Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi en tunne juuri mitään yhdynnän aikana? Tunnen sisällä mutta ei se kiihota. Voinko mitenkään saada orgasmia?

Vierailija
09.11.2022 |

Harmillinen vaiva. Olen kateellinen naisille, jotka saavat yhdynnässäkin orgasmin.
Itse en ole koskaan saanut. Kerran tosin ei ollut kaukanakaan, tunsin oikeasti jotain ihanaa kihelmöivää tunnetta mutta se on hyvin harvinaista.
Yleensä vain tunnen kun mies liikkuu sisällä mutta silti se ei tunnu oikein miltään vaan vaatii myös toisenlaista stimulointia.

Voiko asia vielä muuttua? Miten ihmeessä voisin saada yhdynnässä orgasmin?
Muilla samaa ongelmaa?

N27v.

Kommentit (168)

Vierailija
1/168 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi, olet epäonnistunut "nainen".

Vierailija
2/168 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa minäkään. Ihanaa tulla pannuksi, mutta sattuu myös aika paljon joka kerta. Ja sit mies tuleekin jo nopeesti kun sen kivun yli on päässyt.

N28

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/168 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se orgasmi sieltä aukosta tulekaan vaan klitoriksesta. Miehen pitää osata homma oikein. Vika ei ole sinussa.

Vierailija
4/168 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile rauhassa ensin itseksesi v ibra aattorilla tai d i l d o lla, jos kykenet siinä samaan or gasmin, niin sinulla ei ole fysiologisesti tms ongelmaa. Mies ei vaan saanut yhteyttä sinuun. 

Vierailija
5/168 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En saa minäkään. Ihanaa tulla pannuksi, mutta sattuu myös aika paljon joka kerta. Ja sit mies tuleekin jo nopeesti kun sen kivun yli on päässyt.

N28

Ei pitäisi sattua. Jos emättimeen, laita voidetta. Jos muualle lantion alueelle, käy lääkärissä.

Vierailija
6/168 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole niin harvinaista kuin luulisi, älä huoli

Vierailija
7/168 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet saanut liian pientä.

Vierailija
8/168 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeile rauhassa ensin itseksesi v ibra aattorilla tai d i l d o lla, jos kykenet siinä samaan or gasmin, niin sinulla ei ole fysiologisesti tms ongelmaa. Mies ei vaan saanut yhteyttä sinuun. 

En ole kenenkään miehen kanssa saanut. Tosin olen ehkä vähän estynyt jollain tapaa vaikka nautinkin seksistä.

Olen myös kokeillut tuotakin ja silloin saan orgasmin todella nopeasti jos olen rennossa tilassa mutta se tarvitsee silti stimulaation klitorikseen. Yhdessä se voi kuitenkin olla hyvin miellyttävää kun yksin joskus kokeilen.

Olen myös harjoittanut lantiopohjan lihaksia. Teen sitä yleensä myös seksin aikana.

Eikä kukaan ole ainakaan valittanut, että olisi jotain vikaa minussa miesten mielessä tavaran osalta.

Mietin vain, miten ihmeessä voisin oppia nauttimaan yhdynnästä oikeasti. Se olisi kivaa, sitä saisi itsekin seksistä paljon enemmän irti.

Ap

Vierailija
9/168 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N28

Ei pitäisi sattua. Jos emättimeen, laita voidetta. Jos muualle lantion alueelle, käy lääkärissä.

Sivusta. Tai sitten mies panee liian rajusti, ja mies voisi panna naista huomioonottavammin. Ja nainen voi toki tämän sanoa miehelle, eli ihmeessä sano miehelle, että hei hellemmin ja hitaammin jne, kerro mitä haluat. Nythän on niin, että mennään ilmeisesti miehen ehdoilla, ei sen niin pitäisi mennä.

Tulisi olla molemminpuolista välittämistä ja halujen transaktiota. Harvemmin on. Ilmeisesti.

Vierailija
10/168 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole niin harvinaista kuin luulisi, älä huoli

Joo, ei olekaan ja tuo se vasta ihmeellistä onkin että naisesta ei ole edes panemaan, muusta nyt puhumattakaan?

Vierailija
11/168 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko olla trolli. Kyllä 27-vuotiaan pitäis olla paremmin tietoinen omasta anatomiastaan kuin aloittaja on.

Onko ap joku tynnyrissä kasvatettu joka ei osaa itse surffata seksuaalikasvatussivuille?

Onko ap tutustunut omaan kehoonsa?

Tietenkään sä et tunne mitään jos et ole kiihottunut.

Sun pitää vaatia että sua lämmitellään enne penetraatiota höntti.

Vierailija
12/168 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N28

Ei mitään voiteita kun kunnolliset esileikit että mieli ja keho on valmis yhdyntään.

Vierailija
13/168 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vain ole saanu munaa kunnon panomieheltä

Vierailija
14/168 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla niin, että ainakaan kolmasosa naisista ei saa yhdynnästä mitään irti. Ite en koskaan, ja olen viiskymppinen. Tosin jätin ukot alle nelikymppisenä:)

Vierailija
15/168 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko olla trolli. Kyllä 27-vuotiaan pitäis olla paremmin tietoinen omasta anatomiastaan kuin aloittaja on.

Onko ap joku tynnyrissä kasvatettu joka ei osaa itse surffata seksuaalikasvatussivuille?

Olen kiihottuneessa tilassa tottakai. Kyse on itse yhdynnän tuomasta orgasmista. Moni kuulemma tulee helposti jo pelkästään sillä, siis ilman klitoriksen stimulaatiota.

Ap

Vierailija
16/168 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään tunne mitään emättimessä yhdynnän aikana muutakuin liikkeen, mutta ei se aiheuta mitään mielihyvän tunnetta. Orgasmin saan kyllä klitoriksen kautta.

Vierailija
17/168 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä vauvanpoistoluukkua ihan hirveän tuntoherkäksi ole tarkoitettukaan.

Vierailija
18/168 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kiihottuneessa tilassa tottakai. Kyse on itse yhdynnän tuomasta orgasmista. Moni kuulemma tulee helposti jo pelkästään sillä, siis ilman klitoriksen stimulaatiota.

Ap

Moni voi tulla, mutta suurin osa ei kyllä tule.

Vierailija
19/168 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole kenenkään miehen kanssa saanut. Tosin olen ehkä vähän estynyt jollain tapaa vaikka nautinkin seksistä.

Olen myös kokeillut tuotakin ja silloin saan orgasmin todella nopeasti jos olen rennossa tilassa mutta se tarvitsee silti stimulaation klitorikseen. Yhdessä se voi kuitenkin olla hyvin miellyttävää kun yksin joskus kokeilen.

Olen myös harjoittanut lantiopohjan lihaksia. Teen sitä yleensä myös seksin aikana.

Eikä kukaan ole ainakaan valittanut, että olisi jotain vikaa minussa miesten mielessä tavaran osalta.

Mietin vain, miten ihmeessä voisin oppia nauttimaan yhdynnästä oikeasti. Se olisi kivaa, sitä saisi itsekin seksistä paljon enemmän irti.

Ap

Jumaliste! miten voi olla noin tietämätön ihminen???

Nimenomaan sitä klittaa PITÄÄ stimuloida jos aikoo saada yhdynnässä orkun. Toinen vaihtoehto on se että sitä on stimuloitu ennen yhdyntää niin että se on herkistynyt sisäpuoleltakin tarpeeksi.

Oletko sä jokin muinaisjäänne kun et tuota tiedä??

Sussa on se vika että tyydyt partneriin joka ei tajua esileikin päälle. Kun saa tarpeeksi monta kertaa ennen yhdyntää niin saa yhdynnän aikanakin.

On ihan normaalia olla tulematta JOS ei ole tarpeeksi kiihotettu.

Sä et ole etkä itse osaa vaatia. Räpellä sitä klittaa ite, se on ihan ok ja sallittua.

Lakkaa miellyttämästä miestä.Varmista oma nautintosi.Se on nykyaikaa.

Vierailija
20/168 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mä opin nauttimaan yhdynnöistä enemmän kun opettelin masturboimaan dildon kanssa, kun ennen käytin pelkkää vibraa klitorikseen. Kokeilin erilaisia mutta pulsaattoridildo oli mulle oikea "avain" koska se liikkuu itsestään. Kun tutustuu kaikessa rauhassa itsekseen siihen miltä se vaginan sisäinen stimulointi on ja mistä tykkää, niin osaa hakeutua siihen sitten miehenkin kanssa paremmin.

Ja tosiaan kunnon esileikit ehdottomasti alle. Ei mitään tissienpuristus ja haaroista kouraisu ja sitten hommiin, vaan ennemminkin suuntaan 15+ minuuttia hyväilyä ja suutelua ihan kaikkialta ja sitten enempi sinne genitaaliosastolle.