Miksihän mua usein katsahdetaan hämmästyen? Varsinkin miehillä silmät levahtavat lautasen kokoisiksi kun näkevät vaikka bussissa?
En ota tuota oikein positiivisena enkä toisaalta negatiivisenakaan vaan mitä pitäisi ajatella? Olen pohtinut onko mulla kaksoisolentoa jossain aikuisviihdebisneksessä vai mikä voisi selittää?
En ole instagramissa tai missään tiktokissa tai muutenkaan "julkkis" omassa elämässäni.
Kommentit (98)
Vierailija kirjoitti:
No kerro nyt ap, miksi Sinun mielestäsi miehet tuijottavat sinua silmät lautasina? Oletko omasta mielestäsi jollakin tavalla provoidusti pukeutunut, sinulla on kasvoissa jokin erityinen vamma, olet anorektisen laiha, sinulta on amputoitu korvat vai mikä piirre omasta mielestäsi vetää miesten kiinnostuksen sinua kohtaan?
No ei, en meikkaa hassusti tai vilauttele talvitakin alta tai muutakaan outoa. Itse siis veikkasin jo että mulla on aikuisviihde-kaksoisolento, en mä muuta syytä tuollaiselle reaktiolle keksi. Sattuu tätä vastaavaa esim. kaupassakin kun käännyn hyllyltä tms, ei pelkästään bussissa.
Vierailija kirjoitti:
No kerro nyt ap, miksi Sinun mielestäsi miehet tuijottavat sinua silmät lautasina? Oletko omasta mielestäsi jollakin tavalla provoidusti pukeutunut, sinulla on kasvoissa jokin erityinen vamma, olet anorektisen laiha, sinulta on amputoitu korvat vai mikä piirre omasta mielestäsi vetää miesten kiinnostuksen sinua kohtaan?
Mikä ihme sua vaivaa? Ap:han itse ihmetteli aloituksessaan että mistä vois johtua ja arveli voisiko hänellä olla "kaksoisolento".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei, en meikkaa hassusti tai vilauttele talvitakin alta tai muutakaan outoa. Itse siis veikkasin jo että mulla on aikuisviihde-kaksoisolento, en mä muuta syytä tuollaiselle reaktiolle keksi. Sattuu tätä vastaavaa esim. kaupassakin kun käännyn hyllyltä tms, ei pelkästään bussissa.
Miksi muut syyt eivät kelpaa sinulle selitykseksi?
-sivusta
Kummallisesti menee ihmisillä tunteisiin tämä että AP:ta katsotaan :D Ei voi muuta kun nauraa!
Isot tisut. Eilen kaupassa oli isorintainen hoikka nuori nainen kireissä vaatteissa ja 95% miehistä jäi tuijottamaan naista suu auki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi muut syyt eivät kelpaa sinulle selitykseksi?
-sivusta
Niin siis mitkä syyt kun haukkuja pitkät pätkät kuinka ei saa tuijottaa jne. En mä jaksa tollasia kommentoida jokaiselle erikseen kun odotin keskustelua.
Auki rävähtävät silmät kertovat pelosta. Mikä sinussa pelottaa miehiä, ap?
Vierailija kirjoitti:
Isot tisut. Eilen kaupassa oli isorintainen hoikka nuori nainen kireissä vaatteissa ja 95% miehistä jäi tuijottamaan naista suu auki.
Ap kertoo auenneista silmistä ja vastataan auenneesta suusta. Äly hoi!
Mistä me voidaan tietää miksi sua tuijotetaan? Haetko jotain itsetuntoboostia tällä?
Onko sulla täytetyt töröhuulet, kissankokoiset räpsyripset tai jotain muuta raflaavaa?
Muuten vaikea uskoa erityisen intensiivistä tuijottelua kovin monelta uroolta.
Vaikka onhan noita huonokäytöksisiä ukkoja kai aika lailla.
Todennäköisin on varmaan joku kaksoisolento 🤔 ois kiva nähdä sun kuva, mutta kukapa tänne kuvansa laittaisi :D
Toinen todennäköinen on, että olet erityisen kaunis ja ehkä jollain tosi viehkeällä ja erikoisella tavalla, niin että ihan hämmästyttää katsojaa.
Luulen kuitenkin, että kyse positiivisesta huomiosta. Kun olin pullukka, miehet joskus katsoivat vihaisen näköisenä, ehkä ärsytti että olin päästänyt itseni kuntoon joka ei heidän silmiään miellyttänyt. Mutta tätä kyllä tapahtui tosi harvoin. Luulisin siis kuitenkin tällä perusteella, että saamasi katseet ovat ihailevia.
Näin taannoin "ystäväni pikkusiskon" bussissa ja ihmettelin mielessäni että ai hän on vaihtanut luonnolisempaan tyyliin ja kerkeäisiköhän kahville nyt kun ollaan osuttu samoille seuduille.
Onneksi ennen kuin kerkesin alkaa huhuilemaan jälleennäkemisen ilosta niin huomasin ettei hän voikaan olla Maria koska tältä puuttui tatuoinnit kokonaan.
Maria ei myöskään ollut muuttanut tyyliään luonnollisempaan vaan ottanut pari tatuointia lisää ja hiuksetkin olivat vaihtaneet väriä shokkiväristä toiseen.
Voi myös olla että ap on jotenkin valloittava näky.
Oletko vaaleahiuksinen nainen? tai erikoisen näköinen tai erityisen kaunis?
Vierailija kirjoitti:
Tuijotat aika intensiivisesti jos tuota tapahtuu useinkin.
Näin luulen minäkin. Ap ei ehkä itse tajua tuijottavansa.
Kuulostaa siltä että kannattaa käydä juttelemassa ammattilaisen kanssa.
Ennen kuin huomaatkaan niin tuijottamiset muuttuvat siihen että puheluitasi kuunnellaan ja pidät foliohattua päässä.
AP kerjää täällä huomiota, sitä, että kaikki kuorossa kehuidivat sitä, miten kaunis hän on.
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisin on varmaan joku kaksoisolento 🤔 ois kiva nähdä sun kuva, mutta kukapa tänne kuvansa laittaisi :D
Toinen todennäköinen on, että olet erityisen kaunis ja ehkä jollain tosi viehkeällä ja erikoisella tavalla, niin että ihan hämmästyttää katsojaa.
Luulen kuitenkin, että kyse positiivisesta huomiosta. Kun olin pullukka, miehet joskus katsoivat vihaisen näköisenä, ehkä ärsytti että olin päästänyt itseni kuntoon joka ei heidän silmiään miellyttänyt. Mutta tätä kyllä tapahtui tosi harvoin. Luulisin siis kuitenkin tällä perusteella, että saamasi katseet ovat ihailevia.
Juu näiden kommentointien jälkeen vielä naama näkyviin niin niin masokisti en ole ;)
onko sinulla vaaleat kiharat hiukset tai esim. isot rinnat?
Mulla vähän samaa, kun tuulettelen mulkkua bussissa.