Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koetko häpeää harmaantuvista hiuksista?

Vierailija
09.11.2022 |

Minä en koe! Itselläni on harmaata jo aika reilustikkin!

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole vielä harmaata, enkä ymmärrä miksi pitäisi hävetä. Harmaat hiukset on kauniit ja sopivat luultavasti kaikille, itse en ainakaan ole koskaan nähnyt rumia harmaita hiuksia. Nykyään ihmiset ei enää peitä niitä niin paljon kuin ennen, mikä on hienoa kun on opittu hyväksymään, ja näkemään niiden kauneus.

No ei se hävetä, mutta ei se välttämättä hyvältä näytä omaan silmään, jos on tottunut tummiin hiuksiin. 

Vierailija
22/32 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä harmaissa voisi hävettää? Vanheneminen? Silloin häpeäminen pitäisi aloittaa heti syntyessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En häpeä, mutta eihän se harmaa juurikasvu hyvältä näytä tummissa ja pitkissä hiuksissa. Värjään aika ajoin, kun ärsyttää tarpeeksi.

Sama täällä.

Vierailija
24/32 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se hävetä, mutta ei vaan tykkää siitä väristä. 

Vierailija
25/32 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettää. Olen nuorena harmaantunut niin ihmiset kuitenkin sisimmässään taivastelevat sitä asiaa. Ihan samoin kuin sitä jos joku on päässyt esim. lihomaan.

Vierailija
26/32 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, harmaantuvista, ohentuvista hiuksista ja omasta ikääntymisestä koen häpeää/ masennusta.

Vierailija
27/32 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tummanruskeissa hiuksissa harmaita raitoja.Harkitsin värjäystä,kun en niistä pidä.Kampaaja ei suostunut värjäämään,vaan kehui hiuksiani raitoineen kauniiksi.En varsinaisesti häpeä,mutta harmittaa.Minusta kyllä vanhemmat naiset,jolla on värjätyt hiukset näyttävät nuoremmilta kuin harmaahiuksinen.Enemmän kuitenkin pelkään hiusten ohenemista.

Vierailija
28/32 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä harmaissa voisi hävettää? Vanheneminen? Silloin häpeäminen pitäisi aloittaa heti syntyessä.

No niinhän me aloitetaankin. Tuleeko yllätyksenä ettei kaikki oo tyytyväisiä ulkonäköönsä.

Vierailija
29/32 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 3-kymppisellä miehellä on harmaata tummien hiuksien seassa ja näen sen seksikkäimpänä ikinä. Ihan mielettömän komeana.

Mulla ei ole harmaita. Jos vanhempiini tulen niin ensimmäiset harmaat saattaa ilmestyä joskus 65-ikävuoden tietämillä.

Vierailija
30/32 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole vielä harmaata, enkä ymmärrä miksi pitäisi hävetä. Harmaat hiukset on kauniit ja sopivat luultavasti kaikille, itse en ainakaan ole koskaan nähnyt rumia harmaita hiuksia. Nykyään ihmiset ei enää peitä niitä niin paljon kuin ennen, mikä on hienoa kun on opittu hyväksymään, ja näkemään niiden kauneus.

Riippuu, miten harmaantuu. Vanhemmillani oli nuorempana tummat hiukset ja nyt upeat puhtaan harmaat. Minä blondina tod.näk. "harmaannun" kuten isoäitini, hiukset muuttuu valkoisiksi ja seassa kusenkeltaista.

Vierailija
31/32 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmaantuvat hiukset eivät häiritse, koska hiusten ohenemisen aiheuttama suru ja häpeä niin valtava. Päälakeni kuultaa hiusten läpi. Muutos paksuista hiuksista nykyiseen tapahtunut kuuden vuoden aikana. Olen 62v ja terve.

Vierailija
32/32 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeaketut ovat hopeaisia  myös hiuksiltaan.

Helppo soinnuttaa Liquid Silver-väriseen sporttiseen autoon.

:) sarkasmia.