Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huoltomies avasi oven

Vierailija
11.11.2022 |

Siis jotenkin järkyttävää kun katselin televisiota niin huoltomies tulee sisälle. Kuvitteliko että olen töissä kun yleensä olenkin mutta nyt oli vapaapäivä. Huusin vain kurkku suorana ulos niin lähti eikä tullut takaisin. Olin vielä vähissä vaatteissa kuten nyt tähän aikaan ollaan vapaapäivänä. Saavatko huoltomiehet käydä asunnoisssa ihan miten huvittaa? Olen vieläkin ihan järkyttynyt ja soitan isännöintiin kun vähän rauhotun.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt valehtelet!

Vierailija
22/28 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei huoltomies saa missään nimessä tulla omalla luvalla asuntoon. Ainoastaan jos epäillään taloyhtiölle vahinkoa (esim vettä lentää). Myös ilmoitus täytyy laittaa hyvissä ajoin, jos käydään asunnoissa. Kannatta ensin soittaa sinne huoltoliikkeeseen ja kysyä että mitä siellä häärätään. Sitten vasta voi häiriköidä isännöitsijää. Kummallista kun jengi soittaa isännöitsijälle ensin ja sitten isännöitsijä soittaa huoltoliikkeeseen. Tätä rikkinäistä puhelinta jaksaa jotkut leikkiä. Huoltoliikkeeseen suoraan soittamalla selviää paremmin. Näin ainakin firmassa, jossa olen töissä.

T: huoltomies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovikellon soittaminen iskostuu takaraivoon niin hyvin, että olen soittanut jopa omaa ovikelloa tullessani kotiin. Sen takia aloitus kuulostaa epäaidolta.

Vierailija
24/28 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovikellon soittaminen iskostuu takaraivoon niin hyvin, että olen soittanut jopa omaa ovikelloa tullessani kotiin. Sen takia aloitus kuulostaa epäaidolta.

Meillä tuota ei voi tehdä. Tulee kolme naapuriasukasta avaamaan ovea koska äänieristykset niin huonot että kuulostaa ihan omalta ovikellolta kaikille.

Vierailija
25/28 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää lukea ne lappuset joita tulee eli katsoa posti ja mainospinot. ( Kuka ottaa mainoksia vastaan nykyisin vielä? )

Ja talon ilmoitustaulu.

Tytärtä opetin kun sille sattui opiskelijana tommosia. Lue ne laput vaikka vuokra- asunto on. Pitäkää huoli että kaikki kämppikset myös tietää että joku tarkastus/ työ jonakin päivänä

Vierailija
26/28 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä tuota ei voi tehdä. Tulee kolme naapuriasukasta avaamaan ovea koska äänieristykset niin huonot että kuulostaa ihan omalta ovikellolta kaikille.

Ai, että kun teillä on noin surkea talon, niin sama on varmaan kaikilla, ja siksi kukaan ei enää soita ovikelloja? Vai mikä olikaan kirjoituksesi pointti?

Vierailija
27/28 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun pitää lukea ne lappuset joita tulee eli katsoa posti ja mainospinot. ( Kuka ottaa mainoksia vastaan nykyisin vielä? )

Ja talon ilmoitustaulu.

Tytärtä opetin kun sille sattui opiskelijana tommosia. Lue ne laput vaikka vuokra- asunto on. Pitäkää huoli että kaikki kämppikset myös tietää että joku tarkastus/ työ jonakin päivänä

Tämä. Jos on ilmoitettu lapulla ja laput olisi syytä myös laittaa ilmiotustaululle, että tullaa keskiviikkona 8-10 välillä, niin silloin ei tarvitse enää etukäteen soittaa, mutta ovikelloa pitää kyllä soittaa. Jos on joku tarkka aika milloin voi päästää sisälle, niin sen voi ilmiottaa. Jotkut haluavat esim. että tultaisiin aamusta niin voi sillä aikana käyttää koiran lenkillä tms. Nämä huomioidaan kyllä, jos asunnossa kävijät vaan osaavat hommansa ammattitaitoisesti. 

Vierailija
28/28 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin oveen lukon jonka saa ulko-sekä sisäpuolelta lukkoon niin ei pääse enää kukaan sisään omilla avaimilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi