Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ok rukoilla omaa kuolemaansa?

Vierailija
09.11.2022 |

Jos elämä todellakin on enää pelkkää kärsimystä ja sairautta?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ON

Vierailija
2/26 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on. Sairastan vaikeasti ja olen sen lisäksi (henkisesti) todella yksin, kiusattu ja vaikeasti masentunut. Keskusteluni käyn Kristuksen kanssa; ne ovat tuntien pituisia, ja lopussa aina päättyvät pyyntööni päästä jo pois - perusteluineen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on. Sairastan vaikeasti ja olen sen lisäksi (henkisesti) todella yksin, kiusattu ja vaikeasti masentunut. Keskusteluni käyn Kristuksen kanssa; ne ovat tuntien pituisia, ja lopussa aina päättyvät pyyntööni päästä jo pois - perusteluineen.

Koetko että elämä on sinulle annettu rangaistus?

Vierailija
4/26 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koetko että elämä on sinulle annettu rangaistus?

Kyllä. Olen myös jaksamiseni rajoissa yrittänyt täyttää tehtäväni ihmisenä. Enempää en jaksa/pysty/kykene/halua.

Vierailija
5/26 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On toki, mutta rukoilulla ei ole mitään tehoa. Jumalalhan on suunnitelma, jota noudatetaan. Jos rukouksesi on suunnitelman vastainen, niin eihän se toteudu. Jos taas se on suunnitelman mukainen, niin silloinhan rukousta ei tarvita. joten rukoilu on turhaa. 

Vierailija
6/26 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On toki, mutta rukoilulla ei ole mitään tehoa. Jumalalhan on suunnitelma, jota noudatetaan. Jos rukouksesi on suunnitelman vastainen, niin eihän se toteudu. Jos taas se on suunnitelman mukainen, niin silloinhan rukousta ei tarvita. joten rukoilu on turhaa. 

Enpä ole tuota koskaan ajatellut...

Vierailija
7/26 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rukous on aina yhteyttä Jumalaan, ja rukous kuullaan kyllä. Suunnitelmista huolimatta. Minä pyydän myös armoa siihen jos en jaksakaan suunnitelmaa, ja päätän valita pimeän tiedostamattomuuden armon ennen sen luonnollista loppua.

Vierailija
8/26 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla on realisoitavaa omaisuutta niin voit lähteä Sveitsiin eutanasiamatkalle.

Vierailija
9/26 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rukous on aina yhteyttä Jumalaan, ja rukous kuullaan kyllä. Suunnitelmista huolimatta. Minä pyydän myös armoa siihen jos en jaksakaan suunnitelmaa, ja päätän valita pimeän tiedostamattomuuden armon ennen sen luonnollista loppua.

Väitätkö että sinulla on voima muuttaa Jumalan suunnitelmaa?

Vierailija
10/26 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väitätkö että sinulla on voima muuttaa Jumalan suunnitelmaa?

Ei hajuakaan. Sanotaan kuitenkin, että Jumala kuulee rukoukset. Siksi kerron hänelle miksi en enää jaksa, perustelen ja anon armoa jos hän ei tajua minua ajoissa sammuttaa. Ja kyllä; ihmiselle todellakin annetaan enemmän kuin hän jaksaa kantaa. Se on kliseistä karmein.

Vierailija
11/26 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tietenkin, mutta varmaan ymmärrät ettei se muuta reaalimaailman kuvioita. Jeesustakin tehokkampa on ihan sinun oma toiminta asian eteen, jos siltä tuntuu.

Vierailija
12/26 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sinulla on realisoitavaa omaisuutta niin voit lähteä Sveitsiin eutanasiamatkalle.

Liian vaikeaa enää.

Vierailija
13/26 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tietenkin, mutta varmaan ymmärrät ettei se muuta reaalimaailman kuvioita. Jeesustakin tehokkampa on ihan sinun oma toiminta asian eteen, jos siltä tuntuu.

Ei liity aiheeseen.

Vierailija
14/26 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä itse mietin ja rukoilen et joko riittäisi, en vaan jaksa tätä kaksisuuntaista mielenterveyttä kun en saa töitä, en saa aikaan kunnollisia ihmissuhteita. Rakkautta, ystäviä, uraa..

Ei tämä ole ihmisen elämää. Tää on helvettiä maanpäällä.

Vierailija
15/26 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kysynyt tuota kerran kun halusin kuolla. Ei ole ok.

Vierailija
16/26 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti on. Monelle (kaikille lopulta) kuolema on se suurin Armo. Ihmismielelle tietysti vaikea ja pelottava asia.

Vierailija
17/26 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Jumala on olemassa niin voisin kuvitella että hänelle kaikessa viisaudessaan ja laupeudessaan on ok. Meidän ihmisten mielipiteillä asiaan ei lienee väliä.

Vierailija
18/26 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit rukoilla, mutta se ei tosiaan auta jos se on suunnitelman vastainen. Minäkin rukoilin vuosikymmeniä, että kuolisin. Ihan lapsesta asti rukoilin että kuolisin koska oma mieleni oli helvetti elää. Ja mitä tapahtui lopulta, minä paranin. Samaan aikaan samaa sairautta sairastava tuttuni rukoili itselleen parannusta. Se on yhä sairas vaikka rukoilevat sille säännöllisesti ihan porukalla terveyttä.

Vierailija
19/26 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siunausta ja voimia elämääsi. Aurinko paistaa vielä <3

Vierailija
20/26 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siunausta ja voimia elämääsi. Aurinko paistaa vielä <3

Kiitos, toivottavasti ei. Minä haluan vain unohtaa ja olla olematta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi