Miksihän mua usein katsahdetaan hämmästyen? Varsinkin miehillä silmät levahtavat lautasen kokoisiksi kun näkevät vaikka bussissa?
En ota tuota oikein positiivisena enkä toisaalta negatiivisenakaan vaan mitä pitäisi ajatella? Olen pohtinut onko mulla kaksoisolentoa jossain aikuisviihdebisneksessä vai mikä voisi selittää?
En ole instagramissa tai missään tiktokissa tai muutenkaan "julkkis" omassa elämässäni.
Kommentit (98)
Ei me voida tietää kun emme näe sinua. Kysy joltain kaveriltasi.
Huvittavaa kyllä miten pahasti ihmisillä menee tunteisiin ylipäätään tuo, että jotain katsotaan. Täällä moni vastaus lähinnä lyttää AP:ta.
Itse voin sen kyllä ihan hyvillä mielin myöntää, että maailmassa on erityisen viehättäviä tai muutoin kiinnostavan näköisiä ihmisiä, joita katsotaan paljon enemmän kuin suurinta osaa tavismassasta.
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa kyllä miten pahasti ihmisillä menee tunteisiin ylipäätään tuo, että jotain katsotaan. Täällä moni vastaus lähinnä lyttää AP:ta.
Itse voin sen kyllä ihan hyvillä mielin myöntää, että maailmassa on erityisen viehättäviä tai muutoin kiinnostavan näköisiä ihmisiä, joita katsotaan paljon enemmän kuin suurinta osaa tavismassasta.
Jos sanon, että Kuu on tehty juustosta ja Maa on litteä, niin aika moni varmaan mainitsee, että eihän ole. Johtuuko tämä siitä, että "menee tunteisiin"?
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla Iines Ankka - huulet?
Näitä on kyllä vaikea olla kummastelematta, jos osuu sivuprofiili näkökenttään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sanon, että Kuu on tehty juustosta ja Maa on litteä, niin aika moni varmaan mainitsee, että eihän ole. Johtuuko tämä siitä, että "menee tunteisiin"?
Ei liity aiheeseen, lähinnä kuvastaa vain katkeruuttasi kauniita ihmisiä kohtaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei liity aiheeseen, lähinnä kuvastaa vain katkeruuttasi kauniita ihmisiä kohtaan
Okei. Ei ihan tänne asti avautunut kyllä tuo päättelyketju, mutta luulenpa ettei se siitä sen enempää selviäkään sellaisilla lisäselvityksillä, joita sinä antaisit. :D
Missä mä oon kuullu tuon aiemmin...
"Mua katotaan..."
"Älä itse katso!"
En yyyhtään muista missä oon tuota nähnyt 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei. Ei ihan tänne asti avautunut kyllä tuo päättelyketju, mutta luulenpa ettei se siitä sen enempää selviäkään sellaisilla lisäselvityksillä, joita sinä antaisit. :D
Niin siis hassulla kuu/maa-tarinallasi implikoit ettei vaan voisi olla totta, että ketään katsottaisiin = kuulostat lähinnä katkeralta
Vierailija kirjoitti:
Nyt on kyllä vaatimattomuus huipussaan. "Miehillä silmät levähtävät lautasen kokoisiksi"... :D
Tuohan kertoo pelosta.
Vierailija kirjoitti:
Useita miehiä ei ole opetettu, että tuijottaminen ei ole kohteliasta, joten käytöstapojen puutteesta tuo ilmiö johtuu ellet sitten ilmesty bussiin tyyliin pukeutuneena muumiksi korkkareissa.
Tuosta sainkin idean
käytä vähemmän meikkiä, joillain on eroottisen näköiset silmät meikattuina, olen nähnyt myös kun jotkut pukevat bikini tyylisiä toppeja jopa talvella
Nykyään on niin paljon "julkkiksia" esim. tiktokeissa ja muissa, joista ei tällainen keski-ikäinen pysy kärryillä. On kai mahdollista, että ap muistuttaa jotakuta heistä. Itseänikin nimittäin tuijotetaan melko usein ja jotkut nuoret joskus supisevat, "onko toi se?" jne. Ehkä luulevat minua joksikin muuksi.
Jospa vaan havahtuvat siihen että katseet kohtaavat?
Eivät siis välttämättä katsele juuri sinua ja/tai hämmenny siitä miltä sinä näytät
No kerro nyt ap, miksi Sinun mielestäsi miehet tuijottavat sinua silmät lautasina? Oletko omasta mielestäsi jollakin tavalla provoidusti pukeutunut, sinulla on kasvoissa jokin erityinen vamma, olet anorektisen laiha, sinulta on amputoitu korvat vai mikä piirre omasta mielestäsi vetää miesten kiinnostuksen sinua kohtaan?
Kyllä se niin taitaa olla, että kaunis olet ja kauniit ihmiset saavat meidät havahtumaan. Katsomme heitä sekunnin pari pidempää kuin muita. Usein aivan alitajuisesti.
"Ei savua ilman tulta"
- Vanha suomalainen sananlasku
Vaikea sanoa tuosta kaksoisolennosta tai sen olemattomuudesta, jos sulla ei ole edes instatiliä. Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa, niin sanotaan...