Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omille muuttaneet eroneiden lapset miten joulun vietätte?

Vierailija
10.11.2022 |

Vanhempani ovat eronneet vuosia sitten ja jo perustaneet "omat" perheet. Tulen molempien vanhempien ja heidän perheidensä kanssa hyvin toimeen ja sisarusteni kanssa meillä on ollut yleensä perinteenä olla joka toinen joulu toisen vanhemman kanssa ja uusi vuosi toisella ja sitten vuoden päästä vaihto. Nyt tänä vuonna, koska suurin osa sisaruksista jo sen verran vanhempia, jokainen saa päättää itse missä joulunsa viettää ja vaikuttaa siltä, että hajaanumme täksi jouluksi. Haluaisin olla molempien vanhempien luona edes osan joulusta, mutta miten järjestäisin sen niin, etten loukkaisi toista lähtemällä niin nopeasti toisen luo tai olemalla toisen luona huomattavan osan joulusta.

Onko muilla kokemusta tai vinkkejä tähän?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhumalla suoraan. Kysymällä miten vanhempasi näkökulmasta toimisit tuossa asiassa molempien vanhempien parhaaksi ja kertomalla mikä on oma näkökulmasi

Sitten taas toinen vaihtoehto, jos sitä voisi ajatella on se, että tänä vuonna olisit toisen luona rauhassa, ensi vuonna toisen. 

Vierailija
2/6 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimit kuten itse haluat joulusi viettää. Jos nyt mielistelet ja mietit vain vanhempiasi ja sisaruksiasi niin tulet miettiin, pähkäileen ja ahdistuun samoista asioista seuraavat 30 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroamalla pilasivat elämäni

Vierailija
4/6 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse nähdä jouluna

Ero oli heidän valintanasa, eikä siinä lapsia ajateltu

OOn katkeroitunut ja pelokas!

Olkoot yksin ja itkekööt

Niin minäkin lapsuuteni tein!

Vierailija
5/6 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkäiden luona en käy

Etsikööt itseään vielä hautaan asti!

Pilasivat elämäni kun eron tekivät!

Itsekkäät paskat!

Vierailija
6/6 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimit kuten itse haluat joulusi viettää. Jos nyt mielistelet ja mietit vain vanhempiasi ja sisaruksiasi niin tulet miettiin, pähkäileen ja ahdistuun samoista asioista seuraavat 30 vuotta.

Nii on

Pilasivat elämäni itsekkäästi eroamalla!

Älä heitä mieti, ei hekään ikinä silloin sinua!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi