Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset ripustaa telkkarinsa seinälle? Ja 90% niistä seinälle ripustetuista töllöistä on liian korkealla.

Vierailija
21.07.2025 |

Sitten niska kenossa tuijotetaan niitä lähellä katon rajaa olevia jättiruutuja parin metrin etäisyydeltä. Ihan hullua. 

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja W_tut! Sinä et tiedä miten ihmiset telkkarinsa sijoittavat. Kunhan köyhä vingut kun ei sinulla ole varaa edes seinätgelineeseen.

Vierailija
2/11 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä tajunnut tuota. Miesystävällä on tv seinällä. Toimii, kun on todella iso tv ja iso tila. Sit se johto roikkuu sieltä tvn takaa. Itse tykkään laittaa tvn tasolle, hieman sohvaa korkeammalle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä tajunnut tuota. Miesystävällä on tv seinällä. Toimii, kun on todella iso tv ja iso tila. Sit se johto roikkuu sieltä tvn takaa. Itse tykkään laittaa tvn tasolle, hieman sohvaa korkeammalle. 

Niinpä, mitä tapahtui tv-tasoille! Paljon tasapainoisemman ja viihtyisämmän näköistä kun sen ison mustan ruudun alla on tv-taso "ankkuroimassa" sitä, sen sijaan että se vaan leijuu siinä (yleensä) maalarinvalkoisella seinällä. 

Vierailija
4/11 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samapa tuo missä se roikkuu, samaa paskaa sieltä tulee.

Vierailija
5/11 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on juuri sopivan kokoinen, ei liian iso tv kiinnitettynä seinälle. On juuri oikealla korkeudella muutenkin. Johdot tyylikkäästi piilossa, ei tulisi mieleeni että pitäisi olla joku typerä tv-taso huonekaluna. On osoittautunut hyväksi ratkaisuksi, eikä vie turhaa tilaakaan.

Vierailija
6/11 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on juuri sopivan kokoinen, ei liian iso tv kiinnitettynä seinälle. On juuri oikealla korkeudella muutenkin. Johdot tyylikkäästi piilossa, ei tulisi mieleeni että pitäisi olla joku typerä tv-taso huonekaluna. On osoittautunut hyväksi ratkaisuksi, eikä vie turhaa tilaakaan.

Typerä? Perustele. Itsellä nätti ja tyylikäs valkoinen lipasto, hyvää säilytystilaakin. 

Vierailija
7/11 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ripustaa? Varmaan vain sinä ja tollo naapurisi koko Suomessa...

Vierailija
8/11 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka ripustaa? Varmaan vain sinä ja tollo naapurisi koko Suomessa...

Palstalla menee kyllä tunteisiin helposti 🤦

Vierailija
9/11 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telkkari on kivempi tasolla, minulla on just eikä melkein täydellisessä kohdassa telkkari. Ei yhtään liian korkealla eikä matalalla. Tuo 58-tuumainen menee lähitulevaisuudessa kyllä vaihtoon, ostan varmaan 65-tuumaisen. Sen mahtumisesta tuolle tasolle en ole niinkään varma... Nyt jo alkaa tekemään tiukkaa. Toisaalta olen ostamassa uuden tv-tasonkin piakkoin, joten eipä siinä kai mitään sitten.

Vierailija
10/11 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Telkkari on kivempi tasolla, minulla on just eikä melkein täydellisessä kohdassa telkkari. Ei yhtään liian korkealla eikä matalalla. Tuo 58-tuumainen menee lähitulevaisuudessa kyllä vaihtoon, ostan varmaan 65-tuumaisen. Sen mahtumisesta tuolle tasolle en ole niinkään varma... Nyt jo alkaa tekemään tiukkaa. Toisaalta olen ostamassa uuden tv-tasonkin piakkoin, joten eipä siinä kai mitään sitten.

Mä en ymmärrä yhtään noita isoja televisioita. Mun 32 tuumainen telkku hajosi taannoin ja etsin tilalle hieman isompaa, n. 36 tuumaista mutta MISTÄÄN ei löytynyt, tuo 40 tuumaa oli seuraava koko mitä tarjottiin. olin ihan hämmästynyt. Pakko oli sitten ottaa se 40 tuumainen ja todella toivon että edes tuon kokoisia on saatavilla sitten kun joskus hajoaa, yhtään isompaa en tarvitse enkä halua. Onko sulla iso olohuone jossa katselet? 

Vierailija
11/11 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kompastuin ja löin pääni kaukosäätimeen. Nyt on pieni kuhmu otsassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi