Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

paljonko te karppaajat olette laihtuneet? entä kun haluutte herkutella, mitä syötte?

Vierailija
06.11.2006 |

minulla on heikkous kaikki mekaa vaikka en mikään pulska olekkaan, käyn joka päivä jumpassa.

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

PASKAT, sanon mä!

T. Karpit netissä 2,5 vuotta..

Vierailija
2/54 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta että toisilla toimii repsahtaminen. Mutta hei, tää yks väittää, että 95% karpeista syö sokeria, suklaata, jäätelöä jne PÄIVITTÄIN!!

Ja se ei oo totta. Ei ainakaan mun kokemusten mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkuttelen joka päivä hyvällä ruoalla! Makeina herkkuina syön tummaa suklaata (lemppari Fazerin Mocha), turkkilaista jogurttia erilaisin lisukkein, leipäjuustoa ja kermarahkaa. Syön paremmin kuin koskaan, laihdun ja voin tosi hyvin.

Vierailija
4/54 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

18

Vierailija
5/54 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se joka syö herkkuja LÄHES päivittäin (mut kannattas lukea ketju)

Vierailija
6/54 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa laihdutettua paljonkin kiloja terveellisesti... Itselläni kymmeniä kiloja vajaassa vuodessa. Ensimmäisen kerran herkuttelin firman pikkujouluissa kahdeksan kuukautta (ja -30kg) aloituksesta. Tuolloinkin vedin muutaman lasillisen valkoviiniä...

Mielestäni silloin, kun todella laihdutus kyseessä... mikä tahansa laihdutuskeino, ei siihen kuulu herkuttelu joka viikko. Ehkä kerran kuukaudessa, jos sitäkään.

Jos aletaan etsiä korvaavia herkuttelumuotoja, menevät nekin hyvin usein liiallisuuksiin, jolloin tulos on nolla. Karppaus ei tee eroa tässä suhteessa muihin laihdutuskeinoihin. Muka-Karppaajat etsivät hullun raivolla korvaavaa herkuttelumuotoa (esim. marjarahka, tumma suklaa) ja vetävät nämäkin överiksi, syövät siis liian usein, liian paljon. Kun turhan herkuttelun vuoksi karppaus ei toimikaan, aletaan itkeä, että: " paskan möivät!!!" .

Tämä siis minun mielipiteeni. Karppaukseen eivät kuulu suklaat, leivät, jäätelöt tms jokapäiväisesti. Hyväkarppauskin tarkoittaa max 100g hiilareita/vrk... siihen ei paljoa edellämainittuja mahdu, vaikka olisivat Atkinsin omia tuotteita.

Vierailija
7/54 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka tapauksessa itse en halua sellaista kuuria, joka lopahtaa alkuinnostuksen jälkeen. Syön minimaalisesti muuten päivässä, koska ei ole nälkä.

Vierailija
8/54 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. 2, joka herkuttelee juhlapyhinä ja superbowl-yönä

Vierailija
9/54 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kuitenkin karppaus toiminut tosi hyvin niin, että syön joka päivä kahvin kanssa jotain " karppihyvää" (tummaa suklaata, leipäjuustoa tms.). Olen kohta jo ihannepainossani ja kiloja olen pudottanut aika hurjasti. Muistammehan taas sen, että minkä sopii yhden elimistölle ei välttämättä sovi toiselle. Minulle sopiva hiilarimäärä päivässä on 50g. Jokainen pystyy helposti löytämään sen itselle sopivan määrän.

Vierailija
10/54 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: se herkuttelijakarppi

Vierailija
11/54 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kaksi ruisleipää voilla, juustolla ja kinkulla ja äsken kukka-parsakaalia karjalanpaistilla ja muulla lihalla. Siinä se, muuta en tänään syö! Ei ole herkkupäivä...

REPS KOPS!

Vierailija
12/54 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Mutta se kaikki on lähtenyt nimenomaan herkutellen, syön tummaa suklaata tai joskus tavallistakin _jopa levyn päivässä_, vetelen kermavaahtoa sokerilla ja marjoilla, syön ruisleipää.

Juon paljon kermakahvia ja _jäätelöäkin lähes päivittäin_. En ole halunnut mitään kitukuuria, johon kyllästyy hetkessä."

Vierailija
13/54 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sanon levyn päivässä, tarkoittaako se joka päivä?

Jäätelö on ainoa jota syön lähes päivittäin, mut paljonko ja mitä?

Korppi se on karppi toisellekkin näköjään =(

Vierailija
14/54 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kuin vesi! Kannattais vaikka lukea joku karppausaiheinen kirja ja perehtyä vähän paremmin. Nimittäin tuo sun syömätyyli on häväistys hhilihydraattitietoisille ruokavalioille! Tietoisuudesta häivääkään. Oikeesti. Ja anteeks, mutta näin on.

Vierailija
15/54 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön juuri sen tiedon mukaan mikä minulla on, mutta hauskaa että tiedät paremmin!

t: herkuttelijaKARPPI, joka laihduttaa ja laihtuu

Vierailija
16/54 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih, wanna-be-karppi! :)

Vierailija
17/54 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta edelleen kannattais lukea ajatuksella nämä ketjut, eikä heitellä toiselle " minä tiedän paremmin mitä syöt" -juttuja. =D

Vierailija
18/54 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jopa levyllisen tavallista suklaata päivässä, jäätelöä päivittäin, sokeria jne. Ois tosi mielenkiintoista itsekin lukea. Haluaisin oikeesti tietää missä suuntauksessa se sokeri on noinkin sallittua.

Vierailija
19/54 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun kerran tiedät paremmin mitä syön.

Vierailija
20/54 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

jopa levyllisen tavallista suklaata päivässä,

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän