Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joittenkin miesten kaa on vaan sähköä ilmassa, hänet voi tavata vaikka työn merkeissä

Vierailija
22.08.2008 |

eikä ulkonäönkään tarvitse olla mikään superhyvännäköinen. Olisi mielenkiintoista tietää onko kipinöinti molemmin puolista mutta eihän sitä kysyäkään voi. Mistä sen tietää?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
22.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kipinään missään muodossa.

eikä ulkonäönkään tarvitse olla mikään superhyvännäköinen. Olisi mielenkiintoista tietää onko kipinöinti molemmin puolista mutta eihän sitä kysyäkään voi. Mistä sen tietää?

Vierailija
2/14 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaan jotakin kemiaa, ei riipu ulkonäöstä. Itsekin usein mietin, että tunteekohan mieskin samalla tavalla, kuin minä...

Jos tuntee, mistä sen tietää???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itse olen miettinyt ihan tuota samaa. Silloin tällöin tuntuu, että jonkun miehen kanssa jostain ihan käsittämättömästä syystä on vain sähköä ilmassa, mutta ehkä toinen osapuoli ei sitten huomaa mitään sellaista. Mene ja tiedä, en nyt kuitenkaan aio kysyä.

Vierailija
4/14 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itse olen miettinyt ihan tuota samaa. Silloin tällöin tuntuu, että jonkun miehen kanssa jostain ihan käsittämättömästä syystä on vain sähköä ilmassa, mutta ehkä toinen osapuoli ei sitten huomaa mitään sellaista. Mene ja tiedä, en nyt kuitenkaan aio kysyä.

Vierailija
5/14 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmistä sen huomaa erityisesti, mutta muustakin elekielestä.

Vierailija
6/14 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa pientä flirttiä silloin tällöin päivän piristykseksi=)

Vierailija
7/14 |
24.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
8/14 |
24.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sähköä ON ilmassa, sitä ei voi kieltää. Flirttiä on päivittäin. Yksikön pippaloissa oli pientä säpinää..

Töissä on jatkuvasti jotain keskinäistä "naljailua" positiivisessa mielessä.

½ vuotta tätä on ollut eikä meno laimene ainakaan. Nostan kohta kissan pöydälle jos tästä ei mihinkään edetä, ollaan molemmat aika ujoja.

Mies kolahti muhun heti ensi näkemältä. Jokin takaraivossa sanoi " toi on mun!"

Epätoivoa ei ole ilmassa, ainakin yksi työkaveri näkee meidän lävitse, joten en kuvittele mitään.

Vierailija
9/14 |
24.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies on flirttailevaa tyyppiä, joka nauttii flirttailusta. Nainen on romanttista tyyppiä, joka pitää huomiosta. Mies ei halua mitään vakavaa. Nainen on jo suunnitellut häät mielessään. Mutta kun ensimmäinen konflikti tulee niin silloin pudotaan kovaa ja korkealta. Maailma näyttää aina kivalta ruusunpunaisten silmälasien läpi.

Vierailija
10/14 |
24.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten erotat don juanin muista miehistä ap???

Vierailija
11/14 |
24.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai hän pysähtyy tuijottamaan suoraan silmiinin ja kertoo aivan sokaistuvansa niistä... semmoista pientä=)

Vierailija
12/14 |
24.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan ennen ei ole semmosta tapahtunu, enkä tiedä tapahtuuko niin enää ikinä. Ihan tavallinen työjuttu piti vaan hoitaa miehelle ja se vaan oli siinä, sähköisku.

Kännipäiten jutellessa mies otti sen hetken puheeksi, joten en ollu yksin kuvitellu sitä. Ja tuntuu oudolta jos olisin vaan yksin sen tuntenu.

Mahtaako siitä koskaan päästä yli, tuntuu että jotain jäi kyteen. Ehkä se on jo kuvittelua? :/

Vierailija
13/14 |
24.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai hän pysähtyy tuijottamaan suoraan silmiinin ja kertoo aivan sokaistuvansa niistä... semmoista pientä=)

Vierailija
14/14 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset