Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sille Apua käsi sydämellä -ryhmälle tapahtui? Etenikö poliisitutkinta ja petostutkinta?

Vierailija
08.11.2022 |

Siitä oli kaikkialla viime talvena paljon kirjoittelua. Ylläpitäjä oli kerännyt rahaa laittomasti ja ostanut rahoilla mm. itselleen auton. Ryhmän jäsenet taisivat tehdä rikosilmoituksen poliisille ja Kela aloittaa petostutkinnan. Ryhmä taitaa olla nyt lakkautettu.

Tietääkö kukaan mitä tapahtui ja missä nyt mennään?

Ja se tuon ryhmän Mariko on nyt Apuna ry -skandaalia lietsomassa?

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sua ahistaa? Etkö saa Jasmin apuu sun ryhmään. Mä netis 24/7? Ja silti väität et juon,käytän kamaa ja lääkkeitä🤣Yritä nyt päättää...

Vierailija
42/59 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on täys huijari 😥

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin miten ja miksi se ryhmä huijaisi apunaa?? 😳😳😳

Vierailija
44/59 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enkelin apu ry aika psykoosissa... toinen perustaja tuomittu rikollinen 😳 huh huh... puhuvat tosi rumasti ihmisille ja muutama tehnyt kuulemma rikosilmoituksen kunnianloukkauksesta. Ei ihme ettei heidän ryhmä toimi. 

Taitaa rikollinen toiminta jatkua. Bitcoineja keräävät. Kuulemma laillista. 

Voisko joku selittää, miten tää toimii? Mikä tästä tekee laillisen?

Vierailija
45/59 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten minä olen huijannut apunaa? 

Minun ja mellun väliset keskusteluista on ss poliiseille! Mellu valehtelee,kiero perse! Mun perhe ei saanut edes luvattuja apuaja! Annetaan ketjun avut meni Mellun miniälle! 

Heidille on myös tieto laitettu vuosia sitten,hän on liian ylpeä vastaamaan mihinkään.

Kait ne mun perheen avut meni Mellun narkkari pojalle,yllättyikö joku? Minä en! Paska ämmä,haukkuu kaikki hakijat,levittelee netissä hakijoiden tietoja ja hänestä on tehty rikosilmoja monta,kera tositteiden! Ja että kehtaa hakijalta pyytää kunnon lääkkeitä pojallensa?? 😳😳😳😳😳😳 Siinähän meillä on yp🤔

Vierailija
46/59 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää o iha kriipiä luettavaa😁

Vierailija
47/59 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä nyt tutkittu. Noin 30% avuista /lahjoista menee perille. Silloin puolustajia myös löytyy. Raha jää ylläpidolle. Pitkä selvitystyö. Alkoholi maistuu. Netissä ulkopuolisen ottamia humalavideoita. Kielenkäyttö ja viesteissä avunhakijoiden haukkuminen on todella järkyttävää. Käykää katsomassa ne kuvakaappaukset. Älkää lähettäkö tositteita ne menee eteenpäin yksityisviesteissä. 

Näistä ei tuomita linnaan mikä on surullista. Älkää laittako rahaa heille enään yhtään. Vaatikaa lähettää suoraan perheen puhelinnumeroon vaikka lahjakortti.

Vierailija
48/59 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tehnyt selvitystyön? 

Vierailija
49/59 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä nyt tutkittu. Noin 30% avuista /lahjoista menee perille. Silloin puolustajia myös löytyy. Raha jää ylläpidolle. Pitkä selvitystyö. Alkoholi maistuu. Netissä ulkopuolisen ottamia humalavideoita. Kielenkäyttö ja viesteissä avunhakijoiden haukkuminen on todella järkyttävää. Käykää katsomassa ne kuvakaappaukset. Älkää lähettäkö tositteita ne menee eteenpäin yksityisviesteissä. 

Näistä ei tuomita linnaan mikä on surullista. Älkää laittako rahaa heille enään yhtään. Vaatikaa lähettää suoraan perheen puhelinnumeroon vaikka lahjakortti.

Onko Apuna taas toiminnassa?

Vierailija
50/59 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla faktaa,että hän on kerännyt rahaa autoon? 

Vierailija
51/59 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissä ulkopuolisen videoita? 

Eikö ihminen saa tehdä mitä vaan? Ryhmä ei ole työpaikka tai muukaan. Kuka määrää tai päättää,mitä kukin saa tehdä? Aika hulluksi menee,ihmisiä kytään ja kuvataan salaa. Toki,nämäkin on rikoksia. 

Se että sullahan täytyy olla esittää faktaa et 30% avuista menee perille. Jännästi ryhmä toiminu kohta 8vuotta. 

Tässäkin on joku niin narsisti,kateellinen ihminen,joka haluaa ryhmään pahaa. Olen pahoillani.

Mutta,onneksi on ihmisiä jotka tietävät totuuden ja ylläpitäjällä löytyy jokaisen avunsaajan viestit ss. Et mitä sinä siihen sanot sun tarinoiden jälkeen? Aivan,ei kannattas rääpii suuta,kun ei tiedä miten homma toimii. Ryhmän jokaikinen avunhakija on saanut apunsa ja enemmänkin! Sekös sinua harmittaa?

Vierailija
52/59 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ryhmästä puhut?

Vierailija
53/59 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten minä olen huijannut apunaa? 

Minun ja mellun väliset keskusteluista on ss poliiseille! Mellu valehtelee,kiero perse! Mun perhe ei saanut edes luvattuja apuaja! Annetaan ketjun avut meni Mellun miniälle! 

Heidille on myös tieto laitettu vuosia sitten,hän on liian ylpeä vastaamaan mihinkään.

Kait ne mun perheen avut meni Mellun narkkari pojalle,yllättyikö joku? Minä en! Paska ämmä,haukkuu kaikki hakijat,levittelee netissä hakijoiden tietoja ja hänestä on tehty rikosilmoja monta,kera tositteiden! Ja että kehtaa hakijalta pyytää kunnon lääkkeitä pojallensa?? 😳😳😳😳😳😳 Siinähän meillä on yp🤔

Hei, miten kehtaat aikuinen ihminen kirjoitella näin ala-arvoisesti? Oletko siis jonkun ryhmän ylläpitäjä ja jos olet niin miksi alennut näin kirjoittamaan?

Vierailija
54/59 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho miten loukkaavaa tekstiä, eteenpäin

Vierailija
55/59 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäperheet ei saa toivoa lapsille linnanmäkeä mutta nyt saa yh isä toivoa lintsiä, melko reilua toimintaa taas ylläpitäjiltä

Vierailija
56/59 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä moni ihmetteli! Ja avut yp vie tai auttaja. Hakijan tietoja ei siis jaeta? Miksi? 

Vierailija
57/59 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä, miksi ei kesäperheet saanet toivoa lintsiä, lapsilta ilo pois. Eikö auttaja saa päättää miten haluaa auttaa, jos joku olisikin halunnut auttaa että lapsi pääse lintsille, kovin outoa

Vierailija
58/59 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sai ryhmässä 15v teini uuden iphonen. Yp osallistuu hankintaan. Kun auttajat juosten käsi pystyssä julkaisun kolahtaessa sinne syvälle ilmoittavat osallistuvan sen uuden iphonen hankintaan ei enää käy Swappie tai se OnePlus mitä ensin etsittiin. 

Vierailija
59/59 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet kesäperheet on merkattu valmiiksi jo ajat sitten. Miten toi toimii eikö niitä saa auttaa? Käsitin että apua saa antaa heinäkuun loppuun asti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan