Mitä sille Apua käsi sydämellä -ryhmälle tapahtui? Etenikö poliisitutkinta ja petostutkinta?
Siitä oli kaikkialla viime talvena paljon kirjoittelua. Ylläpitäjä oli kerännyt rahaa laittomasti ja ostanut rahoilla mm. itselleen auton. Ryhmän jäsenet taisivat tehdä rikosilmoituksen poliisille ja Kela aloittaa petostutkinnan. Ryhmä taitaa olla nyt lakkautettu.
Tietääkö kukaan mitä tapahtui ja missä nyt mennään?
Ja se tuon ryhmän Mariko on nyt Apuna ry -skandaalia lietsomassa?
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa joku miten tämä Apua käsi sydämellä Yp huijasi Apunaa?
Nythän on käynyt ilmi, ettei mitään todisteita ole mistään huijaamisesta. On vain yhden huutelijan psykoottiset ajatukset.
Mene lukee ylilauta apuna ry keskustelua.
Tuliko Hope ry kavallus tuomio jo?
No tätä itsekkin miettinyt että miten voi ilman rahankeräys lupaa ottaa omalle henkilökohtaiselle tilille satoja euroja viikossa, eikö oikeesti poliisia kiinnosta tämän ryhmän toiminta?
Vierailija kirjoitti:
Apua Käsi sun taskussa ryy
???? Niin? Itsekin lahjoitan näiden välikäsien kautta apua tarvitseville. Olen ottanut opikseni. En enää halua kohdata avuntarvitsijoita, jotka usein myös lähestyvät viestitse yms.
Haluan olla rauhassa. Lahjoitan säännöllisesti.
Onko tämä ryhmä poistunut Facebook tuon Apuna ry:n kohun jälkeen. En itse ainakaan löydä.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä ryhmä poistunut Facebook tuon Apuna ry:n kohun jälkeen. En itse ainakaan löydä.
Mikä ryhmä?
Apuna ry ainoastaan on tutkinnan alla. Muut toimivat.
Apua käsi sydämellä toimii aktiivisesti, eikä ole syytettynä mistään.
Enkelit siirtyivät pelastamaan lapsia, kun lahjoittajia ei ilmaantunut.
Tuo Apua käsi sydämellä ryhmä. Olin tämän ryhmän jäsen, mutta tuon Apuna ry:n kohun jälkeen sivut katosivat Facesta.
Kuulin niin järkyttävän huhun auttamisryhmän yp:stä hänen entiseltä tutultaan että huh huh .
Ryhmä sijaitsee pääkaupungin lähellä
Oletteko huomanneet , että on aina netissä 24/7 , työtön, matkustaa, käy baarissa, uudet vaatteet usein yms yms. Pohjalta löytyy karu kavallus😪
Tämä kaikki tulee julki lähikuukausina kun teksti valmistuu. Teksti on kuulemma aukoton
Onko suomessa nyt joku auttamisjärjestöjen mafia.
Vierailija kirjoitti:
Tuo Apua käsi sydämellä ryhmä. Olin tämän ryhmän jäsen, mutta tuon Apuna ry:n kohun jälkeen sivut katosivat Facesta.
Ei nuo sivut näy minnekään kadonneen. Onkohan joku toinenkin hieman samanniminen ryhmä?
Tiedän myös että kaikki tulee julki lehtiin yms
Turha haukkua apunan toimintaa kun eräällä ylläpitäjällä jo paskat housussa omassa ryhmässä
Vierailija kirjoitti:
Tiedän myös että kaikki tulee julki lehtiin yms
Lehdet tarvitsevat myös todisteita.482
Enkelin apu ry aika psykoosissa... toinen perustaja tuomittu rikollinen 😳 huh huh... puhuvat tosi rumasti ihmisille ja muutama tehnyt kuulemma rikosilmoituksen kunnianloukkauksesta. Ei ihme ettei heidän ryhmä toimi.
On näissä aikamoista menoa. Tuomittu talousrikollinen Jaana, joka nykyään käyttää Maritta nimeä, poistettiin Apua käsi sydämellä ryhmästä, kun olisi halunnut vain rahaa. Hän siirtyi Apunan autettavaksi. Sekin tie katkesi. Nyt hän huudattaa tätä psykoottista Enkeli ryhmän Jassua, joka tietenkin heti meni lankaan. Rahaa tällä ryhmällä ei tunnu olevan. Kuvio on helposti luettavissa netistä.
Faktaa? Katsokaa ja kysykää Jasmin Lehto nimellä ja hänen miehensä... Mies on saanut tuomiota hakkaamisesta ym. Jos Jasmin puhui totta,niin🤷🏻porissa tuttu narkki..
No huh huh. Enkelin apu-ryhmän pariskunta ei ole henkisesti terveitä kumpikaan. Hyväntahtoisia varmasti ovat ja haluavat auttaa ihmisiä, mutta kannattais hankkia ensin apua omiin mielenterveysongelmiin.