Mies, meikkaatko?
Tasapuolisuuden vuoksi ja tiedonjanoon.
Naisten vastaava kysely:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4881145/nainen-meikkaatko?changed=16680…
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Tulee meikattua joka päivä. Käytännössä en lähde kotoa ilman meikkausta. Ripsienpidennykset teetetty, huulitäytteet löytyy, huulet ja kulmat meikattu pysyvästi. Ja oon siis mies.
Suosittelen muita miehiä kokeilemaan myös! Äänestyksentulos antaa lupaavan tunteen että enemmistö miehistä tosiaan meikkaa.
Tuliko kummasteluja, kun menit ripsienpidennyksiä sun muita laitattamaan? Itse haluaisin kestovärjätä ripset, mutta en ole uskaltanut vielä kysellä mistään kauneushoitoloista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee meikattua joka päivä. Käytännössä en lähde kotoa ilman meikkausta. Ripsienpidennykset teetetty, huulitäytteet löytyy, huulet ja kulmat meikattu pysyvästi. Ja oon siis mies.
Suosittelen muita miehiä kokeilemaan myös! Äänestyksentulos antaa lupaavan tunteen että enemmistö miehistä tosiaan meikkaa.
Tuliko kummasteluja, kun menit ripsienpidennyksiä sun muita laitattamaan? Itse haluaisin kestovärjätä ripset, mutta en ole uskaltanut vielä kysellä mistään kauneushoitoloista.
Eivät ihmetelleet. Kertoivat että miesasiakkaiden määrä on ollut jo pitkään kasvussa. Ovat tyytyväisiä että moni suomalainen mies on alkanut välittämään mm. ihon ja kasvojen terveydestä, varsinkin ulkomailla todella yleistä.
Rohkeasti varaamaan aikaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos meikkaisin, olisinko mies?
Ollakko vai eikö olla, siinäpä vasta pulma.Jos et hakkaa vaimoasi; et ole mies.
Jos hiukan huulipunaa sipaisin ja kävisin naapurin eukon hakkaamassa, kun ei vaimoa ole, niin olisinko sitten kuitenkin mies?
Vierailija kirjoitti:
50 ääntä, 60% meikkaa ja 40% ei 😮
Tää ketju taitaa olla niiden meikkaavien suosiossa. Itsekin siis meikkaan, siksi kiinnostaisi kuulla enemmänkin ajatuksia tästä :)
Meikkaan, ja tänään jotkut 8-vuotiaat pikkukovikset huutelivat perään, että "pilluperse" 😆 Sellasta.