Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Lidlin plus-kortista mitään hyötyä?

Vierailija
11.11.2022 |

Eihän siellä ole kuin jotain etukuponkeja ja jotain leimakeräilyjuttuja?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne ilmaiset tuotteet on PASKAA!

Nakkeja, sokeria, lauantaimakkaraa, capiccino-pikakahvia. En käytä niistä mitään 🤮

Ennen kun inflaatio lähti käsistä oli vähän parempia, sai esim vessapaperia tai talouspaperia ilmaiseksi. Tai vastaavasti rahana.

Mutta ei nuo tuotteet minusta huonoja ole. Tässäkin kuussa saa keittovihanneksia ja kuningatarhilloa. Mielestäni kivoja.

Prismasta ja cittarista ei saa mitään. 

Niin no, cittarista ja prismasta saa rahaa, jolla voi ostaa ihan mitä tahtoo, eikä tarvitse ottaa sitä hilloa jota ei käytä mihinkään :D tai no, cittarista saa aika huonosti, mutta prismasta ihan hyvin. Ei mulla mitään lidliä vastaan ole, mutta nuo sen "bonukset" on tosi huonoja.

Mitä kun itse kävin cittarissa niin ei koskaan oikein mennyt tarpeeksi rahaa, että olisin edes saanut sitä 5e:n etuselteliä. 

Ja toisekseen cittarissa on kyllä huomattavasti kalliimpaa kuin lidlissä, niin säästän ne rahat mitä saisi cittarissa ihan vaan ostamassa lidlistä tavaraa. 

Prismassa pitäisi maksaa 100e että saisi kortin. 

Niin no plussaraha onkin ihan paska, k-kaupat on kalliita ja hyvin vähän saa takaisin. S-ryhmässä voi maksaa 20e aluksi ja loput bonuksista. Itse ostan noin 200e kuussa s-ryhmältä ja bonuksia tulee noin 3e kuussa ja lisäksi kerran vuodessa ylijäämänpalautukset yms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän