Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos mies tykkää milfeistä?

Vierailija
10.11.2022 |

Olen 45 v. Pidän itsestäni huolta, yritän olla nuorekas ja kaunis. Minulla on aikuiset lapset. Miesystävä on kertonut pitävänsä milfeistä. Täytänkö milfin kriteerit? Onko huono asia jos yritän näyttää nuorekkaalta, käytän usein vaatteita jotka sopisivat nuoremmalle tai mulla saattaa olla letit päässä tms. Mitä ne milfin kriteerit ovat? En siis kysy siksi että haluaisin vaan miellyttää miestä, vaan ihan puhtaasta mielenkiinnosta.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kriteeri: Mom I'd Like to Fuck

Vierailija
2/5 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) oletko äiti?

b) haluaako joku panna sinua?

Jos vastaat kumpaankin kysymykseen "kyllä" olet määritelmän mukaan MILF ainakin kohdan b) henkilölle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos olisin 16 v teiniäiti, olisin silti milf? Eikö tässä oikeasti ole taustalla mitään ulkonäkö tms kriteerejä

Vierailija
4/5 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli jos olisin 16 v teiniäiti, olisin silti milf? Eikö tässä oikeasti ole taustalla mitään ulkonäkö tms kriteerejä

Ei ole. Jokaisella on omat mieltymyksensä.

Vierailija
5/5 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teknisesti ottaen Mother I'd Like to Fuck ei ota kantaa ikään mutta perinteisesti se on tarkoittanut jotain 30+ vuotiasta joka ei näytä enää teinitytöltä mutta joka on lasten synnyttämisestä huolimatta edelleen pitäneet itsensä todella kiihottavan näköisessä kunnossa.

Eli 16v teiniäiti on MILF vimeistään 15v kuluttua ellei ihan av-mammaksi päästä lysähtämään ja anna karvojen rehottaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme