Miksihän mua usein katsahdetaan hämmästyen? Varsinkin miehillä silmät levahtavat lautasen kokoisiksi kun näkevät vaikka bussissa?
En ota tuota oikein positiivisena enkä toisaalta negatiivisenakaan vaan mitä pitäisi ajatella? Olen pohtinut onko mulla kaksoisolentoa jossain aikuisviihdebisneksessä vai mikä voisi selittää?
En ole instagramissa tai missään tiktokissa tai muutenkaan "julkkis" omassa elämässäni.
Kommentit (98)
Vierailija kirjoitti:
Kummallisesti menee ihmisillä tunteisiin tämä että AP:ta katsotaan :D Ei voi muuta kun nauraa!
Eli sinä ap itse luulet, että menee tunteisiin. Mikset voi puhua omana itsenäsi? Miksi esität jotain muuta?
Tyylikkäät ihmiset kääntää myös katseita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on kyllä vaatimattomuus huipussaan. "Miehillä silmät levähtävät lautasen kokoisiksi"... :D
Jos tuo on AP:n elämää, niin miksi sitä ei saisi mietiskellä anonyymisti netissä?
Miksi pitäisi olla puhumatta asiasta ikinä missään yhtään kenellekään edes anonyymisti? Tai olla jotenkin tosi vaatimaton tai jopa haukkua itseään, kuten jotkut suomalaiset?
Jos upeaa naista katsotaan tuolla tavalla niin aika outo on ajatuksenjuoksu jos täytyy kysyä että miksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP kerjää täällä huomiota, sitä, että kaikki kuorossa kehuidivat sitä, miten kaunis hän on.
Tämä! Minulla oli yksi tuttava nainen, joka luuli olevansa jumalaisen kaunis, ja että kaikki miehet kaikkialla tuijottivat häntä sen takia. No ei ollut.
No minkä takia ne miehet sitten tuijottivat?
Sä olet niin ruma, että me miehet ei uskota silmiämme. Sori siitä.
Miehet voi häkeltyä isoista rinnoista 🥴
Vierailija kirjoitti:
Tyylikkäät ihmiset kääntää myös katseita.
Katseiden kääntymien on kuintenkin eri asia kuin silmien rävähtäminen pelosta lautasen kokoiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kerro nyt ap, miksi Sinun mielestäsi miehet tuijottavat sinua silmät lautasina? Oletko omasta mielestäsi jollakin tavalla provoidusti pukeutunut, sinulla on kasvoissa jokin erityinen vamma, olet anorektisen laiha, sinulta on amputoitu korvat vai mikä piirre omasta mielestäsi vetää miesten kiinnostuksen sinua kohtaan?
No ei, en meikkaa hassusti tai vilauttele talvitakin alta tai muutakaan outoa. Itse siis veikkasin jo että mulla on aikuisviihde-kaksoisolento, en mä muuta syytä tuollaiselle reaktiolle keksi. Sattuu tätä vastaavaa esim. kaupassakin kun käännyn hyllyltä tms, ei pelkästään bussissa.
Aikuisviihde-kaksoisolento = näytät kumihuulinesi, -tisseinesi sekä irvokkaine hiuslisäkkeinesi aika halvalta. Harvoin näkee kumminkaan Suomessa vapaana luonnossa, onhan se joka kerta pysäyttävän näköistä. Joko runkku- tai puhtaasti negatiivisessa mielessä.
Vaikuttaa siltä että sulla on huono itsetunto kun koitat kalastella kehuja anonyymisti keskustelu palstalla. Kukaan ei tiedä miltä näytät ja miksi sua tuijotetaan jos edes tuijotetaan. Eli ainoa syy on epätoivoinen huomion haku.
Ap on peikko, jota miehet säikähtävät. Tämänhän sinä halusit kuulla, Ap?
Miehet pelkäävät kuollakseen, että ap käy heidän kimppuunsa torahampaineen.
Otan osaa. Huono mäihä sulla. Minua puolestaan katsotaan pienen hymyn ja silmäniskujen kera, vaikka en niistä välittäisikään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kerro nyt ap, miksi Sinun mielestäsi miehet tuijottavat sinua silmät lautasina? Oletko omasta mielestäsi jollakin tavalla provoidusti pukeutunut, sinulla on kasvoissa jokin erityinen vamma, olet anorektisen laiha, sinulta on amputoitu korvat vai mikä piirre omasta mielestäsi vetää miesten kiinnostuksen sinua kohtaan?
No ei, en meikkaa hassusti tai vilauttele talvitakin alta tai muutakaan outoa. Itse siis veikkasin jo että mulla on aikuisviihde-kaksoisolento, en mä muuta syytä tuollaiselle reaktiolle keksi. Sattuu tätä vastaavaa esim. kaupassakin kun käännyn hyllyltä tms, ei pelkästään bussissa.
Ei taida miehet edes aikuisviihdesuosikkejaan tunnistaa kasvoista, sanoisin suhteellisen normaalina miehenä.
Jos ihan tosissasi kysyt ja olet siis kohtuullisen hyvännäköinen niin sitten olemuksessasi saattaa olla runsaasti "sex appealia", kuten sitä joskus vuosikymmenet sitten tavattiin nimittää. Sex appeal ei ole pelkkää ulkonäköä, vaan siihen vaikuttaa liikkeet ja maneerit, ilme ja katseet sekä katsekontaktin tyyli. Hiukan vaatimattoman näköiselläkin naisella saattaa olla vahva sex appeal ja vastaavasti äärmmäisen seksikkään näköisellä naisella ei olekaan vastaavaa sex appealia. Vaatimattoman näköisellä miehellä ei sex appeal pääse niin vaikuttavaksi, koska perinteinen miehinen sukupuolirooli edellyttää tiettyä rauhallisuutta liikehdinnässä.
M
No voisithan sinä yrittää tehdä jotain ulkonäöllesi, ettei se säikyttäisi miehiä. Vaihdat kampausta tai hiusväriä, opettelet meikkaamaan ja pukeutumaan, vaihdat silmälasit sinulle sopivampiin tjv. Tai vain opettelet olemaan välittämättä siitä, että olet pelottava. Ajattele positiivisesti, ulkonäkösi ehkä suojelee, ettei kimppuusi käydä fyysisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP kerjää täällä huomiota, sitä, että kaikki kuorossa kehuidivat sitä, miten kaunis hän on.
Tämä! Minulla oli yksi tuttava nainen, joka luuli olevansa jumalaisen kaunis, ja että kaikki miehet kaikkialla tuijottivat häntä sen takia. No ei ollut.
Kysymys oli kumminkin toisin päin. Ei Ap sanonut olevansa ulkonäöltään kaunis eikä ruma, vaan pohti että olisko aikuisviihteessä kaksoisolentoa.
Todennäköisimpiä vaihtoehtoja mielestäni on, että olet joko erityisen hyvännäköinen, tai sitten sulla on sellainen "läpitunkeva" katse, joka aiheuttaa tuon reaktion.
Nämä ovat yleisimpiä syitä miksi itselleni joskus tulee tuollainen reaktio jostain vastakkaisen sukupuolen henkilöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys oli kumminkin toisin päin. Ei Ap sanonut olevansa ulkonäöltään kaunis eikä ruma, vaan pohti että olisko aikuisviihteessä kaksoisolentoa.
Ap siis oletti, että miehet pelkäävät aikuisviihdenäyttelijöitä.
Vierailija kirjoitti:
No voisithan sinä yrittää tehdä jotain ulkonäöllesi, ettei se säikyttäisi miehiä. Vaihdat kampausta tai hiusväriä, opettelet meikkaamaan ja pukeutumaan, vaihdat silmälasit sinulle sopivampiin tjv. Tai vain opettelet olemaan välittämättä siitä, että olet pelottava. Ajattele positiivisesti, ulkonäkösi ehkä suojelee, ettei kimppuusi käydä fyysisesti.
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Otan osaa. Huono mäihä sulla. Minua puolestaan katsotaan pienen hymyn ja silmäniskujen kera, vaikka en niistä välittäisikään.
Höpö höpö. Sun päivät oli ja meni 20 vuotta sitten. Tosin päihteistä luopumalla saattaisit jonkin ajan kuluttua näyttää taas ihmiseltä ja kauniiltakin mutta harvemmin +40 vuotiaat kääntävät enää kenenkään päitä.
Pahoittelut siitä ettet kuulu tuohon vähemmistöön, vaikka luopuisit päihteistä