Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hammaslääkäri kuittaili sadevaatteista!?

Vierailija
10.11.2022 |

Tulipa vähän outo olo hammaslääkärissä tänään, kun hammaslääkäri alkoi kuittailemaan mun pukeutumisestani! Menin sinne pyörällä ja kun vettä tuli, niin mulla oli ihan niin kun aina sateella sadehousut ja kumpparit jalassa ja sadetakki päällä. En jaksanut sitten ruveta ottamaan sadehousuja poiskaan ja kumppareiden päälle vedin tietysti ne kenkäsuojat kuten aina siellä, ja sitten vuorollani hoitohuoneeseen kun pyydettiin. Niin eikös se hammaslääkäri ala heti kyselemään että "sataako siellä todella noin paljon" ja "et ainakaan kastu ulkona" ja sitten hekotteli sitä. Vähän ihmettelin sitä ja sanoin vaan tulleeni pyörällä, ja ajattelin että ehkä se oli vaan small talkia ennen juurihoitoa, mutta sehän jatkui vieläkin! Kun istuin hoitotuoliin ja hoitaja laittoi sen suojamuovin kaulaan, niin eikös se hammaslääkäri jo sanonut että "pannaanpas sulle meidän versio sadeviitasta päälle niin ei paita kastu jos roiskuu". Sitten puudutettiin ja sen jälkeen kun alettiin laittaa sitä kofferdam-kumisuojaa suuhun tosiaan porausta ja juurihoitoa varten, niin eikös vielä tullut kommentti että "pannaanpas sulle suuhunkin tämä sadetakki niin pysyy hammas kuivana"! Siihen ne kuittailut onneksi loppui mutta koko sen toista tuntia kestäneen juurihoidon ajan odotin että mitä sieltä vielä tulee. Eikö tuo nyt ollut vähän outoa?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla jotain lapsuudentraumoja? Silloin voi tuntua kommentit vähän extrasti, varsinkin kun kyseessä esim. lääkäri joka on aukroriteettiasemassa potilaaseen nähden.

Vierailija
22/40 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin mäkin ihmetellyt. Mutta en tosin olis kurahousuissa mennytkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En näe mitään loukkaavaa tuossa kuvauksessasi. Perus small-talkia. Naiset aina ylianalysoi näitä.

No, parempi se on mielestäni avautua mietityttämään jääneistä asioista eikä perisuomalaiseen tapaan padota niitä ja vetää kännit aina kun kuormaa on kertynyt tarpeeksi.

Vierailija
24/40 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ne joutui sitten jäljiltäsi luuttuamaan tuolin ja lattian, että seuraava potilas, joka oli päällysvaatteensa riisunut, niin kuin kuuluu, ei kastuisi penkillä.

Vierailija
25/40 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan oli vain hyväntahtoista jutustelua. Kunhan halusi saada rennon tunnelman.

Tätä lukiessa tulee mieleen, että senkö takia moni lääkäri on tönkkö kuin tikku 💩 ja vähän juro. Tullut heitettyä rentoa läppää ja joku on suuttunut, kun "arvostellaan". Sehän on vain jutustelua. Ei muuta.

Vierailija
26/40 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut asiallista hammaslääkäriltä kommentoida Ap:n vaatetusta niin useaan kertaan. Muutenkin nyrkkisääntö on, ettei toisten pukeutumista kannata kommentoida negatiivisesti saati arvostella edes leikillään. Aluksi oli ihan ok varmaan mainita niistä vermeistä tunnelman keventäjänä, mutta jatkohorinat eivät olleet jees.

Huumorissa on iso juttu se, että on hyvä tilannetaju ja varsinkin sen taju, että ymmärtää, koska on aika lopettaa. Mutta monet tosiaan ovat tällaisia (esim. oma isäni), etteivät tajua ja jutut kerta toisensa jälkeen menevät kiusaamisen puolelle, koska kun tuon tyylistä juttua toistaa ja toistaa, kohde kiusaantuu siitä, että hänen henkilökohtaiseen olemukseensa puututaan. Olen nähnyt näitä tapauksia usein ja ollut toki kohteenakin.

Vierailija
27/40 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli ne joutui sitten jäljiltäsi luuttuamaan tuolin ja lattian, että seuraava potilas, joka oli päällysvaatteensa riisunut, niin kuin kuuluu, ei kastuisi penkillä.

Eiköhän ne mun mukana tulleet sadevedet ehtineet siinä kuivua jo, kun tosiaan jonkun 1h 20min siinä hoitotuolissa varmaan kaikkiaan olin.

Vierailija
28/40 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla jotain lapsuudentraumoja? Silloin voi tuntua kommentit vähän extrasti, varsinkin kun kyseessä esim. lääkäri joka on aukroriteettiasemassa potilaaseen nähden.

Noit lapsuuden traumoja kurahousuista ja sadevaatteista taitaa olla aika monella mä luulen! 

Vierailija
29/40 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos se yritti iskeä sua?

sadevaatefetissi

Vierailija
30/40 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei olleet likaiset tai kuraiset, korkeintaan vähän.märät vielä mutta se hoitotuolihan on sellainen muovipintainen.

Ja tuskin yritti iskeä kun oli nainen kuten siis minäkin. Tai ihan sitä ikinä tiedä tietysti...

No et ole, vaan mies jolla on sadevaate- ja hammaslääkärifetissi.

Vierailija
31/40 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritti luultavasti keventää tunnelmaa, en nyt niin vakavasti ottaisi. 🙂

Vierailija
32/40 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Breaking the ice before drilling your brains out.

Vierailija
33/40 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko se 13-vuotias poika? Tai nykyään taitaa olla 18v.

Vierailija
34/40 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hammaslääkäri joka kyselee kaikenlaista vaikka suussa on letkuja jne. En tiedä että odottaako multa vastauksia. Mutta hyvin vaikea on vastata.

Vierailija
35/40 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko ne kuravaatteet edes puhtaat? Yleensä ulkovaatteet otetaan vastaanotolla pois.

Oli sadevaatteet, ei kuravaatteet.

Vierailija
36/40 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on mainittu joitakin kertoja eri paikoissa että oletpa hyvin varustautunutk sadesäällä on ollut sadetakin lisäksi sadehousutkin. Jotenkin ne tuntuu olevan joillekin sellainen silmiinpistävä vaate josta pitää huomauttaa. En tiedä sitten miksi, mutta tosiaan ne lapsuudentraumat voisi olla hyvä veikkaus.

Vierailija
37/40 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän ne mun mukana tulleet sadevedet ehtineet siinä kuivua jo, kun tosiaan jonkun 1h 20min siinä hoitotuolissa varmaan kaikkiaan olin.

hyi hittolainen miten tuollasta joku kestää itte oisin antanu ennemmin vetää hampaan pois ku tuollasta kidutusta ja kun sitä on sitte aina vielä niin monta kertaa että alkaa jo pelkkä kuuleminen oksettaa

Vierailija
38/40 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ulkoilee koko perhe aina sadevaatteissa niin toivon ettei tule lapsille traumoja kurahousuista! Aikuisen malli on tärkeä. Ainakin nyt vielä omatoimisesti laittavat sadevaatteet päälle kun sataa. Tuntuu ihan normaalilta ja yksinkertaiselta - ilman traumoja!

Vierailija
39/40 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en tietenkään sadetakki päällä hoitohuoneen mennyt, mutta sadehousut oli jalassa, kun se kai nyt on mielestäni ihan normaalia sadesäällä? Ja talvella menen hoitotuoliin toppahousut jalassa jos niissä hammashoitolaan menen.

En pahoittanut mieltäni mutta jotenkin vaan tuntui oudoilta kommenteilta? Kun muuten tuntuu että.hän on ihan pätevän ja fiksunoloinen.

Kulkeeko joku aikuinen kurahousuissa?

Vierailija
40/40 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit sanonut, että "ei sulla olis kondomia antaa, niin saisin sadesuojan tuonne alakertaankin".