Miksi en tunne juuri mitään yhdynnän aikana? Tunnen sisällä mutta ei se kiihota. Voinko mitenkään saada orgasmia?
Harmillinen vaiva. Olen kateellinen naisille, jotka saavat yhdynnässäkin orgasmin.
Itse en ole koskaan saanut. Kerran tosin ei ollut kaukanakaan, tunsin oikeasti jotain ihanaa kihelmöivää tunnetta mutta se on hyvin harvinaista.
Yleensä vain tunnen kun mies liikkuu sisällä mutta silti se ei tunnu oikein miltään vaan vaatii myös toisenlaista stimulointia.
Voiko asia vielä muuttua? Miten ihmeessä voisin saada yhdynnässä orgasmin?
Muilla samaa ongelmaa?
N27v.
Kommentit (168)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko olla trolli. Kyllä 27-vuotiaan pitäis olla paremmin tietoinen omasta anatomiastaan kuin aloittaja on.
Onko ap joku tynnyrissä kasvatettu joka ei osaa itse surffata seksuaalikasvatussivuille?
Onko ap tutustunut omaan kehoonsa?
Tietenkään sä et tunne mitään jos et ole kiihottunut.
Sun pitää vaatia että sua lämmitellään enne penetraatiota höntti.Olen kiihottuneessa tilassa tottakai. Kyse on itse yhdynnän tuomasta orgasmista. Moni kuulemma tulee helposti jo pelkästään sillä, siis ilman klitoriksen stimulaatiota.
Ap
Sun on turha verrata itseäsi muihin. Ja ne muut tulee helposti koska ne on lämmitetty valmiiksi.
2-3 klittaorkkua ennen yhdyntää auttais suakin. Jos partneris on sitä mieltä että kuivana sisään niin laita se vaihtoon. Ei se seksi ole mitään pokesaitin liukupätkää.
Sä olet itse osa ongelmaa. Et tunne omaa anatomiaasi etkä tajua että se klitta on paljon isompi kuin se tiitti minkä tunnet sormiesi alla.Mitä useammin tulet sitä herkemmäksi se muuttuu ja se alue laajenee. Miehen elin sitten sisäpuolelta hieroo sitä herkistynyttä aluetta ja sen takia nainen saa orgasmin ilman käsipeliä. Siis jos on lämmitelty oikein ja riittävän pitkään.
Se että nainen saisi kylmiltään muka orkun yhdynnässä on ihan satua. Hyvin harvinaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeile rauhassa ensin itseksesi v ibra aattorilla tai d i l d o lla, jos kykenet siinä samaan or gasmin, niin sinulla ei ole fysiologisesti tms ongelmaa. Mies ei vaan saanut yhteyttä sinuun.
En ole kenenkään miehen kanssa saanut. Tosin olen ehkä vähän estynyt jollain tapaa vaikka nautinkin seksistä.
Olen myös kokeillut tuotakin ja silloin saan orgasmin todella nopeasti jos olen rennossa tilassa mutta se tarvitsee silti stimulaation klitorikseen. Yhdessä se voi kuitenkin olla hyvin miellyttävää kun yksin joskus kokeilen.Olen myös harjoittanut lantiopohjan lihaksia. Teen sitä yleensä myös seksin aikana.
Eikä kukaan ole ainakaan valittanut, että olisi jotain vikaa minussa miesten mielessä tavaran osalta.Mietin vain, miten ihmeessä voisin oppia nauttimaan yhdynnästä oikeasti. Se olisi kivaa, sitä saisi itsekin seksistä paljon enemmän irti.
Ap
Kuulostaa ihan hyvältä ja vaan sellaiselta hommalta, että tarvitset aikaa suhteen luomiseen ja yhteyden saamiseen välillenne, siis tutuskukaa rauhassa ja edetkää hitaasti, tehkää kihelmöivää hommaa suutelemisesta ja koskettamisesta, ei heti yhdyntään ollenkaan, kun opitte yhdessä toistenne kieltä... myös kehon ja kosketuksen kieltä, niin siihen tulee luottamista ja rentoutta, keksikää pidennettyä leikittelyä ja kiihottukaa, hyviä treffejä, ihastumista ja kuumenemista, tanssitte sitten joku yö ja siitä pehkuihin. Uskallat paremmin mennä mielikuvien ja aistimusten mukaan, kun teillä on tuntumaa toisistanne. Rohkene sanoa ääneen miten jne, ota luova/vapaa mielenkäyttö mukaan koska yksinollessa tietty ajattelumaailma auttaa kohti kliimaksia, samaan pääseminen tarvitsee miehen kanssa jonkinlaista yhteistä sfääriä, voit ehdottaa miehelle että jos koetetaan näin, ja toivoa sopii että mies pääsee tunnelmiin jossa kemiat menevät Onneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeile rauhassa ensin itseksesi v ibra aattorilla tai d i l d o lla, jos kykenet siinä samaan or gasmin, niin sinulla ei ole fysiologisesti tms ongelmaa. Mies ei vaan saanut yhteyttä sinuun.
En ole kenenkään miehen kanssa saanut. Tosin olen ehkä vähän estynyt jollain tapaa vaikka nautinkin seksistä.
Olen myös kokeillut tuotakin ja silloin saan orgasmin todella nopeasti jos olen rennossa tilassa mutta se tarvitsee silti stimulaation klitorikseen. Yhdessä se voi kuitenkin olla hyvin miellyttävää kun yksin joskus kokeilen.Olen myös harjoittanut lantiopohjan lihaksia. Teen sitä yleensä myös seksin aikana.
Eikä kukaan ole ainakaan valittanut, että olisi jotain vikaa minussa miesten mielessä tavaran osalta.Mietin vain, miten ihmeessä voisin oppia nauttimaan yhdynnästä oikeasti. Se olisi kivaa, sitä saisi itsekin seksistä paljon enemmän irti.
ApMä opin nauttimaan yhdynnöistä enemmän kun opettelin masturboimaan dildon kanssa, kun ennen käytin pelkkää vibraa klitorikseen. Kokeilin erilaisia mutta pulsaattoridildo oli mulle oikea "avain" koska se liikkuu itsestään. Kun tutustuu kaikessa rauhassa itsekseen siihen miltä se vaginan sisäinen stimulointi on ja mistä tykkää, niin osaa hakeutua siihen sitten miehenkin kanssa paremmin.
Ja tosiaan kunnon esileikit ehdottomasti alle. Ei mitään tissienpuristus ja haaroista kouraisu ja sitten hommiin, vaan ennemminkin suuntaan 15+ minuuttia hyväilyä ja suutelua ihan kaikkialta ja sitten enempi sinne genitaaliosastolle.
Okei, kiitoksia tästä.
Alan tutustumaan itseeni enemmän.
Olen vain ennen tyytynyt ehkä vain tähän mitä on ja tottunut saamaan samalla tavalla orgasmin. Nyt vasta olen viime aikoina miettinyt, olisiko mahdollista myös muuten.
Seksihalut alkavat masennuksen jäljiltä ehkä palailemaan takaisin, jotain voisin alkaa tätä asiaa harrastamaan, eli itseensä tutustumista ja millaisista eri asioista pidän seksin aikana.
Ennen ehkä olen myös enemmän ajatellut kumppanin nautintoa kuin omaani.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko olla trolli. Kyllä 27-vuotiaan pitäis olla paremmin tietoinen omasta anatomiastaan kuin aloittaja on.
Onko ap joku tynnyrissä kasvatettu joka ei osaa itse surffata seksuaalikasvatussivuille?
Sun pitää vaatia että sua lämmitellään enne penetraatiota höntti.Olen kiihottuneessa tilassa tottakai. Kyse on itse yhdynnän tuomasta orgasmista. Moni kuulemma tulee helposti jo pelkästään sillä, siis ilman klitoriksen stimulaatiota.
Ap
Voi kuule, ei tule. Suurin osa naisista tarvitsee klitoriskosketusta saadakseen orgasmin. Ja se on ihan ok. Klitorista kannattaa kosketella yhdynnän aikana, ainakin itsestä klitoriskosketus + penis sisällä tuntuu parhaimmalta, vaikka toki "pelkkä" klitoriksen koskettelukin on ihanaa ja tuo orgasmin.
Useimmilla meistä orgasmi vaatii kunnon rentoutumisen ja sen, että pystyy keskittymään itseen ja omaan nautintoon. Se ei tarkoita itsekkyyttä sängyssä, vaan sitä, että arvostaa OIKEASTI myös omaa nautintoaan eikä keskity vähintään puoliksi miehen miellyttämiseen (vaikka sekin tietysti on tärkeää, yhdessähän sitä hommaa tehdään. Hyvät miehet kuitenkin kiihottuvat todella paljon nimenomaan siitä, kun nainen nauttii - siis win win). Itse opin tämän "kunnolla" vasta nelikymppisenä, enkä usko olevani poikkeus. Ei sussa ap ole mitään vikaa <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApMoni voi tulla, mutta suurin osa ei kyllä tule.
Niin, näin kuulemma. Onko kuitenkin mahdollista oppia tai muuten tehdä jotain saadakseen myös yhdynnässä? Kuulemma toisilla tämä onnistuu raskauden jälkeen jostain syystä. Rakenne hieman muuttuu.
Sääli, jos en koskaan saa tietää miltä se tuntuu parhaimmillaan. Kyllä tämänkin kanssa elää kun saa ainakin klitoriksen kautta mutta välillä sitä pohtii, olisiko mahdollista saada myös muuten.Ap
Onko sulla nyt oikeasti jokin suurikin vaikeus tajuta että se emätinorgasmi on oikeasti kilitorisorgasmi mutta sisältä päin? On IHAN OK hiplata itseään yhdynnän aikana. Et ole mikään huonomaineinen tai paha nainen jos niin teet.
Lue nyt hyvä ihminen vähän faktoja
https://fi.wikipedia.org/wiki/H%C3%A4pykieli
Voi luoja. Mene nyt oikeasti lukemaan aiheesta jostain muualta tuon veikkailun ja ihmettelyn sijaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApJumaliste! miten voi olla noin tietämätön ihminen???
Nimenomaan sitä klittaa PITÄÄ stimuloida jos aikoo saada yhdynnässä orkun. Toinen vaihtoehto on se että sitä on stimuloitu ennen yhdyntää niin että se on herkistynyt sisäpuoleltakin tarpeeksi.
Oletko sä jokin muinaisjäänne kun et tuota tiedä??
Sussa on se vika että tyydyt partneriin joka ei tajua esileikin päälle. Kun saa tarpeeksi monta kertaa ennen yhdyntää niin saa yhdynnän aikanakin.
On ihan normaalia olla tulematta JOS ei ole tarpeeksi kiihotettu.
Sä et ole etkä itse osaa vaatia. Räpellä sitä klittaa ite, se on ihan ok ja sallittua.
Lakkaa miellyttämästä miestä.Varmista oma nautintosi.Se on nykyaikaa.
Sivusta. Kuulostat epämiellyttävältä ihmiseltä, aggressiiviselta ja jyrkältä mieheltä, josta ei ole nautintoa sängyssäKÄÄN, vaikka itse niin luulee henkselit paukkuen netissä.
Aloittaja on ujomman oloinen ja sinä kehtaat tulla tahallisesti siihen mölyämään ja tylyttämään. Nautit siitä että käyt mielestäsi heikomman kimppuun. Netissä. Mene häpeämään trolli.
Minäkään en saa orgasmia yhdynnässä, 3 miehen kanssa kokeillut. Tosin sen keskimmäisen kohdalla paine kohdistui klitorikseen, mutta yhdyntä keskeytyi eräistä tekijöistä johtuen. Klitoriksen kautta saan sen kyllä itse masturboimalla. Dildoa kokeillut, ei onnistu orgasmi senkään kanssa, tosin pitää kokeilla pienempää dildoa, niitäkin on niin paljon erilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApKuulostaa ihan hyvältä ja vaan sellaiselta hommalta, että tarvitset aikaa suhteen luomiseen ja yhteyden saamiseen välillenne, siis tutuskukaa rauhassa ja edetkää hitaasti, tehkää kihelmöivää hommaa suutelemisesta ja koskettamisesta, ei heti yhdyntään ollenkaan, kun opitte yhdessä toistenne kieltä... myös kehon ja kosketuksen kieltä, niin siihen tulee luottamista ja rentoutta, keksikää pidennettyä leikittelyä ja kiihottukaa, hyviä treffejä, ihastumista ja kuumenemista, tanssitte sitten joku yö ja siitä pehkuihin. Uskallat paremmin mennä mielikuvien ja aistimusten mukaan, kun teillä on tuntumaa toisistanne. Rohkene sanoa ääneen miten jne, ota luova/vapaa mielenkäyttö mukaan koska yksinollessa tietty ajattelumaailma auttaa kohti kliimaksia, samaan pääseminen tarvitsee miehen kanssa jonkinlaista yhteistä sfääriä, voit ehdottaa miehelle että jos koetetaan näin, ja toivoa sopii että mies pääsee tunnelmiin jossa kemiat menevät Onneen.
Selvä. Olen ollut vähän arka oman seksualisuuteni osalta ja tavallaan myös siitä on tullut enemmänkin toisen miellyttämistä kuin omaa nautintoa.
Vaikka siis nautinkin mutta silti tietynlainen varaus siinä on ollut mukana.
Kiitos näistä neuvoista, teille muillekin.
Täytyy alkaa rentoutumaan ja uskaltaa nauttia, oppia ja tunnustella enemmän.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApVoi kuule, ei tule. Suurin osa naisista tarvitsee klitoriskosketusta saadakseen orgasmin. Ja se on ihan ok. Klitorista kannattaa kosketella yhdynnän aikana, ainakin itsestä klitoriskosketus + penis sisällä tuntuu parhaimmalta, vaikka toki "pelkkä" klitoriksen koskettelukin on ihanaa ja tuo orgasmin.
Useimmilla meistä orgasmi vaatii kunnon rentoutumisen ja sen, että pystyy keskittymään itseen ja omaan nautintoon. Se ei tarkoita itsekkyyttä sängyssä, vaan sitä, että arvostaa OIKEASTI myös omaa nautintoaan eikä keskity vähintään puoliksi miehen miellyttämiseen (vaikka sekin tietysti on tärkeää, yhdessähän sitä hommaa tehdään. Hyvät miehet kuitenkin kiihottuvat todella paljon nimenomaan siitä, kun nainen nauttii - siis win win). Itse opin tämän "kunnolla" vasta nelikymppisenä, enkä usko olevani poikkeus. Ei sussa ap ole mitään vikaa <3
Tämä ketju avarsi paljon. Ihanaa, että saa ja täytyy olla itsekäs myös. Tässä asiassa on ollut elämässä opeteltavaa. Tästä ketjusta tuli aika hyvä mieli, siinä mielessä, että annan itselleni luvan kokeilla ja tehdä asioita eri tavalla enkä ajattele heti, että minussa on jotain vikaa.
Vielä kerran, kiitos av
Muista ap esileikit myös masturboidessasi. Sun pitää oppia tunnistamaan milloin sun vagina on valmis "aukeamaan" ja vastaanottamaan. Älä vaan laita liukkaria ja survaise sisään. Kuulostaa että sun kannattaa opetella itsesi kanssa rakastelua joten sillä asenteella kans.
Ja tosiaan sussa ei oo mitään vikaa. Joskus se nautinto tulee vasta pienen opettelun kautta ja jos oot nuori vielä niin lupaan että se tulee muuttumaan koko ajan paremmaksi kun opettelet vaan itse tunnistamaan oman nautintosi ja ottamaan vastuun siitä myös :) Tämä tarkoittaa tietysti myös sitä että huonoja kumppaneita ei rinnalla pidetä. Hyvän, rakastavan kumppanin kanssa kaikkea tätä opetellaan yhdessä ja olette yhtä lailla molemmat toistenne nautinnoista kiinnostuneet.
Tsemppiä, sisko <3
Kunnon esileikit ja lämmittelyt alle niin kuin joku jo sanoikin. Voi myös olla, että olet kuivettunut solutasolla. Siihen auttaa runsaampi nesteiden nauttiminen ja hedelmien sekä vihannesten määrän lisääminen ruokavalioon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApSun on turha verrata itseäsi muihin. Ja ne muut tulee helposti koska ne on lämmitetty valmiiksi.
2-3 klittaorkkua ennen yhdyntää auttais suakin. Jos partneris on sitä mieltä että kuivana sisään niin laita se vaihtoon. Ei se seksi ole mitään pokesaitin liukupätkää.
Sä olet itse osa ongelmaa. Et tunne omaa anatomiaasi etkä tajua että se klitta on paljon isompi kuin se tiitti minkä tunnet sormiesi alla.Mitä useammin tulet sitä herkemmäksi se muuttuu ja se alue laajenee. Miehen elin sitten sisäpuolelta hieroo sitä herkistynyttä aluetta ja sen takia nainen saa orgasmin ilman käsipeliä. Siis jos on lämmitelty oikein ja riittävän pitkään.
Se että nainen saisi kylmiltään muka orkun yhdynnässä on ihan satua. Hyvin harvinaista.
Ei se tieto mitään orgasmia tuo, eikä se "alue" mihinkään laajene kylläkään. Uskokaa jo,että suurin osa naisista tarvitsee sen klitoriksen stimulointia ja sillä hyvä, kai nyt naiset itse sen tietää. Se kalu sielllä sittenkyllä voimistaa sitä orgasmia kun se täyttää pillun kun se supistelee orgasmin kohdalla.
Naisista 6% saa orgasmin pelkästä penetraatiosta, että siitä voi pohtia onko miten epänormaali jos ei saa näin.
Onkin mietittävä, miksi niin monet naiset haluavat epätoivoisesti sen orgamin juuri yhdynnässä, ilman että muuta stimulaatiota saisi.
Kun lukee näitä miesten kamalia kommentteja täällä, miten nainen on huono ja hylkiö jos ei saa, ei pidä ihmetelläkkään. Kauhea paine naisille tästä aivan suotta.
Orgasmi on aina hyvä saa sen sitten miten vaan, ei sitä tarvitse miesten mieliksi saada vaan omaksi ilokseen.
Vierailija kirjoitti:
Onkin mietittävä, miksi niin monet naiset haluavat epätoivoisesti sen orgamin juuri yhdynnässä, ilman että muuta stimulaatiota saisi.
Kun lukee näitä miesten kamalia kommentteja täällä, miten nainen on huono ja hylkiö jos ei saa, ei pidä ihmetelläkkään. Kauhea paine naisille tästä aivan suotta.
Orgasmi on aina hyvä saa sen sitten miten vaan, ei sitä tarvitse miesten mieliksi saada vaan omaksi ilokseen.
Ehkä siinä on mukana miesten osalta huonoa itsetuntoa, jota sitten heijastetaan naisiin. Eli halutaan olla se kova panomies, jonka kanssa kaikki naiset saavat sata orgasmia maagisella kalulla.
Jostain syystä en ole tästä asiasta saanut isompia paineita, etten saa yhdynnässä. Joskus nuorempana se kävi joskus mielessä, mutta ei enää vuosiin. Loppujen lopuksi on etu, ettei mahtaviin orgasmeihin tarvita miestä välttämättä, se on vain bonus. Jos ei kumppania ole, niin sitä ei ainakaan orgasmin takia tarvitse etsiä niistä, jotka eivät miellytä sataprosenttisesti.
Vierailija kirjoitti:
Sun pitää vaatia että sua lämmitellään enne penetraatiota höntti.
Ehkä ap on lesbo!
Vierailija kirjoitti:
Ei se orgasmi sieltä aukosta tulekaan vaan klitoriksesta. Miehen pitää osata homma oikein. Vika ei ole sinussa.
Totta!
Tällä foorumilla vika on miehessä. Panee väärin, kalu väärän kokoinen eikä varsinkaan ymmärrä naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mä kerron sulle ap nyt suuren salaisuuden. Lopetat yrittämisen ja ajattelemisen seksin aikana.
Vierailija kirjoitti:
Sun pitää vaatia että sua lämmitellään enne penetraatiota höntti.
Kylläpä sun kommenttesi suututti palstan naiset. Totuus satuttaa.
Niin, näin kuulemma. Onko kuitenkin mahdollista oppia tai muuten tehdä jotain saadakseen myös yhdynnässä? Kuulemma toisilla tämä onnistuu raskauden jälkeen jostain syystä. Rakenne hieman muuttuu.
Sääli, jos en koskaan saa tietää miltä se tuntuu parhaimmillaan. Kyllä tämänkin kanssa elää kun saa ainakin klitoriksen kautta mutta välillä sitä pohtii, olisiko mahdollista saada myös muuten.
Ap