Voisiko joku ystävällisesti neuvoa jonkun Teams in käytöstä. Vähän tämä ATK taidot ruosteessa
aamulla olisi työhaastattelu sen kautta ja olen ihan ulkona miten sitä käytetään.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Siinä onkin ensimmäinen testi työpaikan saamisen suhteen. Jos et osaa käyttää Teamsia, ei sinua haluta palkata.
Olen 43v nainen,kaksi vuotta työttömänä. Ennen tehnyt pakkaamista ym.yksinkertaisia töitä. En ole tarvinnut mihinkään mitään teamseja tai muuta. Ja samanlaista haen nytkin, miksei vaan voida hoitaa haastatteluja kasvotusten? ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä onkin ensimmäinen testi työpaikan saamisen suhteen. Jos et osaa käyttää Teamsia, ei sinua haluta palkata.
Olen 43v nainen,kaksi vuotta työttömänä. Ennen tehnyt pakkaamista ym.yksinkertaisia töitä. En ole tarvinnut mihinkään mitään teamseja tai muuta. Ja samanlaista haen nytkin, miksei vaan voida hoitaa haastatteluja kasvotusten? ap
Koska Teamsilla se on niin paljon näppärämpää. Haastattelijahan ei välttämättä ole edes samalla paikkakunnalla kuin sinä. Tervetuloa nykyaikaan!
Kun osaat kirjoitella av:lla, osaat myös käyttää Teamsia. Ei ole yhtään sen vaikeampaa klikata kutsulinkkiä ja seurata ohjeita.
Kaikki asiat pitää oppia ainakin kerran. ap on nyt tässä vaiheessa. Kun hän on oppinut, hän on samalla taitotasolla kuin te lällättelijät ja ku.s.ipäät. Toivon mukaan hän kuitenkin pysyy omana mukavan oloisena itsenään, toisin kuin te pysyitte.
Sulle on varmaankin sähköpostiin tullut linkki, klikkaa siitä ja valitse vaihtoehdoista selaimella käytettävä Teams-versio. Sen jälkeen seuraat ohjeita, en itsekään muista miten se etenee. Tarkista ennen kirjautumista että kaiuttimet/kuulokkeet toimii ja kamera. Avaa läppäristä kamera ohjelma ja katso näkyykö oma lärvi ruudusta. Äänen voit tarkistaa kattomalla jotain juutuubivideota. Ja mikin toimivuuden tarkistat vaikka haastattelun alussa perinteisesti huhuilemalla, kuuluuko. Niin ja siinä Teamsissä on myös ne mikki ja kamera kuvakkeet, tarkista että ne on päällä. Kerran mulla oli ongelmia liittymisessä kokoukseen ja oma kuvani ei näkyny toiselle osapuolelle. Kun tyhjensin selaimen, niin sen jälkeen toimi. Eli kannattanee tyhjentää selainhistoria ja evästeet ennen miitinkiä.
Kiitos noista oikeista neuvoista. Rohkaisin itseni ja kävin kysymässä naapurirapun nuoreltamieheltä apua. Hän neuvoi asiat kunnolla. Ehkä nyt osaan käyttää sitä. Oli kyllä noloa häiritä. Jännittää aamu,toivottavasti saa nukuttua. ap