Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asuisitko tässä uudessa espoolaisessa kaksiossa?

Vierailija
09.11.2022 |

https://asunnot.oikotie.fi/vuokra-asunnot/espoo/16848379

Tavallaan kiinnostaisi, mutta joku tossa tökkii... osaako joku antaa paremman analyysin plussista ja miinuksista? :D

Kommentit (102)

Vierailija
21/102 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommosten ikkunoiden takana on viiltäjä-vilien hyvä olla huohottelemassa iltaisin.

Vierailija
22/102 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittiö eteisessä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/102 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Akvaariomainen ikkuna ei todellakaan toimi ekassa kerroksessa. Vuokra 1300 on mielestäni liikaa. Jos on varaa maksaa tuollaista vuokraa 40 neliöisestä asunnosta niin on luultavasti varaa ostaa oma.

Eivät kaikki halua omistusasuntoa. Esim. tällä hetkellä niistä ei pääse eroon. Jos pääsisin, voisin muuttaa tuonne 😀

Vierailija
24/102 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säilytystilaa/ kaappeja ei ollenkaan. Keittiö eteisessä. Ikkunat ongelma, mistä ilmansuunnasta valo tulee? Saako laitettua verhoja kauniisti? Onko julkinen liikenne ja palvelut kaukana?

Ainakin verhoihin tulee palamaan rahaa, kuka ihme tämän on suunnitellut?

Ja kaapit saa vuokralainen hommata itse. Onko edes varastoa? Pyörävarasto ainoastaan mainitaan ilmoituksessa.

Vierailija
25/102 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sähkölämmitys, voi tulla kalliiksi. Ristiriitaista tietoa sopimuksen vähimmäiskestosta. Epäilyttävää. 🥱

Alussa lukee minimiaika 4 kk, lopussa taas lukee 12 kk, eli kumpi se nyt on?

Itse en vuokraisi asuntoa, jossa vaaditaan vuoden minimiaikaa.

Sitä ei ilmoitustekstin perusteella voi tietää. Lisäksi epäilyttää parven nimeäminen toiseksi kerrokseksi; sitä se ei ole. Niin ikään ihmetyttää, mistä kokonaispinta-ala 53 m^2 oikein muodostuu. Hakemalla haettuja ja tekemällä tehtyjä neliöitä, jotta neliövuokra näyttäisi todellista pienemmältä. Lisäksi ilmoituksen karttalinkki epäilyttää. Onko ko. kohde edes todellinen? 🥱

Vierailija
26/102 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoinen akvaario. Ja keittiö eteiskäytävällä on ihan käytön. En kyllä muuttaisi tuollaiseen asumaan. Paljon parempiakin loft-tyylisiä asuntoja on.

Vierailija
27/102 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi että kun olisi kovempi itseluottamus, niin isomahaisena karvaisena miehenä kävelisin tuolla liki alasti kaiken aikaa ilman verhoja kaljatölkki kädessä.

Vierailija
28/102 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akvaariossa tuohon hintaan? En, maksan nyt 613e 47,5 neliön kaksiosta espoossa.

Vierailija
29/102 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva katella toisen talon seinää siinä. Pelottaisi myös kuka tulee ikkunan taakse kurkkimaan. 

Vierailija
30/102 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tossa tökkii, että otsikko sanoo

"Leppävaara".

Mutta karttalinkki vie sarvvikiin, mikä on melkein Kirkkonummella.

Vierailija
31/102 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Akvaariomainen ikkuna ei todellakaan toimi ekassa kerroksessa. Vuokra 1300 on mielestäni liikaa. Jos on varaa maksaa tuollaista vuokraa 40 neliöisestä asunnosta niin on luultavasti varaa ostaa oma.

Eivät kaikki halua omistusasuntoa. Esim. tällä hetkellä niistä ei pääse eroon. Jos pääsisin, voisin muuttaa tuonne 😀

Kerrostaloasunnot käy kyllä kaupaksi, ja sitähän tuokin asunto oikeasti muistuttaa. Ahdas, ei kaappitilaa, ei varastotilaa, ei mitään yksityisyyttä, kallis varsinkin kun ottaa huomioon millä seudulla tuo on.

Vierailija
32/102 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postinumero on Tapiolan suuntaan, ilmeisesti väärin siis. Lisäksi kohteen ilmoittaja eri kuin henkilö, jolta voi kysyä lisätietoja. En lähtis. 🥱

Vierailija
33/102 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi alennusmyynnissä? Se tuossa haisee.

Ihme kikkailua. Kallis on.

Terv. Leppävaaralainen.

Vierailija
34/102 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä tommosen voisin muuttaa, jos olisin perheetön. Tavaraa ei mulla ole, joten mihin ihmeeseen tarvitsen kaappitilaa kauheat määrät?

Eikä hintakaan ole paha, työssäkäyvänä ihmisenä mulle on ihan se ja sama onko vuokra viis vai seitsemän sataa kuussa.

Jos kämppä sinua miellyttää niin go For it!

Kateelliset kitisee, jos tykkäät niin anna palaa vaan, sinähän siinä asut.

Vierailija
35/102 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo ole kaksio, vaan iso yksiö, jossa on parvi.

Vierailija
36/102 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä kuvassa keittiö kaapit tummat, toisessa vaaleat. Ilmeisesti joku tietokonepiirretty havainnekuva toinen.

Nea varmaan opettelee vielä.

Vierailija
37/102 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi alennusmyynnissä? Se tuossa haisee.

Ihme kikkailua. Kallis on.

Terv. Leppävaaralainen.

Sillä houkutellaan vuokralaisia. Ihan yleinen kikka tuntuu nykyään olevan.

Vierailija
38/102 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääkaupunkiseudun hinnoilla tuo on edullinen asunto. 

Vierailija
39/102 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ällöttää toi tekopirteä tuttavallisuus tossa kuvassa jossa on noi seitsemän lässynlässyn-pointtia. Itse todellakin haluaisin olla tasan tarkkaan vain vuokrasopimussuhteen toinen osapuoli ilman että vuokranantaja yrittää leikkiä mun kaveria. Sellaisesta kun tulee helposti fiilis kuin olis jotenkin kiitollisuudenvelassa (vuokravelan lisäksi) ym.

Vierailija
40/102 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipäs olekaan, tuossa olikin vain joku ihme aloitusalennus. Moraalisesti arveluttava, saattaa houkutella ihmisiä sitoutumaan asuntoon jonka vuokra onkin liian kallis

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi