Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Elektroninen häirintä

Vierailija
10.11.2022 |

Onko muita häiritty elektronisesti? Minua on niin, että kuulen epämääräistä puhetta ja huutoa. Ei ole ääniharhoja.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

palstan modet poistelee aloituksia (kuten tämäkin) täysin ilman perusteita.. Mielestäni se jos mikä on häirintää

Vierailija
2/50 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkista myös että pistorasioista ei johdeta kaasua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kuulin kanssa puhetta kuin purkista aika ajoin, ja sitten kerran muistaakseni siivotessa jouduin kurkottamaan nurkkaan pistorasian ääreen: ja kas sieltähän se puhe kuului, kun pisti korvan siihen oli siellä toimiston ääniä, kuten joku tulee sisään, istuu ja tuoli narahi, sitten alkoi soittaa puhelimella ja koko keskustelu kuului kaikkineen. Sitten joku tuli toimistoon ja ovi kävi ja siellä keskusteltii jne.

Kutsuin vielä naapurinkin kuuntelemaan ja sitten nauhoitin kaiken huolella mitä sain irti siitä. Järkytti kyllä tavattomasti.

No sana levisi varmaan naapurin kautta koska se loppui sitten.

Vierailija
4/50 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ääni kuului ulkona. Kuulosti kuin se tulisi jostain lennättimestä. Lisäksi minulla on päivittäin toistuvaa vihlovaa päänsärkyä.

Vierailija
5/50 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkista myös että pistorasioista ei johdeta kaasua. 

Tästä on todisteita jo 80-luvulta.

https://evvk.com/homokaasu/homokaasu.html

Vierailija
6/50 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kävi tänään sähkömies pistämässä töpselin pistorasiaan.... Aah

Vierailija
7/50 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun äiti kertoilee että häntä häiritään elektronisesti jollain äänillä. Itse vieressä ollessani en ole kuullut mitään. Mt-ongelmat ovat lisääntyneet nykyään..

Vierailija
8/50 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun äiti kertoilee että häntä häiritään elektronisesti jollain äänillä. Itse vieressä ollessani en ole kuullut mitään. Mt-ongelmat ovat lisääntyneet nykyään..

Olisiko mahdollista että äitisi kärsii tinnituksesta?

Vierailija
9/50 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on Musk, joka visertää syvältä suosta.

Vierailija
10/50 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko mahdollista että äitisi kärsii tinnituksesta?

Äänet kuulemma vaihtelevat. Puhetta, kirkumista jne..

Vierailija
11/50 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi silloin muuttaa. Ja kokeilla mitä tapahtuu kun on kauempana puhelimesta tai tietokoneesta, entä kuulokkeet. Osa voisi tulla myös ala-astraalin puolelta, kaikki ei ole 3D. Alkoholi pois ainakin ekana. Jos on lääkkeitä, katso haitat. Otitko piikin vai ei.

Vierailija
12/50 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaiuttimista kerran kuului jonku miehen puhetta vaikka itellä ei ollu mikään musiikki tms päällä. Tajusin että naapuri vahingossa yhistäny minun kajareihin omasta läppäristä tai pelistä. Vissii pelaa ja puhui pelikaverien kans mikrofoonilla. Mun kaiutin siis bluetooth. Siihen pystyy seinä ja alakerran naapuri yhistämään.. monesti outoa musiikkiaki kuulunu joka ei mun laittamaa. Nykyään otan virrat pois kajareista kun en ole kotona, tai yöksi. Kerran yölläki jotai rokkia alko kuulumaa ja heräsin siihe iha säikähtäneenä. Kyllä nyt otan virrat pois tästedes..

Vierailija
13/50 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Michael Myers kirjoitti:

Poliisissa psykopaattiset hakkerit kasvattaa terroristien määrää päivittäin Suomessa. Kukaan ei katsele näiden häirintää ja rikoksia pitkään kostamatta kunnolla.

Vanhoja uutisia löytyy pilvin pimein, enemmän pilviä kuin poliisijohtajien tynnyreissä, kun on kostettu tai yritetty kostaa poliisin sairasta häirintää, vainoamista ja ihmisoikeuksien vastaisia rikoksia. Jotkut onnistuu kostoissa ja jotkut ei.

Itsekin suunnittelen päivittäin näyttävintä terroristista tekoa mitä koskaan Suomessa on nähty, kiitos tämän rikollisjärjestön poliisin sairaan häirinnän hakkeroinnilla.

Tätä se poliisin säälittävä rikollisuus teettää. Poliisi on pitkään ollut suurin turvallisuusuhka kaikille kansalaisille Suomessa. Poliisi tekee monista ihmisistä rikollisia omilla sairailla rikoksillaan, ja saavat siitä kärsiä vielä niin paljon ettei sanoja riitä sitä kuvailemaan.

Vainiin. Pitäsköhä nettipoliisille vinkata

Vierailija
14/50 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Michael Myers kirjoitti:

Poliisissa psykopaattiset hakkerit kasvattaa terroristien määrää päivittäin Suomessa. Kukaan ei katsele näiden häirintää ja rikoksia pitkään kostamatta kunnolla.

Vanhoja uutisia löytyy pilvin pimein, enemmän pilviä kuin poliisijohtajien tynnyreissä, kun on kostettu tai yritetty kostaa poliisin sairasta häirintää, vainoamista ja ihmisoikeuksien vastaisia rikoksia. Jotkut onnistuu kostoissa ja jotkut ei.

Itsekin suunnittelen päivittäin näyttävintä terroristista tekoa mitä koskaan Suomessa on nähty, kiitos tämän rikollisjärjestön poliisin sairaan häirinnän hakkeroinnilla.

Tätä se poliisin säälittävä rikollisuus teettää. Poliisi on pitkään ollut suurin turvallisuusuhka kaikille kansalaisille Suomessa. Poliisi tekee monista ihmisistä rikollisia omilla sairailla rikoksillaan, ja saavat siitä kärsiä vielä niin paljon ettei sanoja riitä sitä kuvailemaan.

Vainiin. Pitäsköhä nettipoliisille vinkata

Vinkkaa vaikka äidillesi, mutta poliisin rikollisuus jatkuu Suomessa taatusti niin kauan kun poliisi itse tutkii omia tuloksiaan, eikä maassa löydy ulkopuolista valvojaa poliisin rikollisuudelle.

Vierailija
15/50 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleistä

- Skitsofrenia alkaa yleensä nuorella aikuisiällä.

- Skitsofrenian etiologiassa on biologisia, psykologisia ja sosiaalisia tekijöitä.

- Skitsofrenia ilmenee psyykkisten toimintojen hajoamisena, psykoottisina oireina, sosiaalisena eristäytymisenä, ajattelun ja tunne-elämän häiriöinä sekä toimintakyvyn heikkenemisenä.

- Ajattelun häiriöt ilmenevät ajatuksen katkeiluna, outoina assosiaatioina ja ajattelun konkretisoitumisena.

- Tunne-elämän häiriöitä luonnehtivat usein latistuneisuus ja kapeutuminen tai tunneilmaisujen hajanaisuus ja epäjohdonmukaisuus.

Oireet

- Skitsofrenian oireet jaetaan positiivisiin (aistiharhat, harhaluulot, puheen ja käyttäytymisen hajanaisuus) ja negatiivisiin (tunteiden latistuminen, puheen köyhtyminen, tahdottomuus sekä kyvyttömyys tuntea mielihyvää) oireisiin.

- Psykoottisista oireista yleisimpiä ovat harha-ajatukset ja aistiharhat.

- Psykoosin ennakko-oireita ovat mm. tunne ympäristön outoudesta tai itsen muuttumisesta.

- Vetäytyminen ihmissuhteista sekä työ- ja toimintakyvyn aleneminen voivat olla skitsofrenian puhkeamisen ensimmäiset merkit.

- Akuuttivaiheessa ilmenee lähes aina aistiharhoja, yleisimmin kuuloharhoja. Myös somaattisia harhatuntemuksia voi olla, esim. tunne aivoissa olevasta laitteesta, samoin kuin haju- ja makuharhoja voi esiintyä.

- Näköharhat ovat epätavallisia ja voivat viitata aivo-orgaaniseen häiriöön.

- Yleisimpiä harhaluuloja ovat vainoavat, suhteuttamis- ja kontrolloivat harhaluulot. Potilas voi kokea, että häntä seurataan tai vainotaan tai että häntä koskevia vihjailuja tai viestejä esiintyy sanomalehdissä tai radiossa tai häneen vaikutetaan esim. telepaattisesti. Vaikeasti vainoharhainen potilas voi olla vaarallinen.

- Skitsofreniapotilaat kärsivät usein myös masennuksesta. Sekä akuutissa vaiheessa että välittömästi psykoosista toipumisen jälkeen skitsofreniapotilas voi olla suisidaalinen.

- Lähes poikkeuksetta skitsofreniaan liittyy opiskelu-, työ- ja toimintakyvyn sekä kognitiivisten toimintojen heikkeneminen.

https://www.duodecimlehti.fi/duo10084

Vierailija
16/50 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jopa hämmentävää ettei ilmeisesti vielä poliiseja ole tapettu tai murhattu, näiden nykypäiväisten rikosten takia. Tai sitten niistä on oltu melkoisen hiljaa. Onneksi joka toinen kävelee nykyään veitset taskuissa kaupungeilla, toivottavasti moni alkaa työntää niitä veitsiä poliisien kurkusta läpi, ja toivottavasti myös syistä tekoihin uutisoidaan näyttävästi jättäen pois kaikki poliisien selostukset skitsofrenioista joita nämä poliisin hakkerit itse aina tulevat kirjoittamaan jokaiselle viestiketjulle koskien näiden säälittävien rikollisten rikoksia. Toivottavasti näitä hakkereita istuu myös silloin poliisilaitosten rakennuksien sisällä, kun ensimmäinen pommi-isku oikeasti jollakin onnistuu. En odota oikeastaan mitään muuta koko maailmassa niin innostuneena, että luen uutisista sen vihdoin tapahtuneen. Näin läpimätää poliisiorganiaaatiota mikä Suomessa on, ei löydy kaivamallakaan esille mistään päin maailmaa. Pikaisia kuolemia jokaiselle poliisina toimivalle idiootille, ja kuset hautojen päälle, mielellään paskatkin!

Vierailija
17/50 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisi on Suomessa jotain niin säälittävää ettei sanoja riitä sitä kuvailemaan.

Vierailija
18/50 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotto mennyt tavalliseen poliisiin. Jos koskaan ollutkaan. Ainoa mihin voi luottaa, jos oma mies on peite tms poliisi. Niin sit.

Vierailija
19/50 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän viranomaiset Suomessa riko koskaan mitään lakeja?

Vierailija
20/50 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho onpas poliisin maine aika heikko?

Mutta itse ainakin oin priimus yliopiston kursseilla ja pistorasiasta tulleet äänet kyllä todensi ihan naapurikin ja nauhalla loput että se siitä toimintakyvystä sitten. Asia on vaan tosi ja piste.