Elektroninen häirintä
Onko muita häiritty elektronisesti? Minua on niin, että kuulen epämääräistä puhetta ja huutoa. Ei ole ääniharhoja.
Kommentit (50)
Jos joku kuulee puhetta/ääniä tai muuta outoa kannattaa kysyä rauhallisesti että Mitä asiaa? Kysyy tätä muutaman kerran niin joko joku niistä äänistä vastaa. Ellei vastaa toteaa vaan itsekseen että jaa tämä ei ollutkaan minulle ja antaa olla.
Kun tällä ihmisiin kohdistetulla elektromangneettisella häirinnällä kiusataan näin tautiepidemiankin aikoihin niin tässä mielestäni puhutaan kohtuu vakavasta rikoksesta. On muuten aika paljon samaa koronaviruksen oireistolla ja elektromangneettisella häirinnällä vai ovatko kenties identtisiä, sellaista vain pohdin? Laitoin tuonne koronatopikkiin seuraavan nettisivun mutta poistivat niin laitetaan tänne sitten: https://cyber-torture.com/
Epidemia"aaltoja" taas liikkeellä. Olipa vaikea arvata että hirmutauti iskee taas kun ensiks osuu vähän sattumalta mikroaaltopulsseja kohdalle.
Meillä rupes kerran kuulumaan lastenhuoneesta aikuisten miesten puhetta, jotain käskyjä ja vastaavaa. Mietin siinä, että nyt taisi lähteä järki lopullisesti. Kun sitten lähdin asiaa tutkimaan, oli lasten radiopuhelin mennyt päälle ja napannut ilmeisesti kiinni läheisen työmaan radiopuhelimien taajuudelle ja sieltä sitten kailotti joku mies että "joo laske nyt alas, laske vaan, laske vaan, oikeelle, hyyyyyvä!"
Vierailija kirjoitti:
Epidemia"aaltoja" taas liikkeellä. Olipa vaikea arvata että hirmutauti iskee taas kun ensiks osuu vähän sattumalta mikroaaltopulsseja kohdalle.
Ei ole pakko käyttää mikroaaltouunilla jos sä oireilet tolleen. Voi käyttää myös perinteistä uunia
Varmaa herkät ihmiset havaitsevat tuon ensin. Ainoa elektroninen häirintä minä olen kohdannut on kun nettiyhteys pätkii ja TV:n kuva pirstoutuu ajoittain pikseleiksi ja joskus pysähtyy koko lähetys.
Epäilen naapurin laajakaistaa aiheuttajaksi, päätä särkee niin usein aamuisin. Sillä just seinän sängynpäädyn takana todennäköisimmin ne kaikki systeemit.
Elektroninen häirintä. Tekijät pitäisi t.el.oittaa!
T: Antti Laine
Minä häiriköin elektronisia vehkeitä sarjatulipieruilla. Kyllä menee kuulkaas vehkeet sekaisin!
😂