Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten mä en nykyään oikein tykkää enää kenestäkään, pl. oma perhe

Vierailija
11.11.2022 |

Miltei kaikissa tutuissa, sukulaisissa tai kavereissa on jotain joka ärsyttää. Yks on naiivi ja tyhmä, toinen puhuu liikaa ja liian kovalla äänellä, yks vaan valittaa aina ja elämänhallinta hukassa, yhdellä on typerät mielipiteet pinnalla olevista asioista, joista postaa someen ja paasaa rasittavuuteen saakka...

Vain kaks kaveria on sellaisia, jotka ovat ihan mukavaa seuraa, mutten heitäkään jaksaisi nähdä kuin korkeintaan tunnin kerrallaan ja max kerran kuussa.

Mielestäni en ole mitenkään masentunut enkä väsynyt, mutten oikein halua töiden lisäksi lähteä mihinkään kodistani enkä tavata ketään (paitsi perheenjäseneni ja omat sisarukseni), haluan vaan olla kotona, siivota, touhuta omiani, katsoa sarjoja ja surffailla netissä.

N42

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama mulla. En enää jaksa kantaa muiden kuormaa ja ottaa vastaan muiden tunteita kun kelläpä se olisi itselläkään elämä sen helpompaa. En jaksa energia vampyyreja ketkä imee toisista voiman omaa surkeutta sietääkseen.

Vierailija
42/47 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama mulla. En enää jaksa kantaa muiden kuormaa ja ottaa vastaan muiden tunteita kun kelläpä se olisi itselläkään elämä sen helpompaa. En jaksa energia vampyyreja ketkä imee toisista voiman omaa surkeutta sietääkseen.

Sama täällä. Enkä saa itse mitään iloa siitä, että tilittäisin omia asioitani muille. Eli minulla ei ole sitä tarvetta. Miksi näkisin ihmisiä, koska heillä on tarpeita minun suuntaan, mutten halua täyttää heidän odotuksiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Enkä saa itse mitään iloa siitä, että tilittäisin omia asioitani muille. Eli minulla ei ole sitä tarvetta. Miksi näkisin ihmisiä, koska heillä on tarpeita minun suuntaan, mutten halua täyttää heidän odotuksiaan.

Miksi sinun pitäisi selostaa omia asioitasi sukulaisille tai muille? En ymmärrä yhtään. Ja mitä ihmeen tarpeita tai odotuksia muilla olisi sinua kohtaan? Eiköhän jokainen pärjää hyvin ilman sinun apuasikin.

Vierailija
44/47 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun elämäni on ihan helppoa ja tiedän, että monella muullakin on. Aika usein valittajat valittavat, vaikka kaikki olisi hyvin, joten sitä ei kannata kuunnella ja sille voi ainakin yrittää tehdä stopin. Luultavasti sinä itsekin valitat aika usein turhista.

Vierailija
45/47 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinun pitäisi selostaa omia asioitasi sukulaisille tai muille? En ymmärrä yhtään. Ja mitä ihmeen tarpeita tai odotuksia muilla olisi sinua kohtaan? Eiköhän jokainen pärjää hyvin ilman sinun apuasikin.

Ei pidä enkä selostakaan.

Minua on "tarvittu" ennen ja on painostettu syyllistämällä esim. tulemaan seuraksi, kuuntelemaan vuodatuksia, lähtemään paikkaan x kun en halua, tekemään palveluksia jne.

Olen lopettanut, joten kyllä pärjäävät ilman. Jotkut ovat yrittäneet ruiskuttaa paluuta entisiin toimintatapoihin. Minä pärjään mainiosti ilman. Sehän se mun kommentin pointti oli.

Vierailija
46/47 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi 40 on maaginen luku tässä asiassa? Ihan samanlaisia kokemuksia!

N40

"

Satu Silvo juhli elokuussa 60-vuotissyntymäpäiviään. Ikääntyminen ei tunnu Silvosta ahdistavalta, päin vastoin.

– Tämä tuntuu ihanalta! On mahtavaa, että aina sanotaan parikymppisten olevan niin huolissaan kaikesta, koska he haluavat olla täydellisiä ja he miettivät, mitä muut ajattelevat heistä. Neljä-viiskymppiset alkavat tajuta, että ihan sama, mitä muut ihmiset ajattelevat, Silvo aloittaa."

Vierailija
47/47 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallista ikääntyessä. Huomaa että ne valittajat eivät ikinä aikuistu vaan jatkavat, eivätkä tyhmät viisastu. Parempi käyttää oma aika vain fiksujen ja kivojen seurassa.