Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nelikymppisen vaivat

Vierailija
10.11.2022 |

Täytin 40. Vuoden sisällä on ollut ekaa kertaa

-plantaarifaskiitti molemmissa jaloissa
-vuotavat peräpujamat
-polvikipuja

Kommentit (77)

Vierailija
21/77 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No entä mikä on paremmin kuin nuorena?

Vierailija
22/77 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidatte olla vähän pulleita nivelvaivoinenne. Ei nelikymppisellä kukkakepillä mitään tuollaisia ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/77 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Askel hieman harvenee ei muuta.Eihän nelikymppinen mikään vanha ole. Vaikka nykyään nuoret ja keskiikäiset on lihavampia kuin hieman vanhemmat ihmiset. Moni vanhempi ihminen on hyväkuntoisempi kuin joku nuorempi.

Vierailija
24/77 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidatte olla vähän pulleita nivelvaivoinenne. Ei nelikymppisellä kukkakepillä mitään tuollaisia ole.

Täysin normaalipainoinen olen aina ollut. Ei nivelrikko aina liity painoon, vaikka toki paino voi pahentaa oireita. Geenithän tuon rikon sanelee ja sitä on sormissakin, joihin ei paino muutenkaan vaikuta.

Mun tuntemalla urheilevalla laiheliinilla vasta pahat rikot onkin. Leikkaukseen joutuu nyt 50-vuotiaana.

Vierailija
25/77 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

48 v, ei mitään vaivoja, sairauksia tai lääkityksiä. Menkkojen väli nyt nykyisin vaihtelee eli esivaihdevuosissa kai olen, mutta ei niistäkään muita oireita. Olen sairaalloisen lihava, en harrasta liikuntaa enkä ole koskaan perustanut terveellisistä elämäntavoista.

Vierailija
26/77 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No entä mikä on paremmin kuin nuorena?

Fyysisesti ei mikään. Henkisesti paljonkin. Ja seksihalut suuremmat kuin nuorena.

Vierailija
27/77 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 56 ja kaikki kunnossa. Menen nelikymppisestä. Mutta olenkin mies.

🤭

Vierailija
28/77 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkää täytyy käydä niksauttamassa kiropraktikolla kerran kuukaudessa. Johtuu vanhoista urheiluvammoista. Muuten ei ongelmia.

Vierailija
29/77 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalla huonot elintavat pitkään..

Vierailija
30/77 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

40 v.: Asentohuimaus, paksuuntuneet sormien nivelet (ei vielä aiheuta haittoja, paitsi että sormukset ei mahdu) ja vuosi vuodelta lisääntyviä uniongelmia. Harmaat hiukset.

Suvussa on nivelrikkoa, joten se on varmaan luvassa. Muuten olen fyysisesti paremmassa kunnossa kuin parikymppisenä. Toisaalta nyt on pakko pitää itsestään huolta, nuorena ei huonot elintavat tuntuneet missään. Liikunnasta palautuminen on hitaampaa. 

Vierailija
31/77 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruuden riehuminen ja biletys jäänyt elämättä, ei yhtäkään yhden illan juttua koettuna, seksikumppaneita yksinumeroinen määrä, ei uskallusta tai osaamista lähestyä naisia nettideittailun ulkopuolella, ylipainoa, ei kavereita, liian vähän työkokemusta ja palkkaa ikään nähden. Elämä ollut pilalla ja mitätöntä jo pidemmän aikaa.

Vierailija
32/77 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään vaivoja enää sen jälkeen kun ymmärsin mielen voiman olevan täydellinen parantaja vaivaan kuin vaivaan. Kaikki on omissa käsissä, vaikka moni täälläkin luulee ettei voisi itse vaikuttaa. Todellakin voi. Ja pitää. Se on jokaisen velvollisuus ja oikeus.

Vierailija
33/77 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikänäkö iski vähän ennen kuin täytin 40.

Vierailija
34/77 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon liikutte?

Vierailija
35/77 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon nousee rautaa?

Vierailija
36/77 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään vaivoja enää sen jälkeen kun ymmärsin mielen voiman olevan täydellinen parantaja vaivaan kuin vaivaan. Kaikki on omissa käsissä, vaikka moni täälläkin luulee ettei voisi itse vaikuttaa. Todellakin voi. Ja pitää. Se on jokaisen velvollisuus ja oikeus.

Niin että mielenvoimalla suklaalevy jäi koskematta kaappiin? Nyt minäkin ymmärrän sen vaikutuksen.

Vierailija
37/77 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on ollut vaivoja nuoresta lähtien, kun on sukuvikaa niin kilpirauhasesta, sappikivistä kuin sydämentykytyksistäkin.

Jos tässä iän tuomia vaivoja luetellaan, niin mulla koko kroppa jumiutuu herkästi, tulee kipuja ja särkyjä ja lihasjumeja. En ole voinut oikein harrastaa mitään liikuntaa kävelyä lukuunottamatta, kun yläkroppa jostain koko ajan kipeänä. Osasyyksi on paljastunut rintarangan välilevypullistumat. Nyt kovaa kuntoutusta, jotta pääsen taas liikunnan pariin.

Vierailija
38/77 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se sitä sano: olen hoikka, mutta vuosia harrastetut lajit, joissa paljon hyppyjä, sekä yliliikkuvat nivelet ei nyt välttämättä auta pitämään niveliä terveinä.

Vierailija
39/77 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi

Vierailija
40/77 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polvet kipeät, nilkka kipeä. Nyt flunssa kolmatta viikkoa.

N41, hoikka

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi