Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voxra ei sovi - onko muita hyviä lääkkeitä?

Vierailija
09.11.2022 |

SSRI:t, Venlafaxin, Mirtazapin ja Voxra ainakin kokeiltu, voi olla että joku unohtui. Voxra ei sovi yhteen astmalääkkeen kanssa, olen niin väsynyt enkä pysty keskittymään lähes ollenkaan, ettei tätä ole järkeä syödä. Syvässäkin masennuksessa olen saanut sentään ruokittua itseni, Voxran kanssa ei sekään onnistu. Ennen astmalääkitystä oli vielä toimiva lääke. Kyllä harmittaa.

Onko vielä jotain mitä voisi kokeilla?

Dg on vaikea masennus. Vaivannut 11-vuotiaasta asti, hyviä kausia ei ole välissä ollut, vaihteluväli on vaikean masennuksen sisällä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/6 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaikeaa toistuvaa masennusta ollut noin nuoresta, niin onko lito tai lamictal ollu koskaan käytössä?

Itse sairastin toistuvaa masennusta lapsesta saakka (myös traumatausta) ja vasta yli 30-vuotiaana sain diagnoosin kaksisuuntaisesta mielialahäiriöstä. Varmoja lieviä maniajaksoja vain yksi noin kolmikymppisenä. Ilman mielialaa tasaavaa lääkettä mistään masennuslääkkeistä ei ole ollut oleellisesti hyötyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brintellix.

Vierailija
4/6 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lamictal? Minulla on käytössä se ja on tasoittanut toistuvien masennusjaksojen vaikeutta. Minulla ne kaudet menevät keskivaikean ja vaikean välillä, mutta kertaakaan Lamictalin aloituksen jälkeen ei ole ollut sellaista pitkää, täysin lamauttavaa masennusjaksoa.

Vierailija
5/6 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Agomelatiinissa oli minulle paras teho ja vähiten sivuoireita (ei ollenkaan sivuoireita). haittapuolena verikokeissa ravaaminen.

Vierailija
6/6 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Terveellinen ruoka, lepo/uni, liikunta ja hyvät ihmissuhteet, jos et pidä ihmisistä niin ala vältellä ihmisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä