Minun on pakko poistaa lapsiltani sosiaalisetmediat!
Minulla on viisi lasta, joten voitte arvata että ihan hirveitä summia menee instagramiin yms. kuukaudessa. Olen yksinhuoltajaäiti, ja kun ruoka, bensa ja sähkö on nykyään niin kallista, niin jotain kuluja on pakko karsia. Joko syömme jatkossa vain näkkileipää, tai lasten somet pois. Pelkään miten lapseni suhtautuvat kun kuulevat etteivät enää voi käyttää somea.
Kommentit (77)
Miksi kaikki täällä haukkuvat ja kiusaavat Ap:ta. Todella surullista, älä ap välitä näistä kiusaajista, heillä on itsellään paha olla.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaikki täällä haukkuvat ja kiusaavat Ap:ta. Todella surullista, älä ap välitä näistä kiusaajista, heillä on itsellään paha olla.
Kiitos, tämä lämmitti mieltäni. Olet fiksu tyyppi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei ole täällä kiusannut ketään. Ap ei vaan ymmärrä vaikka hänelle sanoisi miten monta kertaa, ettei somet maksa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei ole täällä kiusannut ketään. Ap ei vaan ymmärrä vaikka hänelle sanoisi miten monta kertaa, ettei somet maksa.
Kuten olen sanonut, kyllä ainakin minulla maksaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Olet tainnut joutua huijauksen kohteeksi!!🤣🤣
No,lopeta ne somet äläkä täällä vingu.
Soita operaattorille, että kilpailutat sun lasten someliittymät. Ota sitten sieltä mistä saat halvimmat somet. Saatte varmaan nopeammat nettiliittymät kaupan päälle ja kattavat laiteturvat. Kerro, että vauva-palstalta sait vinkin.
Joulukuun tuplalapsilisillä kustannat nuo kustannukset kepeästi.
Vierailija kirjoitti:
Nyt ihan oikeasti, en enää jaksa lukea tätä ketjua, kun keskustelu ei pysy asiallisena! Minä lähden, ja en enää tänne kiusaajien luokse palaa!
Ap
Mene//ämmä hoitoon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Joko trollaat tai olet joutunut nettihuijauksen kohteeksi. Oikea instagram ei maksa käyttäjilleen, kuten ei myöskään maksa Facebook, Twitter tai Snapchat.
Instagram on mielestäni muuten ilmainen, mutta onko siellä sitten jotain sellaisia tilejä jotka vaatii tilauksen ja se maksaa, ainakin muistelen tälläista. Korjatkaa jos olen väärässä.
Kerroin nyt aamulla lapsilleni, että poistamme somet, ja vastaanotto oli nihkeä. Lähden nyt töihin enkä voi enää keskustella. Moikka!
Ap
Harvinaisen surkea trolli :D
Niin surkea, että olisi syytä tehdä LASU tän riemuidarin jälkikasvusta (jota ei mitä luultavimmin ole).
Mutta jos on lusikalla annettu, niin ei voi kauhalla vaatia ...
Somet eivät maksa mitään.
Jokainen niitä käyttävä tietää sen.
Sähkölaskussa näkyy some, kun puhelimia ladataan somessa roikkumisen johdosta..
Tosin akkua kuluttuttaa roikkua täällä palstallakin 😱 greta olisi meille kaikille vihainen 😱
The WEF just admitted the TRUTH about the coming recession and China is watching | Redacted News
Vierailija kirjoitti:
Ap esittää jotakin toista ja puolustaa itseään. Naurettavaa. Ei tämä typerä trolli edes naurata.
?
Ap