Sikako
Mitä muut on mieltä omasta elämäntilanteestani, olen ollut 33 vuotta onnellisesti naimisissa, mitään huonoja aikoja ei suhteessamme ole ollut. Mutta, niinkuin aina miehethän on sikoja, minulla on pari ylimääräistä tyttöä, vanhempi on jo 11v, ja nuorempi täytti juuri 2v. Hauskintahan tässä on se että molempien tyttärien äidit on ns. Vietellyt minut, no itsehän olen teot tehnyt, no olen kuitenkin avannut molemmille tilit, mihin olen tallettanut melkein alusta asti rahaa300-1500€/kk mutta nyt on alkanut pikkasen kaduttamaan, ei rahallisesti vaan mitähän nämä tytöt miettivät täytettyään 18. Kun saavat pankista kirjeen että minut saa poistaa tilin käyttöoikeuksista, tällä vanhemmalla kun on jo pikkasen yli 100000€,tälle nuoremmalle ostelen lisäksi paljon lahjoja, se on ilmetty isänsä. Käyn kerran kk sen äidin kanssa shoppailemassa, kun sen mies on töissä, tämä nuorempi äityli on vasta 31v. Ja haluaisi muuttaa kanssani yhteen, mä oon niin vanha mies etten enää jaksaisi. Mitä minun pitäisi tehdä, vai teenkö mitään