Jethro huijasi Hjallikselta yli puoli miljoonaa
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noloa Jethrolle
Eikö tuo ole nolompaa suurena bisnesmiehenä esiintyvälle Hjallikselle? Äijä ei vuosikausiin huomannut ettei omistakaan kiinteistöä. Luuli varmaan keijujen maksavan kiinteistöverot sun muut kulut?
No ei minusta ole häpeä luottaa ystävään. Oppia ikä kaikki Hjalliksellekin kuitenkin, mutta osoittaa ettei ole pelkästään kova bisnesmies vaan on myös inhimillisyyttä.
Inhimillistä 🤣
Riippumatta rahallisen menetyksen määrästä niin huijatuksi tuleminen on kaikkein pahinta. Huijarille se ystävyyden menettäminen ei merkitse mitään, elikä ei ole ollutkaan todellinen ystävä. Huijaria ei hävetä mutta minua hävettäisi eniten kun menin luottamaan.
On kerran käynyt niin ja kerran kun maksaa oppirahat niin toista kertaa ei tule. Pitää lainata vain sellaisille ystäville tai luottaa että hyväksyy sen jos sitten saaja ei jostain syystä pystykkään maksamaan sitä takaisin tai tulee muita tappioita.
No ei minua ainakaan hävettäisi, että luottaisin ystävään. Ei siinä mitään häpeämistä ole.
Jeti on kusettanut nyt niin paljon ympäristöään, että täytyy olla jonkin sortin persoonallisuushäiriö.
Vierailija kirjoitti:
Äijä on sotkenut näköjään kaikki asiansa täydellisesti.
Onko sillä peliongelma ja alko ongelmaa vai mihin sillä katoo kymppitonnit ja sadattuhanet kuin tuhka tuuleen.Rostedtin poika ei taida tuosta enää nousta kuiville, kuten ei se toinenkaan umpiseko kiinteistövälittäjä Kaisa, joka vissiin istuu loppuikänsä velkavankeudessa muiden armopaloja anellen elämiseen.
Samat tuli mieleen. Alko-ongelma ei kyllä ihan noin paljon maksa, vaikka saakin nupin sekaisin, joten epäilen että peliongelma on.
Vierailija kirjoitti:
Hjallis puolestaan sai oligarkki miljoonia vuosia pumpattua Jokereille. Varmaan sai siitä kyllä osansa.
Noiden miljoonien alkuperä ei kestäisi päivänvaloa.
Niinpä. Hjallis menee samaan sarjaan Esko Ahon ja Paavo Lipposen kanssa. Venäjältä tuleva raha houkutti ja varmaan myös koukutti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noloa Jethrolle
Eikö tuo ole nolompaa suurena bisnesmiehenä esiintyvälle Hjallikselle? Äijä ei vuosikausiin huomannut ettei omistakaan kiinteistöä. Luuli varmaan keijujen maksavan kiinteistöverot sun muut kulut?
No ei minusta ole häpeä luottaa ystävään. Oppia ikä kaikki Hjalliksellekin kuitenkin, mutta osoittaa ettei ole pelkästään kova bisnesmies vaan on myös inhimillisyyttä.
Inhimillistä 🤣
Riippumatta rahallisen menetyksen määrästä niin huijatuksi tuleminen on kaikkein pahinta. Huijarille se ystävyyden menettäminen ei merkitse mitään, elikä ei ole ollutkaan todellinen ystävä. Huijaria ei hävetä mutta minua hävettäisi eniten kun menin luottamaan.
On kerran käynyt niin ja kerran kun maksaa oppirahat niin toista kertaa ei tule. Pitää lainata vain sellaisille ystäville tai luottaa että hyväksyy sen jos sitten saaja ei jostain syystä pystykkään maksamaan sitä takaisin tai tulee muita tappioita.
No ei minua ainakaan hävettäisi, että luottaisin ystävään. Ei siinä mitään häpeämistä ole.
En luottaisi sokeasti kehenkään, en edes lähiomaisiin. Monet voivat onnistua pitkään pitämään kulisseja ennen kun paljastuu. Silti jos elää leveetä elämää vaikka paljastuu varattomaksi niin on aika paksua sulateltavaa. Jos hän eläisi köyhyysloukussa niin auttaisin silti ystävää vaikka olisin rahani menettänyt enkä siitä ole itse köyhyysloukkuun joutunut.
Eihän kukaan luota ellei se tyyppi ole todella luotettavan tuntuinen. Luottaessa ottaa aina tietoisen riskin.
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö kiinteistö joppari vaihtaa autoo puolenvuoden välein. Joko kohta alkaa taunuksen kyyti kelvata?
Mistähän nykyään vaihtaa, kun sitä kaverin autoliikettä ei enää ole.
Miten käy nyt Jethron jämäkän? Ostaako tuota makkaraa enää kukaan tämän jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noloa Jethrolle
Inhimillistä 🤣
Se on inhimillistä. Ei kukaan odota että pitkäaikainen kaveri merkkaa omaan omistukseensa talon jonka kauppaa oli vaan välittämässä ja sitten ottaa sitä huijattua omistusta vastaan isot lainat salaa.
Jetro tässä on ainoa väärintehnyt ainakin uutisen perusteella pääteltynä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hjallis puolestaan sai oligarkki miljoonia vuosia pumpattua Jokereille. Varmaan sai siitä kyllä osansa.
Noiden miljoonien alkuperä ei kestäisi päivänvaloa.Niinpä. Hjallis menee samaan sarjaan Esko Ahon ja Paavo Lipposen kanssa. Venäjältä tuleva raha houkutti ja varmaan myös koukutti.
Sanoman toimittajatkin tuli näemmä ketjuun.
Onko Jethro vielä LKV Aninkaisessa mukana? Uskaltaako tuolta firmalta kiinteistöä tai asuntoa ostaa?
Itse olen sitä mieltä että ystävyyttä ja bisnestä ei pitäisi sekoittaa. Jompi kumpi kärsii lopulta.
Kaisa Liski, Jethro, se Diilimies, Huutokauppakeisari ja vaimonsa... Kaikki pelkkiä ketkuja.
Eihän se Jeti sitä uponnutta venettäkään hirveästi surrut. Tietysti, kun oli velalla ostettu, jota ei ollut aikomustakaan maksaa takaisin.
Tavis hakiessaan kiinteistölle lainhuudatusta joutuu kyllä osoittamaan omistusoikeuden tai saannon täysin aukottomasti ja tositteilla. Mitenkähän nämä.
Kun sais ton retron makkaratikun nokkaan. Vaan on varmaan liian liukas.
Faija joskus sanoi minulle, että ei kannata ylpistyä liikaa ja on hyvä olla hieman nöyryyttä sillä monet tulee korkealta lujaa alas, silloin on hyvä olla oikeita ystäviä. Välillä kun näiden Jethrojen elämää ja menoa katselee, jo nyt edesmenneen isän sanat tulevat mieleen.
M46
Sanon vaan kirjoitti:
Rikkaille käy lopulta huonosti ja niistä tulee köyhiä ja minä nauran. Ei taida jetin 200 asuntoa riittää velkojen maksuun.
Kyllä ne todelliset isot pojat voittaa aina lopulta.
No eikös tuo hemmo ole tietyn vähemmistön edustaja? Tuleeko kenellekään yllätyksenä.
Inhimillistä 🤣