Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Toivotatteko exillenne hyvää synttäriä?

Aloittaja
10.11.2022 |

Niin, jos varsinkaan ette missään lämpimissä väleissä muuten ole, vieläkö useita vuosia eron jälkeen on ihan normia toivottaa hyvää syntymäpäivää?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En toivota, en mitään muutakaan. Miksi vaivautua?

Vierailija
2/16 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia? Muistan läheisten synttäreitä, ja ex ei enää kuulu siihen joukkoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini-iän sussulle toivotan,avo-exälle en.

Vierailija
4/16 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotan joka päivä helvettiin koko ukon.

Vierailija
5/16 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mutta puoliso toivottelee vielä niille, joiden facebook kaveri on, kuten kaikille muillekin fb-kavereille. Kyseenalaistan tässä lähinnä tuon tavan onnitella joka päivä facessa kaikkia syntymäpäiväsankareita, joiden kanssa ei ole enää muutoin missään tekemisissä.

Vierailija
6/16 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Mulla on vain yksi eksä kaukaa nuoruudesta, hänkin toivottaa minulle. Toinen eksä taas kuoli. Ja nykyisen kanssa on jo 23 vuotta yhteiseloa. 

Vierailija
7/16 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Mulla on vain yksi eksä kaukaa nuoruudesta, hänkin toivottaa minulle. Toinen eksä taas kuoli. Ja nykyisen kanssa on jo 23 vuotta yhteiseloa. 

Ja hänen eksälleen toivotamme molemmat. Eksä ja koko perheensä ( puoliso, lapset, sisarusten perheet, vanhemmat) ovat meidän ystäviä. 

Vierailija
8/16 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä joulut ja synttärit toivotan kuten hänkin minulle, mutta erosimmekin ihan hyvässä hengessä ja puheväleissä. Riitaisan eron jälkeen tuskin toivottelisin.

M35

Vierailija
9/16 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan toivota. En halua olla missään tekemisissä, vaikka on lasteni isä.

Vierailija
10/16 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tod.

Vierailija
11/16 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

en valitettavasti toivota, muistan kyllä hänen synttärit ja ajattelen häntä sinä päivänä. ei ole enää numeroa ja välit etääntyivät aikoinaan. harmittaa, sillä hän oli minulle tärkeä mies.

Vierailija
12/16 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mä en ymmärrä että facessa pitää kaikille onnea toitottaa joka nimipäivä-syntymäpäivä-kaimankummin päivänä. Ja se ryhmään pääsyn kiittely, argh.

Mut joo, en itsekään toivottele exälleni mitään. Nykyiseni oli toivottanut omalle exälleen vaikkei muutoin tekemisissä ole kuin pakollisen, jota enää on kovin vähän.

Ihmettelen miksi.

-Ap

Vierailija
13/16 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, enkä edes muista heidän syntymäpäiviään.

Vierailija
14/16 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, en ole tekemisissä. Tai no, ensimmäisenä vuotena eron jälkeen olin molempien kanssa jonkin verran tekemisissä, joten silloin toivotin. Todettakoon vielä että eri aikaan tulivat exiksi ei siis ollut mitään kolmiodraamaa.

Vierailija
15/16 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. En toivo hänelle hyvää syntymäpäivää enkö mitään muutkaan.

Vierailija
16/16 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Mutta puoliso toivottelee vielä niille, joiden facebook kaveri on, kuten kaikille muillekin fb-kavereille. Kyseenalaistan tässä lähinnä tuon tavan onnitella joka päivä facessa kaikkia syntymäpäiväsankareita, joiden kanssa ei ole enää muutoin missään tekemisissä.

Kyseenalaista kanssa tuon facen tavan onnitella. Se, että oikeeseen yläkulmaan tulee ilmoitus, että tällä henkilöllä on synttärit ja kirjoitat siihen vaan "onnea" on se yhtä tyhjän kanssa.