Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkässä suhteessa olijat, kysymys: Millä tavalla erilaista miestä etsisit jos saisit elää sinkkuajan uudestaan?

Vierailija
10.11.2022 |

Voi olla fyysinen tai henkinen ominaisuus, kuten "etsisin pidemmän miehen", "etsisin vanhemman ja varakkaamman" tai "mies joka tykkää siivota" jne

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan jokainen etsisi nykyistä pidempää miestä!

Vierailija
2/47 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samanlaisen haluaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja miehet isotissisempää?

Vierailija
4/47 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun asiaa mietin perusteellisemmin, niin täsmälleen samanlaisen haluaisin: perusduunari, lyhyt, nykyisin pulleahko, kaljuuntunut, mutta ah niin ihana aviomies, rakastaja, ystävä, isä ja isoisä.

. Tyytyväinen jo 45 vuotta

Vierailija
5/47 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä manboobs!

Vierailija
6/47 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet etsivät isotissisempiä miehiä? Onko tämä jokin himojen fetissi?

Vierailija
7/47 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just samanlaisen haluaisin kun nykyinen on.

Vierailija
8/47 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen mieheni vastaa miesihannettani aikalailla täydellisesti.

Mutta jos voisin palata ajassa taaksepäin siihen kun alettiin tapailemaan, niin olisin ehkä heti alussa selkeämpi siitä, miten tärkeää minulle romantiikan osoittaminen on. Sitä kun alussa meni sanomaan "ei se haittaa, ei sillä niin väliä" asioista joilla todellisuudessa on väliä, on saanut katua muutaman kerran. Korjausliikkeen tekeminen myöhemmin on vaikeaa kun toinen on ehtinyt jo siihen käsitykseen, että romantiikalla ei niin väliä. Kyllä hän yrittää parhaansa ja ihan vilpittömästi, mutta olisin todellakin saanut olla alusta asti johdonmukaisesti ja selkeästi ilmaisemassa omia toiveitani paremmin.

Vierailija
9/47 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaisen.

Vierailija
10/47 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassu kysymys. En olisi tässä suhteessa, jos haluaisin jotain muuta. Näinkin voi elää!

Vierailija
11/47 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni nuoremman, kaunissilmäisen ja laihan introvertin, jolla on musta huumorintaju,

Vierailija
12/47 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varakkaampaa.

Vierailija
13/47 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä etsimissäni miehissä mitään muuttaisi, vaan itsessäni. Pitkässä suhteessa ihmisestä oppii vuosienkin päästä jotain uutta. Mulla oli paljon sellaisia "jos mies/ihminen tekee näin niin se tarkoittaa tätä". Ei, ei aina tarkoita. Ei vaan tarkoita ja joskus kannattaa oikeasti keskustella, kuunnella ja oppia siltä toiselta, eikä vaan tuomita ja vaihtaa seuraavaan jonkun oman tyhmän ajatuksen vuoksi. 

Tunnen itseni lisäksi paljon naisia, jotka osaa kehittää riidan ihan itse omilla päätelmillään jostain ja kokee maailmankaikkeuden pahimmaksi loukkaukseksi sen, jos mies  myönnä että jokin mistä nainen on loukkaantunut on näin. 

Vierailija
14/47 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä olisin pitkässä suhteessa, jos tämä kumppani ei olisi juuri sitä, mitä haluan?

Vierailija
15/47 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsisin miehen, joka on kunnolla itsenäistynyt vanhemmistaan. Miehen, joka osaisi laittaa ruokaa. Enkä pitäisi erityisenä plussana näppäryyttä ns. perinteisissä miesten töissä. Niitä taitoja tarvitsee paljon harvemmin kuin esim. mainitsemaani ruuanlaittotaitoa.

Vierailija
16/47 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä kysymys. Ei tätä ajatusta tarvitse edes perustella.

Vierailija
17/47 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin omani uudestaan ja uudestaan. Olemme olleet yhdessä 25 vuotta.

Vierailija
18/47 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi koska tahansa lähteä etsimään erilaista miestä, jos sellainen kiinnostaisi. Ei ole ollut tarvetta. Vuodesta 1978 olemme olleet yhdessä. 

Vierailija
19/47 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä mitään uutta miestä haluaisi. Jos tämä suhde jostain syystä päättyisi, niin olisin viimein vapaa, enkä haluaisi ketään "riesakseni". Tietenkin rakastan miestäni, enkä siksi eroa hänestä, mutta toisinaan tuntuu rankalta olla nainen avioliitossa. Vaimo, äiti, työssäkävijä eli aina muita varten. Joskus ei vain huvittaisi olla. Mä kaipaan sitä aikaa, kun sai olla rauhassa ja yksin.

Vierailija
20/47 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä mitään uutta miestä haluaisi. Jos tämä suhde jostain syystä päättyisi, niin olisin viimein vapaa, enkä haluaisi ketään "riesakseni". Tietenkin rakastan miestäni, enkä siksi eroa hänestä, mutta toisinaan tuntuu rankalta olla nainen avioliitossa. Vaimo, äiti, työssäkävijä eli aina muita varten. Joskus ei vain huvittaisi olla. Mä kaipaan sitä aikaa, kun sai olla rauhassa ja yksin.

Mikä estää sinua olemasta välillä yksin? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi