Mitä sille Apua käsi sydämellä -ryhmälle tapahtui? Etenikö poliisitutkinta ja petostutkinta?
Siitä oli kaikkialla viime talvena paljon kirjoittelua. Ylläpitäjä oli kerännyt rahaa laittomasti ja ostanut rahoilla mm. itselleen auton. Ryhmän jäsenet taisivat tehdä rikosilmoituksen poliisille ja Kela aloittaa petostutkinnan. Ryhmä taitaa olla nyt lakkautettu.
Tietääkö kukaan mitä tapahtui ja missä nyt mennään?
Ja se tuon ryhmän Mariko on nyt Apuna ry -skandaalia lietsomassa?
Kommentit (75)
Kyl avustusryhmät alkaa olla huijareiden paratiisi. En luottaisi näistä keneen. Samaa paskaa kaikki ryhmät. Toiminnan seassa niin helppo elättää oma takapuoli. Kaikki nää äiti on itkenyt kaksi viikkoa, oksentelee ja ei ole syönyt itse mitään.
Siis mikä poliisi ja petostutkinta apua käsi sydämellä ryhmästä?
Yks toinen ryhmä tutkinnas. Ylläpitäjä kusettanu sata tonnia rahaa tekeytyny turvakieltoperheiks. Kuudes vuodes sata tonnia kusettanu eri ryhmis ja eri nimil. Viimesessä ryhmäs turvakieltoja ja feikkitarinoit. Antanu tuttujensa yhteystietoi. Miks ei ypt muut tekis kans näi?
Psykopaatit huijaa toisia psypopaatteja.
Venäläinen nainen Espoosta kertoi että avustusbisnes on tuottoisaa itselleen . Hän matkustaa pitkin Kanadaa ja milloin Australiaa kun kaikki on ilmaista .
On se sirkusta tuo rahankeräys . Ostetaan 70 000 autoja sitten .
Turussa nainen huijasi ihmisten rahoja SRI LANKAAN muka. Oli kuva katolisen kirkon ylläpitämästä orokodista mitä osin valtio rahoittaa . Siis kuva siitä talosta ja hänen tilinumero . Voi Herra Jeesus sentään naisen tilille tulvi rahaa yli 200 000€ hetkessä . Pöhköjä.
Juu ja peruukkipää blondi kerää rahaa kun on oikeasti mustat hiukset . Google blondit peruukit.
Varastetaan muilta ja myydään toisille .
Kytille vaan tietoa ryhmistä missä menee rahaa jonkun tilille
Näissä apuryhmissä usein vuokrat ja sähköt maksamatta ja äippä syönyt vain makaronia, joopa joo, kannattaisi ylläpitäjien ohjata sosiaalitoimistoon ja pyytää päätös nähtäväksi ettei ole jo sieltä maksettu vuokrat ja sähköt. Ikävä kyllä jengi huijaa minkä ehtii…
Mun mielestä outoa tossa ryhmässä kun rahaa laitetaan ylläpitäjän tilille ja hän tekee kauppatilaukset tai vie ruokakassit ja yksin tekee kaiken
Olen auttajana käsi sydämellä ryhmässä? Mistä päättelit olevan faktaa enkeli ryhmässä?