Minkälaisen joulukalenterin hankit itsellesi tänä vuonna?
Itse ostin Lidlistä patukkakalenterin joka maksoi 24,90€
Kommentit (853)
Foodin raakasuklaa-kalenteri, Lifen verkkokaupasta. Kaverin lapselta ostin myös partiokalenterin ihan tukemismielessä.
Teekalenterin tilasin Pariisista (Mariage Freres). En halua syödä joka päivä suklaata vaikka siitä paljon pidäkin enkä käytä niin paljon kosmetiikkaa, että kosmetiikkakalenterissa olisi järkeä.
Kalenteri ei välttämättä ole tuhlausta niin rahan kuin luonnonvarojenkaan suhteen jos kalenterin sisältö on sellainen, että se tulee käyttöön. Itse esimerkiksi haluaa testata useampia erilaisia teevaihtoehtoja mutta olisi kaikin puolin älytöntä tuhlausta ostaa niitä sokkona suurta määrää isoissa pakkauksissa. Kalenteri mahdollistaa pienen määrän kokeilun ja voin sitten tilata sen perusteella myöhemmin suosikkejani. Kalenterin pahvipakkauksen laitan pahvinkeräykseen joulun jälkeen.
Ostin kosmetiikkakalenterin ruotsinlaivalta
Harry Potter-kalenterin, josta saa pientä fanitavaraa.
Kitkat-kalenterin. Kitkat on yksi lempisuklaistani.
Aiempina vuosina on ollut Oreo ja M&Ms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kosmetiikkakalenterin
Minkä merkkisen? Minulla on tämä https://t.ly/qCNu Lumenen kalenteri
Meil samat :D
Vierailija kirjoitti:
hankin patukka kalenterin ja aion työtää jokaisen patukan kohti peräsuolta
No niin, kyllähän ne sitä kohti menee sitten lopulta kun syöt ne. :)
Vierailija kirjoitti:
En osta tänäkään vuonna, ellen löydä jotakin vintage 1950- tai 1960-luvulta peräisin olevaa uutta painettua, vähän kimalletta, perinteiset kuvat luukuissa, itse kalenteri esim enkeleitä, joulukirkko tai joulupukki touhuissaan.
Mistähän löytyisi sellainen?
— Tavaraa en tarvitse enkä halua.
Nostalgiashop.fi ja tonttumuseo.fi myyvät ainakin jotain vanhoja, en tiedä ovatko noin vanhoja. Mutta sellaisia perinteisiä, enkeleitä ja kimalletta.
Partiolaisten kalenterin - kuten jo muutamana vuonna, sama luvassa tulevinakin vuosina. Kaloreita 0. :)
Vierailija kirjoitti:
Veikkauksen joulukalenteri, ainoan kerran vuodessa kun harrastan uhkapelejä, tuo kivaa jännitystä joulun odotukseen kun tuosta läpyskästä VOI tulla oikeasti voittojakin ;)
Lopetin näiden ostamisen, joka joulu ärsytti kun 5 eri kuviosarjaa jäi yhden päähän ja tuo turhaa stressiä tuleeko sieltä jotain vai ei
Vierailija kirjoitti:
Tällaiseen turhuuteen ei kenenkään kannattaisi tuhlata näinä aikoina, vaan pistää rahaa säästöön.
Aika tylsältä kuulostaa elämä, jossa mistään ei saa nauttia.
Ps rahastoihin/säästöihin menee lähes tonni joka kuukausi.
Vierailija kirjoitti:
Tylsä kuvakalenteri. Avasin jo puolet luukuista ja turhaa kakkaa täynnä. Taidan poltaa takassa kun tulee kylmät kelit.
Partiolaisten kalenteri? :D
Vauva-palstan kalenterin, jonka luukuista paljastuu fasistimoderaattoreiden poistamia viestejä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/d2bdf826-c023-4dfa-959d-f7714e01fb83
”Me tapetaan teidät” – naamioituneet nuoret ryöstivät koululaiset bussissa: miksi kukaan ei tehnyt mitään?
Eihän kukaan ole niin hullu, että puuttuisi tuohon tapahtumaan. Sehän on vain ryöstö. Jos menet puuttumaan tapahtumaan olet rasisti ja se on paljon vakavampi rikos. Ja mitä yleensäkään voisi tehdä? Pyytää ryöstäjiä lopettamaan? Ihan varmasti tottelevat. Jos menet estämään heitä fyysisesti saat itse paljon kovemman rangaistuksen, kuin ryöstäjät. Rangaistus tulee vielä kovennettuna rasistisen motiivin vuoksi.
Jos olisi vaikka Ukrainan apu-kalenteri, voisin ostaa. Tai muuhun ajankohtaiseen hyväntekeväisyyteen.
Teeleidin teejoulukalenterin ja Lancomen kosmetiikkakalenterin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En osta tänäkään vuonna, ellen löydä jotakin vintage 1950- tai 1960-luvulta peräisin olevaa uutta painettua, vähän kimalletta, perinteiset kuvat luukuissa, itse kalenteri esim enkeleitä, joulukirkko tai joulupukki touhuissaan.
Mistähän löytyisi sellainen?
— Tavaraa en tarvitse enkä halua.
Nostalgiashop.fi ja tonttumuseo.fi myyvät ainakin jotain vanhoja, en tiedä ovatko noin vanhoja. Mutta sellaisia perinteisiä, enkeleitä ja kimalletta.
Kaunis ja perinteinen kalenteri on tänäkin vuonna Raimo Partasen Punaiselle Ristille suunnittelema kalenteri. Maksoi 14 €.
Osa hinnasta menee Punaiselle Ristille, eikä kalenteri lihota.
Annospikapuurokalenteri.
Paremmat välipalat kalenteri loppu monesta kaupasta.