiä haluaa. Mutta se ei oo sille tärkeää nii tapahtuu liian vähän. Kamalat viikot taas menossa.

Meillä nainen taas ei pidä seksistä yhtään. Ei kuulemma huvita. En tiedä mitä tekisin. Olen mies.

Vierailija
7/16 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei ole lapsia, mutta siitä 25 vuotiaasta asti on ollut todella kova himo seksiin. Olen siis kolmekymppinen. Edellisessä parisuhteessani naitiin kun kanit useita kertoja päivässä. Se parisuhde loppui, koska muutoin haluttiin elämältä liian erilaisia asioita. Hyvät muistot kyllä jäi.

Nyt olen useamman kuukauden tapaillut yhtä miestä ja näyttä vähän siltä, että hän haluaa seksiä jonkun verran vähemmän kuin minä. Mietin vain, että mitä se sitten olisi 5 vuoden parisuhteen jälkeen? kerran kahdessa viikossako.. ? Täytyy ottaa asia puheeksi, jotta voi oikeasti arvioida että ollaanko sitten kuitenkin seksuaalisesti liian eriparisia.

Vierailija
8/16 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Biologia saa aikaan tarpeita, jotka voi hoitaa muutenkin kuin paneskelemalla. Ei ihme, että nuoret äidit ovat usein valmiita ilman lämmittelyjäkin. Itsetyydytys on monen tyydyttämätöntä perhearkea elävän äidin pelastus. Alapas katsastaa lelutarjontaa panetuksen poistamiseen.

Kun on niin isot himot niin lelut Ei todellakaan auta asiaan. Laukeaminen niillä helpottaa tasan kahdeksi minuutiksi. Se ei ole yhtään sama asia.

Vierailija
9/16 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun on niin isot himot niin lelut Ei todellakaan auta asiaan. Laukeaminen niillä helpottaa tasan kahdeksi minuutiksi. Se ei ole yhtään sama asia.

Juuri näin! Ap

Vierailija
10/16 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea uskoa, sillä orkku on aina orkku. Ei siihen toista tarvita. Leluilla voi ottaa ilman morkkista vaikka kymmenen laukeamista peräkkäin. Jos kuitenkin miestä on pakko saada eikä oma anna kunnon kyytejä, kannattaa löystyttää nutturaa ja ottaa omaa aikaa piristäviin seikkailuihin vieraan miehen kanssa, joka panee paljon ja kunnolla aina kun tapaamiset järjestyy. Käyttökelpoisimpia ovat varatut ja yli kolmikymppiset, jotka elävät omissa parisuhteissaan puutteessa ja jotka eivät kuulu tuttavapiiriin. Ulkonäkö- ja kokoasiat riippuvat omista mieltymyksistä.

Vierailija
11/16 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan orkuissa valtavia eroja.

Jos oikein panettaa niin voihan sitä leluillakin orkun saada mutta voi helpottaa oloa ehkä tunniksi. Ei ne leluilla saadut orkut panetusta poista ainakaan minulla.

Vierailija
12/16 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kivaa, että joskus nainenkin saa tuntea sen "kaksi kertaa kuukaudessa" seksin ihanuuden.

Kaksi kertaa kuussa? Luksusta. Kolme kertaa vuodessa.

Vierailija
13/16 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biologia siellä vain muistuttaa että olisi aika saada taas uutta pullaa uuniin. Sitten kun pulla uunissa alkaa kohoamaan niin ei paneta, eikä vuoteen-kahteen synnytyksen jälkeenkään.

Vierailija
14/16 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Biologia siellä vain muistuttaa että olisi aika saada taas uutta pullaa uuniin. Sitten kun pulla uunissa alkaa kohoamaan niin ei paneta, eikä vuoteen-kahteen synnytyksen jälkeenkään.

Tuo nyt ei pidä paikkansa ollenkaan. Vaimokin halusi paljon jotta saatiin pulla uuni, mutta sen varmistuttua halusi kaksin verron enemmän aina koko raskausajat. Onneksi sai vähän levätä synnytysten jälkeen. Yleensä jo  viimeistään 4 vkoa synnytyksestä aloitettiin naiminen uudestaan. Sitten taas vuoden päästä sama rumba liki koko vuoden uuteen synnytykseen. Rakastin noita vuosia samoin vaimoni. Vaimolla oli poikkeukselliset himot silloin, vaikka muutenkin ollut aina seksiä. 

Vierailija
15/16 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis itsekseen saa kyllä pahinta painetta purettua tietenkin mut miehen himoa se ei poista, siis rakastan miehen käsiä vartalolla ja miehen kosketus nyt vaan on 🔥 meillä seksiä 1-2 kertaa viikossa, mikä ihan ok, voisin toki useamminkin että vähän on halujen eriparisuutta. Sit varmaan jollain tapaa kun pitkä parisuhde, yli 10 vuotta niin ajatus siitä että kelpaisi edelleen muillekin on kutkuttava. Mutta vaikka tilaisuus tarjoutuisi niin en pystyisi.

Vierailija
16/16 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis itsekseen saa kyllä pahinta painetta purettua tietenkin mut miehen himoa se ei poista, siis rakastan miehen käsiä vartalolla ja miehen kosketus nyt vaan on 🔥 meillä seksiä 1-2 kertaa viikossa, mikä ihan ok, voisin toki useamminkin että vähän on halujen eriparisuutta. Sit varmaan jollain tapaa kun pitkä parisuhde, yli 10 vuotta niin ajatus siitä että kelpaisi edelleen muillekin on kutkuttava. Mutta vaikka tilaisuus tarjoutuisi niin en pystyisi.

Synnyttäneen ja kiimaisen naisen kanssa rakastelu on kokemus sinänsä. Se, joka ei ole kokenut sellaiseen liittyvää intensiivisyyttä, ei ymmärrä asetelman kiihottavuutta. Joskus moraalikysymyksistä joustaminen on sen arvoista.