Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hammaslääkäri kuittaili sadevaatteista!?

Vierailija
10.11.2022 |

Tulipa vähän outo olo hammaslääkärissä tänään, kun hammaslääkäri alkoi kuittailemaan mun pukeutumisestani! Menin sinne pyörällä ja kun vettä tuli, niin mulla oli ihan niin kun aina sateella sadehousut ja kumpparit jalassa ja sadetakki päällä. En jaksanut sitten ruveta ottamaan sadehousuja poiskaan ja kumppareiden päälle vedin tietysti ne kenkäsuojat kuten aina siellä, ja sitten vuorollani hoitohuoneeseen kun pyydettiin. Niin eikös se hammaslääkäri ala heti kyselemään että "sataako siellä todella noin paljon" ja "et ainakaan kastu ulkona" ja sitten hekotteli sitä. Vähän ihmettelin sitä ja sanoin vaan tulleeni pyörällä, ja ajattelin että ehkä se oli vaan small talkia ennen juurihoitoa, mutta sehän jatkui vieläkin! Kun istuin hoitotuoliin ja hoitaja laittoi sen suojamuovin kaulaan, niin eikös se hammaslääkäri jo sanonut että "pannaanpas sulle meidän versio sadeviitasta päälle niin ei paita kastu jos roiskuu". Sitten puudutettiin ja sen jälkeen kun alettiin laittaa sitä kofferdam-kumisuojaa suuhun tosiaan porausta ja juurihoitoa varten, niin eikös vielä tullut kommentti että "pannaanpas sulle suuhunkin tämä sadetakki niin pysyy hammas kuivana"! Siihen ne kuittailut onneksi loppui mutta koko sen toista tuntia kestäneen juurihoidon ajan odotin että mitä sieltä vielä tulee. Eikö tuo nyt ollut vähän outoa?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä? Ehkä hän hoitaa paljon pelkopotilaita ja on tottunut viemään potilailta huomion pois peloista. Onnistu selkeesti kohdallasi.

Vierailija
2/40 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olihan se sinulta outoa mennä hoitohuoneeseen sadevarusteet yllä. Menetkö sinne toppatakki päällä talvella, kun ei sada?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin ottanut ihan huumorilla vain. Toiset nyt pahoittaa mielensä vähän turhan herkästi...

Vierailija
4/40 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tietenkään sadetakki päällä hoitohuoneen mennyt, mutta sadehousut oli jalassa, kun se kai nyt on mielestäni ihan normaalia sadesäällä? Ja talvella menen hoitotuoliin toppahousut jalassa jos niissä hammashoitolaan menen.

En pahoittanut mieltäni mutta jotenkin vaan tuntui oudoilta kommenteilta? Kun muuten tuntuu että.hän on ihan pätevän ja fiksunoloinen.

Vierailija
5/40 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se yritti iskeä sua?

Vierailija
6/40 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoista käytöstä lääkäriltä, kun vielä jatkoi tuota koko vastaanottokäynnin ajan. Kai lääkärille pitäisi saada mennä millaisissa vaatteissa tahansa. Mutta totta puhuen sadevaatteet on vähän silmäänpistäviä, tai niin ainakin minusta usein tuntuu, itsekin käytän pyöräillessä. Siksikin lääkärin pitäisi olla hienotunteisempi näissä asioissa eikä noin tökerö, ottaa huomioon se että ne vaatteet ovat käytännöllisyyden takia. 

Vierailija
7/40 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko ne kuravaatteet edes puhtaat? Yleensä ulkovaatteet otetaan vastaanotolla pois.

Vierailija
8/40 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leppoisa hammaslääkäri.

Vierailija
9/40 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en tietenkään sadetakki päällä hoitohuoneen mennyt, mutta sadehousut oli jalassa, kun se kai nyt on mielestäni ihan normaalia sadesäällä? Ja talvella menen hoitotuoliin toppahousut jalassa jos niissä hammashoitolaan menen.

En pahoittanut mieltäni mutta jotenkin vaan tuntui oudoilta kommenteilta? Kun muuten tuntuu että.hän on ihan pätevän ja fiksunoloinen.

No, yleensä ne oudoimmat lääkärit ovat niitä parhaimpia.

Vierailija
10/40 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä siitä stressaa. Selkeesti hoitaa paljon lasten ja pelkopotilaiden hampaita. Varmasti on pätevä, fiksu ja aseman paras hammaslääkäri.

Vierailija
11/40 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä nyt panna yhtään mitään, palstamiesoletettu.

Vierailija
12/40 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olisin ottanut ihan huumorilla vain. Toiset nyt pahoittaa mielensä vähän turhan herkästi...

Tämä.

En näe mikä noissa sanomisissa olisi ollut loukkaavaa/kuittailua. Itsetunto nollissa?

Vierailija
13/40 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olleet likaiset tai kuraiset, korkeintaan vähän.märät vielä mutta se hoitotuolihan on sellainen muovipintainen.

Ja tuskin yritti iskeä kun oli nainen kuten siis minäkin. Tai ihan sitä ikinä tiedä tietysti...

Vierailija
14/40 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe mitään loukkaavaa tuossa kuvauksessasi. Perus small-talkia. Naiset aina ylianalysoi näitä.

Vierailija
15/40 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nooh, itse olin rullaluistimet jalassa  hammaslääkärissä viime kesänä. Se nauro vähä väliä niille luistimille hoitsun kans.

Menin luistimilla  huvikseen ku oli hyvä keli.

Olen siis 48v setämies jo .

Vierailija
16/40 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko sulla kumiset kuravaatteet, vai tekninen "tuulipuku"?

Vierailija
17/40 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä pyöräilin suoraan hoitohuoneeseen.

Vierailija
18/40 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaset ihan perinteiset Rukkan kumipintaiset sadehousut.

No, saapa nähdä kun 2 vkon päästä on seuraava aika että mikä on sää. Menen joko sadehousuissa tai toppahousuissa tai missä ikinä sää edellyttää. Se on mulle kuitenkin paljon tärkeämpää kuin nuo oudot kommentit että on oikeat säänmukaiset vaatteet.

Vierailija
19/40 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäpä pyöräilin suoraan hoitohuoneeseen.

:D

Vierailija
20/40 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miulla on ollu kyllä niin toppahousuja kuin sadehousuja hampilääkärissä ja usein oon siellä kåyny ku risahammas on. Ikinä ei oo kukaan mittään sanonu niistä. Vähä outoa miustakin...