Minun on pakko poistaa lapsiltani sosiaalisetmediat!
Minulla on viisi lasta, joten voitte arvata että ihan hirveitä summia menee instagramiin yms. kuukaudessa. Olen yksinhuoltajaäiti, ja kun ruoka, bensa ja sähkö on nykyään niin kallista, niin jotain kuluja on pakko karsia. Joko syömme jatkossa vain näkkileipää, tai lasten somet pois. Pelkään miten lapseni suhtautuvat kun kuulevat etteivät enää voi käyttää somea.
Kommentit (77)
Jos ap:lle tulee ylimääräisiä laskuja niin voisiko olla mobiili pelit tai joidenkin muiden sovellusten maksuja?
Tietääkö ap mitä kaikkea lapsesi tekevät kännyillänsä?
Vierailija kirjoitti:
Jos ap:lle tulee ylimääräisiä laskuja niin voisiko olla mobiili pelit tai joidenkin muiden sovellusten maksuja?
Viimeinkin asiallista keskustelua, enpäs lähdekkään! Ja ei, ei ole tullut muita laskuja kuin näistä somepalveluista.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeinkin asiallista keskustelua, enpäs lähdekkään! Ja ei, ei ole tullut muita laskuja kuin näistä somepalveluista.
Ap
Niillä on joku salainen verkkokauppa ja facebook addsit velottaa? En tiiä... eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei, somesta ei tule laskuja, mutta voisiko olla, että olet erehtynyt luulemaan esim. kännykkäpelien ostoista tulevia maksuja, somepalveluiden maksuiksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Niillä on joku salainen verkkokauppa ja facebook addsit velottaa? En tiiä... eri
Mistä puhut?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miten voit olla näin typerä, ap?
Ja taas tämä haukkuminen ja minun kiusaaminen alkaa. En voi kuin ihmetellä, millainen ihminen syyttä vain haukkuu toista typeräksi.
Ap
Ota yhteyttä operaattoriin ja selvitä sitä kautta mistä laskusi koostuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voit olla näin typerä, ap?
Ja taas tämä haukkuminen ja minun kiusaaminen alkaa. En voi kuin ihmetellä, millainen ihminen syyttä vain haukkuu toista typeräksi.
Ap
Mitä minä sille voin, että olet aivan hel vet In typerä nainen.
Vierailija kirjoitti:
Siis, ei minulla ole mitään epäselvyyttä näissä somelaskuissa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Onpas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Onpas.
Kun ei ole. Ja tiedän varmaan itse paremmin asioistani kuin sinä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Onpas.
Kun ei ole. Ja tiedän varmaan itse paremmin asioistani kuin sinä.
Ap
Kun et tiedä yhtään mitään...
Eikö fb:ssä ainakin ollut noi candy crush sagat yms. Itse poistunut vuosia sitten, mutta varmaan niihin saisi ostettua kaikenlaista ja muihin peleihin... ehkä sit laskulla näkyy että fb/some-lasku kun eihän nuo mitään erillisiä appseja kai ole?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Jos ihan rehellinen olen niin kyllä sä minunkin puolesta alat tuntua tosi typerältä.
Sulle ollaan jo moneen kertaan sanottu, että ne ei maksa, vai onko aikaansa vanhat puhelimet muksuillasi ja sen takia ovat maksullisia vai jostain tyhmästä paikasta ne sovellukset ollaan hankittu, ja sen takia maksaa?
Voi olla myös känny kohtaisia erojakin, että toisissa maksaa sovellukset ja toisissapas ei.
Näin oli mun vanhassa kännyssä, että siihen yhdet sovellukset olisi maksaneet ja tässä uudemmassa ne samat sovellukset eivät maksa.
Ja se kauppa paikkakin voi vaikuttaa, että maksaako ne sovellukset vai ei.
Ja nyt kun hetken näytti jo paremmalta tämä keskustelu. Niin nyt sitten taas alkoi tämä minun haukkuminen ja pilkkaaminen. Voitaisiinko nyt vain keskittyä ketjun aiheeseen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ja nyt kun hetken näytti jo paremmalta tämä keskustelu. Niin nyt sitten taas alkoi tämä minun haukkuminen ja pilkkaaminen. Voitaisiinko nyt vain keskittyä ketjun aiheeseen.
Ap
Mikä on ketjun aihe?
Mitäpä jos ap yrittäisi hillitä sitä sikiämistään, jos äly ei edes tuollaiseen talousasiaan riitä :(
Heipparallaa!!