Voisiko joku ystävällisesti neuvoa jonkun Teams in käytöstä. Vähän tämä ATK taidot ruosteessa
aamulla olisi työhaastattelu sen kautta ja olen ihan ulkona miten sitä käytetään.
Kommentit (28)
Lataa ensin itsellesi Teams sovellus.
Veikkaan, ettei hommasta tule mitään, kun näin myöhään olet liikkeellä. Liikaa liikkuvia osia sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Edgestäkin voi katsoa neuvoja
Missäs kohtaa siellä ne neuvot sijaitsevat?
ei tarvi muuta ko klikkaat sitä linkki mikä sulle on lähetetty
lol, Teams vaikea käyttää? No ehkäpä tässä tarkoitetaan asentamista ja tilin luontia....
Toimi kuten minä tälläisissä tapauksissa, Pyydä jotain ystävää hoitamaan puolestasi. Siis koko haastattelu.
Yksinkertaista ja helppoa...
Vierailija kirjoitti:
lol, Teams vaikea käyttää? No ehkäpä tässä tarkoitetaan asentamista ja tilin luontia....
Miten jaat sisällön kakkosnäyttöön?
Vierailija kirjoitti:
Toimi kuten minä tälläisissä tapauksissa, Pyydä jotain ystävää hoitamaan puolestasi. Siis koko haastattelu.
Jumankekka. Muuten hyvä idea, Joku hyvännäköinen sosiaalisesti lahjakas hoitamaan haastattelut.
en ole ap
Ei tarvitse asentaa mitään sovellusta, klikkaat vain sitä linkkiä joka sinulle on tullut ja etenet ohjeiden mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, ettei hommasta tule mitään, kun näin myöhään olet liikkeellä. Liikaa liikkuvia osia sinulle.
Tänään soitettiin 16,37 että aamulla haastattelu. ap
ja joo hei, se EI OLE ATK! Päivitä tietosi!
Menet vaan sähköpostiin ja klikkaat sinne tulluta linkkiä, siitä eteenpäin saat ohjeet suomeksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jumankekka. Muuten hyvä idea, Joku hyvännäköinen sosiaalisesti lahjakas hoitamaan haastattelut.
en ole ap
Sitten työpaikalle ilmestyy reilusti ylipainoinen tatuoitu ja lävistelty ihmisraunio. "olin panostanut haastateluun"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teams-työhaastatteluissa ei yleensä tarvitse jakaa näyttöä. Mitään ei tarvitse myöskään asentaa, kun ohjelma aukeaa selaimessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teams-työhaastatteluissa ei yleensä tarvitse jakaa näyttöä. Mitään ei tarvitse myöskään asentaa, kun ohjelma aukeaa selaimessa.
Testasinki tuon lollottelijan "taitoja" Teamsin helppoudessa. No, kuviteltuja olivat.
Täältä et löydä ystävällisiä ihmisiä. Ne löytyvät muualta.
Klikkaat linkkiä ja pääset teamsiin. Jos ei ole ohjelmaa asennettuna, voit käyttää selainversiota. Mihinkään ei tarvitse kirjautua.
Katso Googlesta.