Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi en tunne juuri mitään yhdynnän aikana? Tunnen sisällä mutta ei se kiihota. Voinko mitenkään saada orgasmia?

Vierailija
09.11.2022 |

Harmillinen vaiva. Olen kateellinen naisille, jotka saavat yhdynnässäkin orgasmin.
Itse en ole koskaan saanut. Kerran tosin ei ollut kaukanakaan, tunsin oikeasti jotain ihanaa kihelmöivää tunnetta mutta se on hyvin harvinaista.
Yleensä vain tunnen kun mies liikkuu sisällä mutta silti se ei tunnu oikein miltään vaan vaatii myös toisenlaista stimulointia.

Voiko asia vielä muuttua? Miten ihmeessä voisin saada yhdynnässä orgasmin?
Muilla samaa ongelmaa?

N27v.

Kommentit (168)

Vierailija
161/168 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, seksipalstalla ja vielä orgasmitomuudesta puhuttaessahan, ei sovi naisen nautintoelimestä puhua.

Vierailija
162/168 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, seksipalstalla ja vielä orgasmitomuudesta puhuttaessahan, ei sovi naisen nautintoelimestä puhua.

KlitorisKlitorisKlitorisKlitorisKlitorisKlitorisKlitorisKlitorisKlitorisKlitorisKlitorisKlitorisKlitorisKlitorisKlitorisKlitorisKlitorisKlitorisKlitorisKlitorisKlitoris

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/168 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako mies orgasmin? Eihän tavarasi vain ole auttamattoman väljä?

Vierailija
164/168 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset itse usein kyllä sitten hyväilevät itse, mikä on vain korvike tietty.

Yöks minusta. Mikään ei tuo niin hyvää orgasmia kuin se, kun mies panee ja samalla hyväilee klittaa. Ja kun se orgasmi tulee, saa miehenkin kalu ekstra buustia! Pimppa silloin pumppaa kalua niin että voi voi.

Se tapa, jolla minä saan orgasmin, on sinusta yöks? Tiedätkö mitä, mua ei voisi vähempää kiinnostaa, mitä mieltä juuri sinä olet mun orgasmeista! Sulle vain korvike, mulle maailman nautinnollisin orgasmi. Juurihan sä tuossa ylempänä toivoit, että jokainen nainen saisi nauttia haluamallaan tavalla, mutta nyt sitten lyttäsit taas erään orgasminsaantitavan. Sä olet uskomattoman kaksinaamainen.

Vierailija
165/168 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollakulla on totisesti mielenterveys vinksallaan.

Vierailija
166/168 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paneminenkin on tekniikkalaji - jossa itse asiassa siitä keskivertopeniksestä on etua - koska sen voi painaa juureen saakka, ja lopuksi nostaa (lähärissä) vähän lantiota ylös ja poispäin vetäessä alas - siinä samalla tulee laaja ihokontakti (nam) ja klitta saa kivasti stimulaatiota.

Jonne ei osaa, mutta voi oppia. Itselläni alkoi kahden sadan panokerran (noin 5 naisen jälkeen) tekniikka olla kohdallaan ja mestariksi tullaan vain harjoittelemalla ahkerasti.

Vierailija
167/168 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai niin.

Vierailija
168/168 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi harrastatte yhdyntää jos se ei tunnu miltään tai jopa sattuu? Voihan suuseksiä harrastaa puolin ja toisin.